محمد نوری می گوید اگر هواداران پرسپولیس تنها را نگذارند ، این تیم شانسی بالا برای قهرمانی دارد.

محمد نوری در گفت وگو با خبرگزاری خبرآنلاین ابتدا در مورد تعطیلی لیگ برتر و وضعیت پرسپولیس گفت:«این تعطیلی به ضرر پرسپولیس شد ولی امیدوارم در اردوی شمال و ارمنستان تمامی بازیکنان را در اختیار داشته باشیم و آماده بازی با داماش شویم. 3 امتیاز بازی با داماش بسیار حساس و تعیین کننده است و شکست دادن آنها می تواند ما را قهرمان کند. قطعا در هفته ای که با داماش بازی می کنیم دیگر مدعیان امتیاز از دست می دهند و این مسابقه برای ما مثل یک فینال است. از هواداران پرسپولیس می خواهم که در این مسابقه ما را تنها نگذارند.»

نوری در مورد وضعیت خودش برای فصل آینده ادامه داد:«راستش را بخواهید من با دو پیشنهاد رسمی و بسیار خوب از دو کشور چین و تایلند مواجه شدم. به هیچ عنوان دنبال بازارگرمی نیستم و می خواهم در پایان لیگ به عنوان کاپیتان جام قهرمانی را بالای سر ببرم. من در جام حذفی قهرمان شدم و امیدوارم قهرمانی در لیگ را هم با پرسپولیس تجربه کنم. من سال هاست که دنبال این عنوان هستم و امیدوارم به آن برسم.»

کاپیتان پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا در پایان فصل از این تیم جدا خواهی شد خاطرنشان کرد:« این دو پیشنهاد از لحاظ مالی بسیار خوب است ولی الان فقط تمرکزم روی این موضوع است که بتوانم به پرسپولیس کمک کنم. پوشیدن پیراهن این تیم آرزوی هر بازیکنی است و الان به چیز دیگری فکر نمی کنم. منتظر هستم فصل تمام شود تا بتوانم در مورد آینده تصمیم بگیرم.»

نوری در خصوص عدم حضورش در تیم ملی ادامه داد:« از اینکه دعوت نشدم ناراحت بودم. من در زمان مربیگری قلعه‌نویی، دایی، قطبی و همچنین کروش در اکثر اردوها حاضر بودم، در ضمن سرمربی تیم ملی فوتبال مرا دوست دارد و حتی به من مدتی پیش گفت که جزو آن دسته از بازیکنانی هستم که فوتبالم را قبول دارد. شاید کروش می خواست بازیکنان دیگر را تست کند و من هم ناامید نیستم.»

نوری در پایان افزود:« کروش از من شناخت کافی دارد و اگر دعوت کردم با کمال میل در خدمت تیم ملی هستم. من این افتخار را داشتم که در بازی های مقدماتی جام جهانی همراه تیم ملی بودم و امیدوارم در 3 بازی پایانی لیگ برتر طوری بازی کنم که دوباره به تیم ملی دعوت شوم.»

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 342960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =