خبرگزاری مهر نوشت:

رئیس ستاد اقامه نماز کشور خطاب به روسای ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه نباید بیش از دو ساعت پشت میز خود بنشینید، گفت: روسای ستاد اقامه نماز باید به دبیرستان ها و مدارس بروند و پشت میز ننشینند.

حجت الاسلام محسن قرائتی صبح چهارشنبه در نشست با روسای ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه در انجام برخی کارها سست هستیم، اظهار داشت: در سفری به عسلویه متوجه شدم که شش هزار مهندس در آنجا حضور داشتند اما خبری از ستاد اقامه نماز نبود.

وی با بیان اینکه پردیسان قم 10 هزار طلبه دارد اما ستاد اقامه نماز ندارند، عنوان کرد: در این زمینه آموزش و پرورش نیز همانند کشتی به گل نشسته است.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور خطاب به روسای ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه نباید بیش از دو ساعت پشت میز خود بنشینید، ادامه داد: روسای ستاد اقامه نماز باید به دبیرستان ها و مدارس بروند و پشت میز ننشینند.

وی با اشاره به ضعف مطالعه در کشور، عنوان کرد: کتاب های زیادی منتشر می شود اما مطالعه کم است.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه سه مشکل وجود دارد که باید حل شود، افزود: در وهله نخست روسای ستاد باید از پشت میز بلند شوند چراکه کاری در ادارات نیست و باید به مدارس و دبیرستان ها برویم و یک ساعت حضور در اداره کافی است.

حجت الاسلام محسن قرائتی با بیان اینکه در زمینه کم کاری ها من خودم را مقصر می بینم، ادامه داد: باید بلند شد و راه افتاد چراکه بیش از این می شود فعالیت کرد.

وی یادآور شد: متاسفانه نمی دانم چرا اینقدر در کارها شُل هستیم، از این رو زمانی به این فکر بودم که مکتبی تحت عنوان مکتب شُلیسم در کشور راه اندازی کنم.

وی افزود: در این بین دنبال قائم مقام بودم که متوجه شدم تمامی شما می توانید قائم مقام این مکتب باشید.

وی با بیان اینکه باید تریبون تشر و تشکر داشته باشیم، بیان کرد: تشکر و توبیخ مرده است و در این راستا نیز به هیچ استانی دعوت نشده ام و تنها برای بازدیدها و برگزاری برنامه ها در استان ها حاضر می شوم.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور مشکل دوم را کمی مطالعه کتاب عنوان کرد و گفت: کتاب را باید مطالعه کنیم و طعم آنها را بچشیم.

حجت الاسلام قرائتی با بیان اینکه خوب و بد نباید یک جور دیده شوند، بیان کرد: تشکر و توبیخ باید در کارها گنجانده شود.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 342413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =