۰ نفر
۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۶

مهر نوشت:

کارگردان  «شیار ۱۴۳» اعلام کرد این فیلم سینمایی با بازی مریلا زارعی عید فطر اکران خواهد شد.

نرگس آبیار کاگردان فیلم تحسین‌شده «شیار ۱۴۳» که امسال در سی و دومین جشنواره فیلم فجر نظرها را به خود جلب کرد به خبرنگار مهر گفت: این روزها مراسم‌های مختلفی برای اکران و تقدیر از فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» در تهران و شهرستان‌ها برگزار می‌شود و زمان قطعی اکران عمومی آن نیز مشخص شده است.

وی از عید فطر به عنوان زمان قطعی اکران عمومی «شیار ۱۴۳» نام برد؛ اثری که با بازی مریلا زارعی روایتی از انتظار یک مادر برای بازگشت فرزندش از جبهه است.

«شیار ۱۴۳» دومین ساخته‌ بلند سینمایی آبیار است که مریلا زارعی، مهران احمدی، گلاره عباسی، جواد عزتی، حسام بیگدلو، یداله شادمانی، زهرا مرادی، علی نفیسی، حمیده صادقی، سامان صفاری، محیا دهقانی و... به عنوان بازیگر در آن حضور دارند و توسط محمد حسین قاسمی و ابوذر پورمحمدی در بخش خصوصی تهیه شده است.

ابراهیم حاتمی‌کیا پس از تماشای این اثر، فیلم سینمایی «چ» را به آن تقدیم کرد.

این فیلم که برگرفته از رمان برگزیده و دفاع مقدسی «اختر و روزهای تلواسه» است در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شناخته شد.

چهارشنبه ۸ مرداد ۹۳ مصادف با عید سعید فطر و زمان آغاز اکران «شیار ۱۴۳» است.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 340520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    14 12
    بعد از سالها به تماشای فیلمی نشستم که بوی سینمای دهه 60 رو می داد و فیلمی بسیار عمیق ، نکته نگر، احساسی است به سرکار خانم نرگس آبیار برای ساختن چنین فیلمی زیبایی تبریک می گویم
  • هموطن IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    3 2
    من هنوز فیلم کامل ندیدم ولی تکه هایی از ان را دیدم و بسیا با احسا بود از خانم ابیار تشکر میکنم که یاد رزمندگان عزیز زنده کردن
  • یاسر IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    2 4
    من دیدم.یک فیلم معمولی بود با بازی خوب مریلا زارعی.بیشتر از چیزی که هست داره براش تبلیغ میشه.ولی ماندگاری هر فیلمی با گذشت زمان مشخص میشه.به هرحال به نظر بنده تلفیقی بود از بوی پیراهن یوسف( با تم مشابه و چند سکانس کاملن مشابه) و البته این بار مادری به انتظار نشسته است و بوسیدن روی ماه( باز هم با چند سکانس دقیقن مشابه) واین بار به جای دو مادر ،یک مادر به انتظار نشسته است.به اضافه یک سکانس وفلاش بک احساسی قدرتمند در انتهای کار که کل ایرادات و داستان تکراری رو جمع میکنه. به هرحال آرزوی موفقیت برای خانم آبیار می کنم.همیشه فیلمهایی هست که یهویی این اتفاقات براشون میوفته.در همه جای دنیا هم هست.