کروش از هواداران کرجی تیم ملی تشکر می‌کند و می‌گوید امیدوار است در تهران هم به همین شکل از تیم ملی حمایت شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کارلوس کروش سرمربی تیم ملی ایران پس از برد تیمش مقابل کویت گفت: «برنده بزرگ امشب، شهر کرج بود. علاوه بر همکاری خوبی که مسئولان فوتبال کرج برای برگزاری این مسابقه انجام دادند، هواداران هم به ورزشگاه آمدند که من از آن‌ها قدردانی می‌کنم. امیدوارم در تهران هم هواداران همین‌طوری از تیم ملی حمایت کنند. ما با این برد پاسخ خوبی به هواداران دادیم.»
او ادامه داد: «بازیکنان ما تنها دو روز تمرین کرده بودند و این اولین تجربه ملی‌شان است. ما مقابل تیم خوبی بازی کردیم. کویت همان تیمی است که در خانه‌اش با ما مساوی کرد. البته بعضی از بازیکنان ما که کم تجربه هستند، ابتدا کمی عصبی بودند.ما بازی را در دست گرفتیم و برد خوبی به دست آوردیم. ما مسابقات انتخابی جام ملت‌های آسیا را با 16 امتیاز پشت سر گذاشتیم. این مسابقه رسمی بود و در رنکینگ فیفا تاثیر دارد.»
کروش گفت: «ما امروز با یک تیم جدید به میدان رفتیم. یکی از برنامه‌ةای ما این است که بازیکنان جدیدی را امتحان کنیم. چهارشنبه هم با گینه بازی داریم و در این مسابقه فرصت خوبی بود که رضا حقیقی خودش را نشان دهد. استفاده از بازیکنان جوان در مسابقات رسمی شهامت می‌خواهد اما من این کار را می‌کنم چون شهامت دارم. حقیقی کیفیت خوبی داشت و می‌تواند در آینده بازیکن خوبی شود.»
کروش در مورد دستیارانش هم گفت: «فدراسیون اصراری برای اضافه شدن دستیار ایرانی ندارد. من دو معیار برای انتخاب دستیار دارم. من در کادرم دکتر شهاب، دکتر خانلری، مارکار آقاجانیان و امید نمازی را داشتم که ایرانی هستند. ضمنان من خودم کادرم را انتخاب می‌کنم.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 342071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مسعود IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
    با این نحوه ی بازی کردن، تیم ملی ایران جوجه اردک زشت جام جهانی خواهد بود.
  • مرتضی A1 ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
    28 63
    حالا خوبه تو یه بازی تشریفاتی از جوونها استفاده کرده!!! در ضمن این جوونها بهترین های لیگ امسال بودن
  • علی IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
    1 1
    کجاش جوان بودن هرچه پیرمرد پرسپولیسی بود گذاشته بودی تو میدان
  • بی نام A1 ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
    41 61
    کلا تیم ملی کنترات برداشته ، میخواد بازیکن کاملا خارجی هم بیاره ، میبینم اون روزی رو که میاد پای قرارداد میگه n دلار بدید ، خودم مربی ، کمک مربی ، بدنساز ، مدیر فنی ، بازیکن ، تدارکات ، آشپز ، راننده ، توپ جمع کن میارم یه قهرمانی آسیا میارم براتون !!!!!
  • امیرتبریزاوغلی ضدلنگ وکیسه IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
    10 72
    خوب داری میتازی هااااااااااااااااااااااااااا
  • mo3n IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
    استفاده از بازیکنان جوان در مسابقات رسمی شهامت می‌خواهد اما من این کار را می‌کنم چون شهامت دارم...آخه آقای مربی مردم ایران رو چی فرض کردی شما؟؟اگه شما به جونا اهمیت میدادی الان یه تیم با میانگین سنی سی سال نداشتی!
  • ورزشدوست IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
    1 1
    با درود يا يكي از شما ها بياييد مربي تيم ملي شويد يا يك مربي باب دل خودتان معرفي كنيد . ضمنا شماها داريد مي تازيد .شما كه ورزش را در سنت خانه ها با دود كردن تنباكو قاطي كرده ايد.