مهر نوشت:

رئیس دستگاه قضایی گفت : ترمیم کادر قضایی استان کرمانشاه و بازسازی فضاهای فیزیکی استان از مهمترین اقدامات جلسه امروز مسئولان عالی قضایی بود.

آیت‌الله آملی‌لاریجانی دقایقی قبل در فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی در جمع خبرنگاران گفت: در سفر سه روزه مسئولان عالی قوه قضائیه به کرمانشاه دیداری با خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و همچنین دیداری با نخبگان استان داشتیم که در جلسه نخبگان مباحث خوبی مطرح شد.

وی افزود: در این سفر همچنین دیداری با علما و روحانیون استان داشتیم که پیرامون اهداف مهم روحانیون صحبت شد. در جلسه شورای اداری استان نیز با مشکلات استان آشنا شدیم و در این جلسه صحبت‌هایی در خصوص اهمیت خدمت‌رسانی به مردم مطرح کردم.

رئیس دستگاه قضایی خاطر نشان کرد: در این سفر جلسه‌ای با کارکنان دستگاه قضایی داشتیم که در این جلسه مشکلات کارکنان دستگاه قضایی را شنیدیم، آن‌ها کار سنگینی انجام می‌دهند و مشکلات زیادی دارند. امیدواریم پاره‌ای از مشکلات را حل کنیم.

آیت‌الله آملی‌لاریجانی گفت: ۱۴ گروه کاری از مسئولان عالی قضایی نیز به ۱۴ حوزه قضایی استان اعزام شدند تا مشکلات این حوزه‌ها را بررسی کنند. مسئولان عالی قضایی همچنین در چند مسجد شهر کرمانشاه حضور یافته و در جریان مشکلات مردم قرار گرفتند.

وی ادامه داد: یکی از کارهای خوب این سفر افتتاح پروژه بانک ژنتیک بود و امروز در مهمترین کار دو جلسه کاری با حضور مسئولان عالی قضایی به مدت ۶ ساعت برگزار شد که در آن تمام مشکلات بررسی و تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به مصوبات این جلسه اظهار داشت: ترمیم کادر قضایی و بازسازی فضاهای فیزیکی دستگاه قضایی استان از جمله مصوبات این جلسه بود که امیدواریم در اسرع وقت آثار این اقدامات ظاهر شود.

آیت‌الله آملی‌لاریجانی در پایان از مقام معظم رهبری تشکر کرد و گفت: گره‌گشایی از مشکلات از الطاف ایشان است و ایشان برای بهبود وضعیت دستگاه قضایی مرحمت داشتند.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 341199

برچسب‌ها