احسان ابراهیمی در روزنامه قانون نوشت:

فارس‌نیوز که یکی از معتبرترین، قوی‌ترین، باسابقه‌ترین و قابل اعتمادترین خبرگزاری‌ها در کهکشان راه شیری است، در خبری عنوان کرده شیخ علی‌اکبر ناطق نوری طی تماسی تلفنی با آقای حسین شریعتمداری، مدیرمسئول محترم روزنامه وزین کیهان، از این بزرگوار بابت رهنمودهایش(که منظور همان مقاله چند روز پیش کیهان علیه آقای ناطق است) تشکر کرده‌اند و به آقای شریعتمداری اطمینان خاطر داده‌اند که: «خیالت راحت باشد مرد! من گول اصلاح‌طلبان را نمی‌خورم.» اما همانطور که می‌دانید، ما قلم به دستان و عاملان سازمان‌های جاسوسی بیگانه، اصلا تحمل نداریم انسجام اصولگرایان را ببینیم. دقیقا در همین راستا، نامه‌ای به دست ما رسید که منتسب به آقای ناطق است. این نامه را منتشر می‌کنیم تا روز به روز پرونده خیانت‌های خود به این ملت بزرگ را سنگین‌تر کنیم:

«حسین آقای عزیزم؛
دوست نازنین، سلام؛
یاد روزهای انتخابات 88 به خیر. چه روزهای شیرینی بود. هیچ وقت یادم نمی‌رود که رئیس دولت نهم از دهانش در رفت و راجع به من حرف‌هایی زد. اما مگر دوستان همیشه اصولگرای من تاب آوردند؟ با تمام قوا در مقابل او ایستادند و از من به عنوان ریش‌سفید اصولگرایان دفاع کردند. یادم نمی‌رود که خود شما در روزنامه وزین‌ات، چطور تمام قد به دفاع از من برخاستی. یادم هست که نوشته بودی: «های نفس‌کش! مادر نزائیده کسی از ریش سفید ما بپرسد «آقای ناطق داره چی کار می‌کنه توی این مملکت؟» ما روی ریش‌سفیدمان غیرت داریم.» حتی یادم می‌آید که اصولگرایان جملگی به تکاپو افتادند که از «مردی که الان رفته» تبری بجویند و پشت‌اش را خالی کنند. حتی حاضر بودند کاندیدای جناح مقابل‌شان رأی بیاورد، ولی کسی به ساحت ریش‌سفیدشان اهانت نکند.

یاد آن روزها بخیر که از بنده خواستند در انتخابات مجلس هشتم میانجی‌گری کنم. من هم بعد از سال‌ها به عرصه سیاسی ورود کردم، و «میانجی‌گر» شدم. اما اصولگرایان مرا «میان‌جیگر» هم حساب نکردند.
حسین عزیزم من به نیکی می‌دانم که اصولگرایان چون خیلی صاف و صادق‌اند این کار را با من کردند. چون من و اصولگرایان نداریم اینقدر با من راحت‌اند که از این کارها می‌کنند.

ولی اصلاح‌طلبان چی؟ آنها موزمارتر و حتی مارموزتر از این حرف‌ها هستند. آنها با سیاست انگلیسی کثیف خودشان مرا به عنوان ریش‌سفید در انتخابات 92 مورد احترام قرار دادند و به شورای مشورتی خود دعوت کردند. آنها آنقدر غیرقابل اعتماد و فریبکار هستند که حتی حرف و تصمیم مرا هم پذیرفتند! اما فکر می‌کنی سیاست کثیف و مرموز آنان به همین جا ختم شد؟ آنان مرا به افطاری‌ها و مراسم‌های مختلف خود دعوت کردند تا نمک‌گیر شوم. اما زهی خیال باطل. گفتم نمک برایم خوب نیست و غذای مرا بی‌نمک درست کردند. اخیرا هم که حسین عزیزم می‌دانی اصرار داشتند که من سرلیست آنها در انتخابات مجلس بعدی باشم. اما خیال‌ات آسوده حسین جانم. من گول اصلاح‌طلبان را نمی‌خورم. من از بچگی آرزو داشتم فقط گول اصولگرایان را بخورم و لاغیر. حتی اگر جریان اصولگرا باز هم به من دهن کجی کند. حتی اگر باز هم به من توهین کند. حتی اگر جناح اصولگرا شورش را هم دربیاورد، باز من فقط گول خودشان را می‌خورم، نه کس دیگر...
دوستدار رهنمودهای ارزشمند تو
علی‌اکبر ناطق نوری»


6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 342597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    18 4
    احسنت
  • محمد A1 ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    83 8
    من از بچگی آرزو داشتم فقط گول اصولگرایان را بخورم و لاغیر. بکوب لایکو!
  • بی نام A1 ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    14 3
    حالا قانون پاس میده به الف الف پاس میده به بولتن بولتن به تابناک تابناک به خبر و توی دروازه...
  • بی نام A1 ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    26 5
    ازبس واقعي بود ، به جاي خنده ، اخم كردم ! جدا"‌كه اصولگرايان چوب انحراف از مسير ريش سفيدان واقعي خود را مي خورند
  • بی نام A1 ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    42 5
    عالیه!
  • بی نام IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    55 5
    عالی بود عالی بود عالی بود
  • ناهید A1 ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    7 84
    قانون جان با این حرفا فقط خودتون سیاه میکنید.سابقتون اینقدر سیاه هست که اگه بگید ماست سفیده کسی باور نمیکنه.
  • بی نام A1 ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    27 7
    جملگي مثل همند.
  • محمد IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    11 2
    عالی بود. ممنون از احسان ابراهیمی عزیز.