76.5 درصد کاربران خبرآنلاین معتقدند که خصوصی‌سازی از طریق عرضه سهام در بورس بهترین شیوه برای مدیریت استقلال و پرسپولیس است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در نظرسنجی‌ خبرآنلاین از کاربران خواسته شده بود که از بین چهار گزینه «واگذاری تیم به پیشکسوتان»، «خصوصی‌سازی از طریق عرضه مستقیم سهام در بورس»، «واگذاری به پیمانکار» و «واگذاری به یکی از شرکت‌های شبه دولتی» یک گزینه را به عنوان بهترین شیوه برای مدیریت استقلال و پرسپولیس انتخاب کنند.

در این نظرسنجی نزدیک به 16 هزار نفر شرکت کردند که 76.5 درصد از این تعداد رای به خصوصی‌سازی از طریق عرضه مستقیم سهام در بورس داده اند. 9.1 درصد هم بر این عقیده هستند که واگذاری تیم به پیشکسوتان بهترین تصمیم در قبال این دو باشگاه پرهوادار است.

76.5 درصد کاربران خبرآنلاین معتقدند که خصوصی‌سازی از طریق عرضه سهام در بورس بهترین شیوه برای مدیریت استقلال و پرسپولیس است

252 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 339305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
    0 0
    واگزاری از طریق بورس
  • بی نام IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
    1 0
    نظر مردم اهمیتی نداره برای آقایون. دولت هم هرگز استقلال و پرسپولیس رو واگذار نخواهد کرد. از خیر منفعت مالی و سیاسی ای که براش داره نمیتونه بگذره. وقتی در دولت آقای خاتمی واگذار نشدن پس در هیچ دولت دیگه ای واگذار نخواهند شد. (خبر بچاپ حرف جهت دار نزدم واقعیت رو بیان کردم.)
  • سلامتی A1 ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
    0 0
    اگر فوتبال صنعت است .این صنعت بسپارید به هواداران و علاقمندان سرمایه گذاری خصوصی . دولت به کمک سلامت و محیط زیست برسد .البته نفت فروشی هم بکند !
  • بی نام A1 ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
    1 0
    حدود 12 هزار نفر گفتند "خصوصی‌سازی از طریق عرضه مستقیم سهام در بورس" صد سال اولش سخته، ده پانزده سال میگن در حال بررسیه، ده پانزده سال میگن در دست اقدامه و ده پانزده سال سوم میگن این راهش نیست و باید خود دولت ورود کنه و مدیریت کنه!!!
  • امیر تبریز اوغلی ضد لنگ و کیسه A1 ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
    0 1
    انحلال