۰ نفر
۱۸ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۳:۴۷

نایب رییس اتحادیه طلا فروشان تهران از گران تر شدن سکه و طلا خبر می دهد.

گروه اقتصاد: با نزدیک شدن به روز های پایانی سال و افزایش معمول تقاضای جامعه برای خرید سکه و طلا؛پیش بینی می شود مانند سنوات گذشته قیمت سکه و طلا افزایش یابد.

محمد کشتی آرای، نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر در گفت و گو با "خبرآنلاین" با اعلام این خبر افزود:در هفته گذشته شاهد نوسانات قیمت طلا و سکه در بازار تهران به سوی صعود بودیم به صورتی که قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد 204 هزارو 500 تومان، قیمت هر قطعه نیم سکه بهار آزادی 105 هزار تومان و قیمت هر قطعه سکه ربع بهار آزادی نیز به 54 هزار و 500 تومان رسید.

نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر با اعلام اینکه با پایان ماه صفر و افزایش تقاضا، قیمت سکه و طلا افزایش خواهد یافت،گفت:"بر اساس تجربه سال های گذشته،در این ایام قیمت سکه و طلا افزایش می یابد."
در همین حال در جریان مبادلات امروز بازار جهانی نیز هر اونس طلا 2 دلار و 20 سنت گران تر شد و در برابر 916 دلار و 40 سنت داد و ستد شد.

کارشناسان بر این باورند که همزمان با گسترده شدن دامنه رکود اقتصادی در جهان، سرمایه گذاران بهترین گرینه برای حفظ ارزش دارایی های مالی خود را خرید طلا می دانند و به همین دلیل روند صعودی بهای طلا در بازارهای جهانی ادامه خواهد داشت.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 3404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =