ایسنا نوشت:

گزارش‌ها حاکی از اینست که شرکت اپل در نمایشگر نسل بعدی گوشی‌های هوشمند خود از جمله آیفون ۶ از پوشش یاقوت استفاده خواهد کرد.

پوشش یاقوت پیش از این به دلیل دوام بالا و خاصیت ضد خش خود مدتی در ساعت‌های نفیس مورد استفاده قرار گرفت.

در حال حاضر پوشش یاقوت تنها در لنز دوربین آیفون و حسگر تشخیص اثر انگشت در آیفون ۵ اس مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین در ساعت جدید اپل بنام آی واچ نیز از این پوشش استفاده خواهد شد.

همچنین شرکت جی تی ادونس که تولیدکننده پوشش یاقوت برای محصولات اپل است به دنبال اینست که از این قرارداد پول خوبی به جیب بزند.

آن‌ها به دنبال کسب ۵۰۰ تا ۷۰۰ میلیون دلار در شش ماه اول هستند زیرا پوشش یک نمایشگر با یاقوت سه تا چهار برابر شیشه سخت که سه دلار هزینه دارد، هزینه می‌برد.

اگرچه تعداد نمایشگرهایی که شرکت جی تی ادونس برای اپل تولید خواهد کرد مشخص نیستند ولی مشخص شده که آن‌ها هنوز تعداد کافی را برای اینکه آیفون شش در ماه مه عرضه شود، تولید نکرده‌اند.

تحلیل‌گران معتقدند براساس تعداد پوشش‌هایی که این شرکت در اختیار اپل می‌گذارد، آیفون شش برای فروش در سپتامبر ۲۰۱۴ آماده خواهد شد.

 

17503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 341854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سامان A1 ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
    22 8
    چه شود به به ميخرمش
  • بی نام IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
    6 9
    ای جان کاش پول داشتم میخریدم .حالا چقدر میشه حدودا؟
    • جیم جارموش A1 ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
      14 0
      به امید روزی که هیچ ایرانی حسرت و ای کاش را نشناسد...
    • بی نام A1 ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
      13 2
      من هم دو ساله میخوام یه گوشی خوب بخرم ولی نمیشه.پول نداااااااااااااارم.
  • بی نام IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
    14 31
    به گلکسی اس5 سامسونگ نمیرسه
    • mohamadrnv7 A1 ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
      10 9
      با اینکه خودم اپلی نیستم ولی میدونم سامسونگ دیگه سامسونگ قدیمی نیست صبر کن بزار امار فروش s5 بیاد میفهمی که سامسونگ تو گوشی های s5 خراب کردن الان z2 با s5 مقایسه کن من الان خودم گوشی فروشی دارم شاید تقریبا با کل گوشی های بازار کار کردم در ضمن چون تو با اپل به احنمال 80% کار نکردی داری این جواب میدی درسته سخت خریدنش یه عالمه مسایل وجود داره ولی به دون با کلاس ترین گوشی, خوش دست ترین گوشی حتی اسکنرش اثر انگشتش هم به اس 5 نمیرسه من تبلت نت 2014 10 دارم حدود 400-500 بازی و برنامه که ریختم روش هنگ میکنه همین طور z1 مثلا پردازنشون خیلی قوی ولی توی یکی از گوشی های اپل بریز و خودت تفاوت احساس کن
    • بی نام IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
      6 4
      اقای محمد ارزش نداره الان من 700 تا بنویسم و جواب شمارو بدم ولی فقط تو یک جمله بهتون میگم صخت در اشتباهی و همه حرفای شما برعکسش درست هست.دقیقا برعکس