فارس نوشت:

نائب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه تشکیل دوره جدید خانه احزاب باید بر اساس ساز و کارهای قانونی شکل بگیرد، گفت: پیشنهاد می‌کنیم با دعوت وزارت کشور، رئیس سنی موقت برای پیگیری امور تشکیل خانه احزاب انتخاب شود.
محسن کوهکن نائب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با انتقاد از تشکیل کمیته 8 نفره‌ای که قصد دارد با دعوت از احزاب، پیگیری برگزاری مجمع عمومی خانه احزاب را دنبال کند، گفت: هر چه از گذشته وجود داشته است قابل پذیرش نیست و چنانچه تصمیم گرفته شود خانه احزاب احیا بشود باید با روال معقول و منطقی جلسه جدیدی برگزار گردد و کمیته جدیدی با رای نمایندگان احزاب گوناگون، برای این امر شکل بگیرد.
او گفت: پیشنهاد می‌کنیم با دعوت وزارت کشور، رئیس سنی و موقت برای پیگیری امور تشکیل خانه احزاب انتخاب شود. اگر دولت جدید اراده جدی برای احیای خانه احزاب داشته باشد باید این نکته را در نظر گرفت که دوره های قبل تمام شده است و باید انتخابات جدیدی انجام شود.
کوهکن با اشاره به اینکه برخی احزاب منحله اصلاح طلب به دنبال کسب مشروعیت هستند، گفت: برخی از آقایان به دنبال این هستند که برخلاف قانون با امضای خود مشروعیت سیاسی کسب کنند و به صحنه بازگردند اما ما این موضوع را قبول نداریم.احزابی که براساس قانون منحل اعلام شده‌اند، نمی‌توانند به عنوان تصمیم گیرنده وارد عمل شوند.
دبیرکل جامعه نمایندگان ادوار مجلس گفت: اگر بر اساس قانون کمیته موقتی شکل بگیرد ما از حضور تمامی سلایق سیاسی استقبال می کنیم، اما اگر عده ای بخواهند فرمان را بدست بگیرند و خود را همه کاره معرفی کنند ما زیربار نخواهیم رفت.
23145

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 341887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
    12 1
    اونجوری که شما حرف زدی به معنای استقبال از تمام سلایق سیاسی نیست. ما هم شما رو قبول نداریم.
  • بی نام IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
    7 0
    اگر عده ای بخواهند فرمان را بدست بگیرند و خود را همه کاره معرفی کنند ما زیربار نخواهیم رفت. مگر اينكه از جناح ما باشند!
  • بی نام IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
    7 0
    آقای کوهکن شما دنبال مشروعیت از دست رفته خود باشید به ما کاری نداشته باشید.
  • ناشناس IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
    10 0
    اقای کوهکن زمان کدخدایی بسر امده است زمان زمان اداره کشور بدست واراده مردم است واین جمله را همیشه بیاد داشته باشید صاحبان اصلی حکومت مردم اند هزینه های انقلاب ونیز هزینه استمرار ان را نیز مردم داده اند خیلی ها این روزها به این امور توجه ندارند وسرخود خود را قیم مردم واسلم وکشور جا میزنند مواظب باشید قدرت کشور پیش از هر چیزی به مردم واتبسته است اگر مردم را برنجانید هیچ کاری از دست شما بر نمی اید با مردم به احترام صحبت کنید نه توهین درست است که بسیار مردم مردم میکنید اما بدانید مردم ما مردم اگاه وعاقلی هستند از انتخابات اخیر بجای کینه ، درس بگیرید مردم میفهمند اری میفهمند
  • بی نام A1 ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
    8 0
    تو كه تو لنجان هم راي نياوردي ديگه راست گليمت پايت را دراز كن . چه مرضي اين كه بعضي ها كه اتفاقا مردم هم قبولشان ندارند فكر مي كنند قيم ملت ايران هستند.