مردم با قضاوت دقیق و رضایت کامل برای ادامه دریافت یارانه نقدی یا انصراف از آن اقدام کنند

سید کاظم دلخوش در مصاحبه با رادیو اقتصاد از مردم خواست با قضاوت دقیق و رضایت کامل برای ادامه دریافت یارانه نقدی یا انصراف اقدام کنند.

مشاور معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری اعلام کرد : با توجه به اینکه دولت موظف است گام دوم هدفمندی یارانه ها را از ابتدای سال اینده اجرایی کند ، کارگروه های مسئول تلاش می کنند فرم های خوداظهاری یارانه نقدی تا پایان سال توزیع و اطلاعات هم جمع اوری شود.
سید کاظم دلخوش از مردم خواست با قضاوت دقیق و رضایت کامل برای ادامه دریافت یارانه نقدی یا انصراف اقدام کنند.
وی با اعلام اینکه هم اکنون حدود 75 میلیون نفر از یارانه نقدی استفاده می کنند ، تاکید کرد : پرداخت یارانه نقدی کسری جدی دارد و دولت تلاش می کند در مرحله دوم هدفمندی یارانه ها این وضع ساماندهی و از بخش های تامین اجتماعی و تولید و بهداشت هم حمایت شود.
وی پیش بینی کرد این فرم ها در ده تا 20 روز اینده توزیع شود.
دلخوش گفت : تلاش می کنیم وضع درامدی مردم شناسایی و توزیع فرم های اینترنتی خوداظهاری مردم تا پایان سال انجام شود تا برای سال جدید اماده اجرای گام دوم شویم.
وی تاکید کرد : قانون هدفمندسازی یارانه ها برای ساماندهی ساختار اقتصادی کشور و حذف قاچاق کالا بوده و پیش بینی شده است ، افراد نیازمند از بقیه تفکیک شود که دولت یازدهم تلا ش می کند این روند را اصلاح کند.
مشاور معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری گفت : تاکید دولتی این است که مردم با رضایت کامل از دستاوردهای این قانون استفاده کنند و کسانی هم که نیاز ندارند با رضایت کامل انصراف دهند.
وی گفت: قانون هدفمندی یارانه ها باید اجرایی و سهم بخش های مختلف تولیدی تأمین اجتماعی و یارانه نقدی مشخص شود و همه اجزای قانون اجرا شود.
دلخوش اظهار داشت : دولت می خواهد مرحله دوم هدفمندی یارانه ها را با توجه به اصلاح قیمت ها طوری ساماندهی کند که هم آسیب کمتری وارد شود و اهداف قانونگذار هم تأمین شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 342183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
    0 3
    به نظر من دولت در این فرمها بندی را بایدجا دهد که هر شخص به راحتی نتواند خود را مستحق دریافت یارانه دانسته و این فرم را پر کند، بعنوان مثال در یکی از بندها توضیح دهد چنانچه بعد از تکمیل فرم یا بعد از دریافت یک یا دو ماه یارانه دولت متوجه شود که این شخص مستحق دریافت یارانه نبوده و ایشان قانون شکنی کرده بدون اذن آن شخص چندین برابر دریافت یارانه آن شخص را جریمه یا اموال او را مصادره کند ودر این کار خود کاملا جدی باشد مثل دریافت مالیات. در این صورت شاید توانست به کسانی یارانه رساند که واقعا مستحق باشن