اگر جنابعالی و سایر دوستان انقلاب این قدرت را در قلم و کلام خود می‌بینند، بهتر است حجت را (به سهم خود) برای آقایان کروبی و موسوی تمام کنند.

روزنامه جام‌جم بیانیه اخیر موسوی را چیزی جز ادامه حرف‌ها و مشی گذشته ندانست با تاکید بر انکه نباید به آن دلخوش داشت، خطاب به محسن رضایی بخاطر نامه ای که به رهبر معظم انقلاب نوشته، گفت: "نگاهی به بند 3 و درخواست از رهبری نشان می‌دهد که آقای رضایی در خطاب قرار دادن رهبری، دچار اشتباه فاحشی شده است که باید آن را ناشی از ساده‌انگاری از مساله دانست."

این روزنامه افزود: بدانیم و بدانند که رهبر انقلاب تا امروز همه راه‌های کاهش تنش، تبیین صحنه نزاع، تفکیک منتقدان و ضدانقلاب، هشدار و دعوت به بازگشت از مسیر خطا را طی کرده‌اند. اما کینه‌ها، حسادت‌ها، خودمحوری و لجاجت‌های نفسانی ظاهرا راه را بر آقایان بسته است. اگر جنابعالی و سایر دوستان انقلاب این قدرت را در قلم و کلام خود می‌بینند، بهتر است حجت را (به سهم خود) برای آقایان کروبی و موسوی تمام کنند.

جام جم هم چنین در یادداشتی دیگر با بیان اینکه بیانیه موسوی مطالب باطل متعددی دارد، خطاب به میرحسین گفت: خیلی وقت است معلوم شده شما و دوستانتان نقشی در راهبری این حرکت ندارید و صرفاً زمینه‌ساز آن بوده‌اید و هموار کننده تداوم آن. گردانندگان اصلی این فتنه از مدت‌ها پیش اعلام کردند این جنبش سلسله مراتبی نیست و چهره‌هایی مانند موسوی، کروبی و خاتمی صرفا نمادی از این جنبش هستند. می‌دانید چرا؟ چون آنها فکر می‌کردند: الف) احتمال دارد در شما و دوستانتان هنوز تعلق خاطری به نظام، امام راحل و آرمان‌های انقلاب اسلامی وجود داشته باشد و در برهه‌ای از همراهی این حرکت دست بردارید و مجدداً به آغوش نظام برگردید، آنگاه راهبری این حرکت متوقف می‌شد و مسأله ابتر می‌ماند. ب) دلیل دیگر این‌که احتمال می‌دادند و می‌دهند که تحمل نظام در نقطه‌ای پایان پذیرد و اتمام حجت‌ها نتیجه بخش نباشد و شما و دوستانتان با قانون مواجه شوید و آنگاه نیز حرکت آغاز شده سر خود را از دست بدهد.

جام جم در ادامه از احتمال ترور موسوی خبر داد و افزود : سوم این‌که گردانندگان اصلی این فتنه ، پیش‌بینی می‌کردند که در نقطه‌ای از این مسیر ممکن است زنده شما و دوستانتان کمک چندانی به تداوم فتنه نکند و ترور شما نفع بیشتری به اهداف گردانندگان اصلی ماجرا برساند. برای چنین شرایطی نیز لازم بود شما نقش راهبری نداشته باشید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 34010

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجيد IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۳
    17 14
    يك سردار دفاع مقدس نامه اي محترمانه را به رهبري نوشته است.كاسه هاي داغتر از اش بدون انكه منتظر پاسخ رهبري شوند چهار نعل اسب سرزنش و شماتت را بر سردار مي تازند.
  • بدون نام IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۳
    18 5
    روزنامه جام جم درک درستی از وضعیت موجود ندارد مگر می شود کبک گونه عمل کرد به خیال خام عدم اطلاع رسانی
  • بدون نام IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۳
    16 13
    سردار متاسفم برات
  • امیر IR ۰۵:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۵
    15 1
    تاریخ همیشه حقیقث را روشن کرده حتی اگر 99% از روزنامه های 1 مملکت تاریخ و تحریف کنند.
  • ارسلان مرادپور IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۴
    35 1
    سلام ترا خدا به فکر ملت و تورم .ایمانی مسکن .اشتغال .درسی . تولید .کارخانه و.................باشید. خدا شما را در بهترین جایگاه گذاشته . چرا با هم نمی سازید . ما فقرا دست و پا بسته که نان روز را نداریم چکار کنیم .............................
  • بدون نام IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۴
    32 3
    بهتر است درفكر مردم باشيد فقط شما جلوي تورم را بگيريد با اين همه تورم چرا به فكر حقوق كارمندان نيستيد .
  • بدون نام IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
    23 2
    تورم در برخي از اقلام مصرفي بالاي 50 درصد وگاهي هم بالاي 100درصد است با اين وجود چرا دريافتي حقوق بگيران افزايش نمي يابد
  • بدون نام IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۶
    44 1
    شما رو به امام زمان جلوی تورم بگیرید به روح رسول الله از نداری و بی پولی اختلاف زن و شوهرها زیاد شده منشا اصلی پوله از نداری ای خدا زن شوهر به خاطر 1 میلیون پول جدا شدن فقرو فحشا داره بی داد می کنه یا امام زمان ظهور کن
  • بدون نام IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
    15 2
    چرامصوبه مجلس در خصوص افزايش حقوق كاركنان دولت بر اساس نرخ تورم هر سال اجرا نمي گردد.
  • اربابی IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    8 1
    سلام،مردم ازمسئولین تقاضادارن که مشکل تورم حل بشه،جوانان مملکت از بیکاری رنج میبرن لطفا بیشتربه این موضوعات رسیدگی کنید،به امیدفردایی بهترازامروزبرای کشورعزیزمان ایران