۰ نفر
۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۴

ایسنا نوشت:

محمد جمشیدی گفت: با تصمیم اعضای هیات مدیره تمامی حساب‌های باشگاه پرسپولیس بسته شد.
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره نشست ابتدای هفته هیات مدیره این باشگاه اظهار کرد: در این نشست مدیر امور مالی باشگاه گزارشی از وضعیت مالی در چند ماه گذشته ارائه داد و اطلاعات جدیدی را در اختیار اعضای هیات مدیره قرار داد. یک سری حساب‌های مشترک بین باشگاه و بخش‌های خصوصی برای کمک به وضعیت مالی باشگاه ایجاد شده بود که با تصمیم اعضا این حساب‌ها بسته شد.
جمشیدی با بیان اینکه طبق تصمیم اعضای هیات مدیره همه حساب‌های باشگاه پرسپولیس مسدود شده، گفت: از این پس برای تاسیس حساب‌های جدید مدیرعامل باشگاه باید نظر بدهد. ضمن اینکه حسابرس‌های وزارت ورزش چند وقتی است در باشگاه مستقر شده‌اند و فکر می‌کنم تقریبا کارشان تمام شده است.
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت: من شخصا اعتقاد دارم که مدیریت‌ها باید آنقدر شفاف عمل کنند که اصلا نیازی به حضور حسابرس نباشد و این به هیچ وجه زیبنده باشگاه بزرگ و پرطرفداری مثل پرسپولیس نیست که برای شفاف شدن امور مالی نهاد بالاتر یک حسابرس بیاورد. ضمن اینکه در جامعه هم هر روز صحبتی مبنی بر میزان بدهی پرسپولیس وجود داشته، به هر حال کوتاهی از مدیران بوده و ما سعی می‌کنیم در آینده شاهد این اتفاقات نباشیم.
جمشیدی گفت: بد نبود برای یک بار وضعیت مالی باشگاه بررسی شود. در این حسابرسی‌ها مشخص شده که 18 میلیارد از بدهی‌ها متعلق به دوران قبل از رویانیان بوده است. اما با تمام شدن کار حسابرسان ریز تمام بدهی‌های باشگاه در فصول مختلف مشخص می‌شود.
او درباره اتمام قرارداد اکثر بازیکنان پرسپولیس در پایان این فصل گفت: درباره مسائل فنی دایی و پروین با یکدیگر صحبت می‌کنند و از این نظر مشکلی نیست. دایی قرارداد سه ساله دارد و می‌داند که برای فصل بعد به چه بازیکنانی احتیاج دارد.
جمشیدی درباره این موضوع که گفته می‌شود پروین و دایی اختلافاتی با هم پیدا کرده‌اند و حاضر به جلسه گذاشتن با یکدیگر نیستند، به ایسنا گفت:‌ اصلا چنین چیزی نیست. این مسائل فقط در مطبوعات رونق دارد، در غیر این صورت چیزی که ما در جمع هیات مدیره از این دو طرف می‌بینیم نشانی از اختلاف ندارد و روابط خوب است.
او همچنین درباره انتقادهایی که به نشست‌های هیات مدیره مطرح می‌شود، گفت: ما 4 - 5 ماه است که به باشگاه پرسپولیس آمده‌ایم. شاید جالب باشد که بدانید ما حتی یک صورتجلسه از نشست‌های هیات مدیره در دوران گذشته پیدا نکردیم اما الان نزدیک به 8 صورتجلسه داریم.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 340560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =