ایسنا نوشت:

 

 

در حالی که پرواز شماره 737 شرکت هواپیمایی آسمان از مقصد یزد به تهران در شامگاه پنج‌شنبه سرانجام پس از چهار ساعت تأخیر در حال سوار کردن مسافران بود، اتفاقی عجیب این هواپیما را در فرودگاه یزد زمین‌گیر کرد.

در اتفاقی نادر برخورد یک دستگاه خودرو حمل بار مسافر فرودگاه یزد با بال هواپیما در باند فرودگاه باعث شد خلبان پس از بررسی وضعیت بال هواپیما، مسافرگیری را متوقف و اعلام کند که پرواز این هواپیما در چنین شرایطی امکان‌پذیر نیست.

بر اساس آخرین پیگیری‌ها مسافران پس از بازگشت مجدد به سالن فرودگاه یزد خواهان توضیح مسئولان فرودگاه و شرکت هواپیمایی آسمان درباره دلایل تأخیر این پرواز و علت تصادف شدند که متأسفانه با بی‌توجهی مسئولان فرودگاه و این شرکت مواجه شدند. سرانجام در ساعت 1:30 بامداد روز جمعه پس از بیش از پنج ساعت سرگردانی مسافران در فرودگاه یزد به آن‌ها اعلام شد که قرار است هواپیمای دیگری برای بردن آن‌ها به تهران به شهر یزد بیاید.

17302

کد خبر 339717

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 20
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    106 0
    کی تو این مملکت پاسخگو هست که این آقایون باشند.. خدمات بسیار بی کیفیت یه طرف, جواب سربالا و توهین آمیز و بی مسؤولیتی این آقایون خطوط هواپیمایی یه طرف دیگه..
    • بی نام A1 ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
      36 0
      یه مدت پیش هم شبیه همین اتفاق تو یه جای دیگه افتاده بود و بال هواپیما آسیب دیده بود.
    • بی نام A1 ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
      31 0
      والا به خدا! این همه هم پول از مسافرا میگیرن در قبالش هیچی خدمات پروازی نمیدن!!!!
  • بی نام IR ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    55 2
    بيمه بدون كروكى تا ٣ تومان خسارت مى ده جاى نگرانى نيست
  • بی نام A1 ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    17 4
    خيليم عااالييي!
  • بهروز A1 ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    25 10
    فیلمشون بوده واسه اینکه ملت رو دس به سر کنن
  • سعید A1 ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    40 4
    به مسئولین محترم عرض میکنم یه سری به فرودگاه های بندر عباس، کیش و ... بزنند تا نحوه برخورد و پاسخگویی پرسنل ببینند. من به علت شرایط کاری خودم زیاد به این مناطق سفر میکنم، انواع و اقسام برخورد ها را دیدم. از بازار سیاه بلیط و پارتی بازی برای دوستان و سفارش شدگان خاص بگیر تا دریافت حق حساب توسط پرسنل فرودگاه از مسافران جهت دادن بلیط! نحوه پاسخگویی در هنگام ایجاد مشکل برای پرواز که نور علی نور، از موضع قدرت و طلبکارانه! هواپیمایی آسمان که انگار پشتش از همه گرمتره و همواره با گردن کلفتی با مشتری برخورد میکنه. ای خدا! یعنی میاد روزی که شرکت های خارجی وارد حمل و نقل هوایی کشور بشن و ما از این همه تحقیر خلاص بشیم؟ این آرزو یعنی درخواست احترامی که هموطنم به من نزاشته و من از اجنبی میخام!!!
  • بی نام A1 ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    197 2
    بازم گلی به جمال خلبان که ریسک نکرد بپره
    • بی نام A1 ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
      86 1
      واقعا درود به شرفش.4-5 ساعت نه اصلا یه روز دو روز معطل شدن دیگه!!!بهتر از این بود خدایی نکرده ....
    • غـــزلــ6 IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
      53 12
      پراید اینجا ، پراید اونجا ، پراید همه جا . هر جا سخن از تصادف است ، نام زیبای پراید می درخشد .
  • بی نام IR ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    50 1
    كي مهمه واسش معطلي مسافران
  • کیان EU ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    31 0
    همینو کم داشتیم
  • بی نام IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    6 24
    آقا مگه میشه چنین چیزی؟؟؟؟ ولمون کل خبر آنلاین
  • بی نام IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    29 14
    من فرودگاه یزد رفتم.خیلی وضعیته بدی داره.خدا قسمت نکنه کسی کارش اونجا گیر کنه.
    • مانی A1 ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
      4 8
      فکر نکنم اونجایی که رفتی یزد باشه. مطمئنی رفتی یزد؟!
  • بی نام IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    26 0
    متاسفم برای کشوری که دنبال توسعه است
  • علیرضا IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    5 0
    خوبه خلبان پرواز نکرده وگرنه دم عیدی کلی خانواده داغ دار میشدن
  • آسمان A1 ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    3 1
    سلام
  • payam A1 ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    4 0
    غزل خانم خیلی با حال بود حرف حق را زدید .
  • بی نام IR ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    5 0
    كلا وضعيت پروازهاي داخلي هيچوقت درست بشو نيست

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین