ایسنا نوشت:

رامبد جوان عملکرد صداوسیما در سال 92 را افتضاح دانست و گفت: صداوسیما در سالی که گذشت خیلی بد بود و به نظرم بزرگترین دلیلش هم این بود که تلویزیون پول نداشت.
این کارگردان و بازیگر که ساخت برنامه تحویل سال شبکه تهران را عهده‌دار است، درخصوص پرسشی مبنی بر اینکه آیا با مسئله‌ای همچون درخواست مبالغ نجومی از سوی برخی هنرمندان و میهمانان برای حضور در برنامه تحویل سال روبرو بوده است؟ توضیح داد: این مسئله چه اهمیتی دارد؟ یک بده بستانی است بین تهیه‌کننده و آن‌ها؛ این یک معامله است. فکر کنید من می‌خواهم جنسم را گران بفروشم. متر و معیارش را چه کسی تعیین کرده است؟
او در ادامه در این خصوص گفت: این موضوع یک موضوع درون حرفه‌ای است. یعنی ممکن است بنده یک جاهایی یک چیزهایی را ببینم که نسبت به آن معترض باشم ولی نباید بیایم آن را رسانه‌یی کنم. به عنوان یک آدم اخلاقی و حرفه‌ای معتقد هستم خارج از اصول نباید عمل کرد و این مسائل جزو درون گروهی در حرفه ماست.
رامبد جوان در این خصوص مثالی را عنوان کرد و گفت: آدم‌هایی هستند که با عددهای پایین زندگی می‌کنند، اما یک نفر هم برای یک ساعتی که به فلان برنامه آمده است، به عنوان مثال 20 برابر دستمزد آن فرد را برای یک ساعت گرفته است. در نتیجه درک این مساله برای او سخت می‌شود. تازه به نظر من کم هم گرفته است، به جهت اینکه محاسبات آن آدم با مردم عادی یکی نیست.


17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 343251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
    126 5
    "محاسبات آن آدم با مردم عادی یکی نیست."!!!!!!کسی ندونه فکر می کنه دارید در مورد سوپراستار های هالیوود صحبت می کنید
  • سينا RS ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
    63 4
    با اينكه رامبد رو دوست دارم اما باهاش در بخشي مخالفم .آره صدا و سيما نه در سال 92 بلكه مدت مديديست كه افتضاح است دليلش 2 مورد است بنظرم1-كم شدن كم شدن تبليغات بعلت تعطيليه 600 هزار واحد توليدي در كشور بخاطر مديريت نابسامان دولت قبل2-كم شدن بيننده ها بخاطر ساخت برنامه هاي واقعا سطحي و مسخره
  • محسن A1 ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
    81 1
    اقای جوان از جیب خودتان هم برای ادم ئهایی که با عددهای بزرگ زندگی میکنن بذل و بخشش میکنید؟ یکی از دوستان امروز پول اکو قلبشو نداشت؟؟؟؟؟؟؟ میفهمی یعنی چی این حرف؟؟؟
  • بی نام IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
    85 5
    یعنی چی؟ مثلا چه محاسباتی داره مجری گری؟ چرا گنده ش می کنی مجری هم یک آدم عادیه حقوقش هم باید مثل بقیه عادی باشه.
  • بی نام A1 ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
    44 0
    واقعا که.از رامبد جوان انتظار نداشتم.از یه طرف همتون میگین مردم ما هنرمندا متعلق به شماییم.بدون شما هیچیم.اونوقت از طرف دیگه یه همچین مصاحبه هایی می کنید...بالاخره ما چی رو باور کنیم؟
  • بی نام A1 ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
    21 0
    از رامبد جوان بعيد است كه آدمها را اينطوري ببيند.اينكه هنرمندان سمبل مصرف و مد و بريز وبپاش باشند و خودشان را تافته جدا بافته از مردم بدانند با روح انساني هنر تضاد دارد. البته براي هنرمندان و فوتباليست هاو همه آنهايي كه علت پول زيادشان مشخص است و شفاف پولدار هستند در مقابل آنهايي كه با چراغهاي خاموش پول پارو ميكنند خيلي ارزش قائليم
  • بی نام A1 ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
    34 0
    رامبد جان، اگه صدا و سیما خصوصی بود و پول بیت المال وسط نبود، شما درست میگید.هر کی هر چقدر بگیره، نوش جونش و به قول شما یک معامله. ولی همه میدونیم که با پول بیت المال دارن هزینه این صدا و سیما رو میدن. نه فقط صدا و سیما بلکه مثلا باشگاهای فوتبال هم همین جوره.بخش دولتی یعنی پول ملت.بخش خصوصی هم پول خودشه، هر چی به صلاحشه انجام میده. یعنی واقعا این چیزا رو نمیدونی ؟من دیپلمه باید این موضوع رو یاد اوری کنم!
  • یوم جانگ A1 ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
    24 2
    یه کارگر اینقدر جون میکنه و اینقدر کارش سخت و طاقت فرساست ولی دستمزد خیلی کمی دریافت میکنه بعد یه بازیگر میخواد بیاد تلویزیون که چند دقیقه حرف بزنه اون هم مقابل مردمی که ادعا میکنه خیلی دوستشون داره بعد هم میاد مثلا20 میلیون میگیره. هنرمند عزیز خیلی خسته میشی؟؟؟؟؟؟کار طاقت فرسایی میکنی که پول میگیری که چند کلام حرف بزنی اون هم با مردمی که باعث شدن تو معروف بشی؟؟؟؟؟؟ اگر مردم دوستت نداشته باشن اصلا دوس ندارن تو رو در قاب تلویزیون نگاه کنن.مردم باید با تویی روبرو بشن و حرفهای بازیگری رو بشنون که اگه بهش پول نمیدادن نمیومد به برنامه.این پولی که میگیری از صدقه سری مردمیه که تو حاضر نیستی بخاطر اونا بدون دریافت پول بیای و با مردم حرف بزنی.یادت باشه این پول بیت الماله.واقعا که؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
    17 0
    چون خودشم مجری گری میکنه اینو میگه.
  • بی نام IR ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    14 0
    به غیر از افتضاح دانستن عملکرد صدا و سیما بقیه حرفات غیر منطقی بود رامبد خان!
  • بی نام A1 ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    18 1
    رامبدخان امیدوارم این روزگار اون روی خودشو بهت نشون بده و شما هم روزی تبدیل بشی به یکی از همین ادمای عادی با درامد عادی. تا ذره ای حال این ادما رو درک کنی و بفهمی وقتی مبالغ کلان از پول بیت المال رو مفت مفت میدن به بازیگرا ادم چه حالی میشه
  • بی نام A1 ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
    0 1
    علی دائی و قلعه نوعی هم میگن هرچی فوتبالیستا بگیرن حقشونه تو هم باید همینو بگی و ازشون دفاع کنی واقعا که
  • سوفی A1 ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
    2 0
    خیلی خیلی غیر منطقی بوود.. همین مردم شما را هنرمند کرده اند.. اگر مردم عادی نبودند شما مردم عادی هم نبودید که حالا دلتان بخواهد جنستان را گران بفروشید... فراموشکاری از عوارض شهرت است..
  • غلام حداد A1 ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
    3 1
    خیلی لوس و نچسبی