مروری بر مهمترین اخبار حوادث امروز دوشنبه 19 اسفند 1392

دومین جلسه محاکمه پزشک قلابی که به بهانه پیدا کردن کار قربانیان خود را بیهوش و پس از سرقت آنها را مورد آزار و اذیت قرار می داد، به دلیل عدم انتقال متهم از زندان به دادگاه تجدید شد.
به گزارش مهر، در این پرونده علی 54 ساله متاهل، دارای چند فقره سابقه کیفری بازداشت از تاریخ 4 آبان امسال متهم به مباشرت در سرقت مقرون به آزار با داروی بیهوشی به قصد تجاوز و جعل عنوان پزشک داروساز است.
هفته گذشته نخستین جلسه محاکمه متهم برای رسیدگی به اتهام سرقت به صورت علنی و به ریاست قاضی اصغرزاده برگزار شد. در این جلسه شکات پرونده به طرح شکایت پرداختند و مدعی شدند متهم به بهانه پیدا کردن کار، آنها را فریب داده و برای انجام آزمایشات پزشکی قبل از استخدام به قربانیان کپسول حاوی داروی بیهوشی داده بود.
در جلسه هفته گذشته، پس از طرح شکایت شکات که اغلب آنها به صورت خانوادگی در دام مرد شیطان صفت قرار گرفته بودند رئیس دادگاه از متهم خواست برای دفاع از خودش در جایگاه قرار بگیرد.
رئیس دادگاه: شما متهم به ارتکاب 14 فقره سرقت مقرون به آزار از طریق بیهوش کردن شکات با دارو به بهانه پیدا کردن کار و لزوم آزمایش قبل از کار و 8 مورد تجاوز به عنف پس از بیهوشی قربانیان هستید. در این باره چه دفاعی دارید؟
متهم: من شکایت برخی شکات را قبول دارم ولی اتهام تجاوز را قبول ندارم. پس از آزادی از زندان با مشکل مالی روبرو شده و به همین خاطر مجبور شدم از قربانیان سرقت کنم. البته شکایت برخی از قربانیان درست نیست و آنها قصد اخاذی دارند.
پس از دفاعیات متهم ، قرار شد صبح روز دوشنبه -19 اسفند- دومین جلسه محاکمه متهم برگزار شود که جلسه دادگاه به دلیل عدم انتقال متهم از زندان به دادگاه به روز دوشنبه 26 اسفند موکول شد.
در این جلسه قرار است به صورت غیرعلنی به اتهام هشت فقره تجاوز به عنف مرد شیطان صفت رسیدگی شود.

 

دستگیری سارق حرفه‌ای و کشف ۹۰ فقره سرقت منزل در یزد
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی استان یزد از دستگیری سارق حرفه‌ای سرقت منزل در طی هفته گذشته در شهرستان یزد خبر داد.
به گزارش فارس، سرهنگ خالقی، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی استان یزد گفت:‌ در پی سرقت‌های متعدد سرقت منزل و سرقت به عنف با اعلام شکایت مالباختگان در سطح استان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
کارآگاهان این پلیس پس از انجام تحقیقات و بررسی‌های لازم دریافتند فردی به هویت مشخص توسط کلانتری شناسایی و دستگیر و با انجام تحقیقات به عمل آمده،‌ متهم به 12 فقره منزل اعتراف کرده است.
خالقی ادامه داد: با تجمیع اطلاعات و داشتن آگاهی کارآگاهان از شیوه‌ها و شگردهای انجام سرقت همچنین جغرافیای وقوع جرم مذکور در مناطق مختلف استان یزد، متهم توسط مامورین اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی مورد تحقیقات پلیسی و تخصصی قرار گرفته، که با درایت افسر پرونده چاره‌ای جز به بیان جرایم انجام شده را نداشته و علاوه بر موارد اعترافی در کلانتری به 78 فقره منزل نیز اعتراف کرد. تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیری همدستان، مالخران و دیگر عوامل دخیل در ارتکاب سرقت‌ها ادامه دارد.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی استان یزد افزود: در بررسی بعمل آمده مشخص شد سارق جهت تامین هزینه‌های اعتیاد خود و تامین مخارج و راحت‌طلبی دست به این سرقت‌ها زده که پس از تکمیل تحقیقات به همراه پرونده به دادسرا معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

 

کشف ۳۰وسیله نقلیه مسروقه در اصفهان
با تلاش ماموران پلیس آگاهی و پلیس مرکز استان اصفهان، تعداد ۳۰خودرو و موتورسیکلت در عملیات‌های جداگانه کشف و به مالباختگان بازگردانده شد.
به گزارش فارس، ستار خسروی، رئیس پلیس آگاهی اصفهان گفت: طرح عملیاتی کشف وسایل نقلیه مسروقه و تحت تعقیب مراجع قضایی با بسیج کلیه امکانات و نیروهای پلیس مرکز استان در پارکینگ‌ها، گاراژها و توقفگاه‌های عمومی و خصوصی در سطح کلانشهر اصفهان اجرا شد.
وی هدف از این طرح را افزایش ضریب امنیتی در سطح منطقه عنوان کرد و گفت: در این عملیات 5موتورسیکلت و 17خودروی مسروقه کشف شد. همچنین ماموران پلیس آگاهی استان اصفهان نیز در طرح ویژه بازدید از پارکینگ‌ها و گاراژهای سطح شهر اصفهان تعداد 8 خودرو و موتورسیکلت مسروقه را کشف کردند.
وی با اشاره به دستگیری تعدادی از سارقان و مالخرها در این عملیات‌ها خاطرنشان کرد: در مجموع عملیات‌های صورت گرفته طی 24 ساعت گذشته تعداد 30خودرو و موتورسیکلت مسروقه کشف و به مالباختگان آنان بازگردانده شدند.

 

برق سیم‌دزد را دستگیر کرد
فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی به فارس گفت: پس از تحقیقات ماموران از مرگ مشکوک فردی در ملکشاهی مشخص شد که متوفی در هنگام سرقت سیم‌های برق دچار برق گرفتگی شده و فوت کرده است.
میرعباس شهبازی افزود: در پی اعلام مرکز 110 شهرستان مبنی بر یک مورد مرگ مشکوک در اثر برق گرفتگی و دلالت متوفی به اورژانس شهرستان مامورین بلافاصله به جهت بررسی موضوع اعزام شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی افزود: پس از تحقیقات لازم ماموران مشخص شد که متوفی در هنگام سرقت سیم‌های برق دچار برق گرفتگی شده و فوت کرده است. پس از بازرسی از محل، ماموران یقین پیدا کردند که متوفی سارق بوده و در هنگام قطع تعدادی از سیم‌های برق فشارقوی دچار حادثه شده است.
شهبازی اضافه کرد: در ادامه این موضوع 2 نفر از همدستان متوفی را که از سارقین سابقه‌دار هستند شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند. در بازرسی از منازل متهمان دستگیر شده یک قبضه اسلحه کلاش تاشو و 18 فشنگ جنگی و یک تیغه خشاب خالی اسلحه مربوطه و نیز یک موتورسیکلت سرقتی در حوزه شهرستان ایلام کشف و ضبط شد.

 

آتش سوزی در رستوران تعطیل
اتصالی سیم کشی برق دوربین مداربسته، منجر به آتش سوزی یک رستوران تعطیل در فلکه چهارم خزانه بخارایی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی، در پی مشاهده دود غلیظی که از رستوران تعطیل به بیرون متصاعد می شد شهروندان در تماس با سامانه 125 این حادثه را اطلاع رسانی کردند و ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 07:16 صبح امروز دوشنبه آتش نشانان ایستگاه های 83 و 13 را به فلکه چهارم خزانه بخارایی ،نبش کوچه جمالی اعزام کرد.
عباس زارعی، معاون منطقه 7 عملیات در این باره گفت: در محل حادثه رستورانی به مساحت تقریبی 80 متر مربع دیده می شد که از قسمت سیم کشی برق دوربین مداربسته دچار آتش سوزی شده و آتش در حال سرایت به اجناس انبار شده در قسمت نیم طبقه رستوران بود.
آتش نشانان پس از قطع جریان برق و گاز رستوران اقدام به جستجوی محبوسین احتمالی در رستوران کردند که خوشبختانه هیچ یک از کارگران در رستوران حضور نداشتند. گروه دیگری از آتش نشانان نیز با استفاده از لوله های آبدهی و رعایت موارد ایمنی اقدام به خاموش کردن آتش سوزی کردند و از سرایت آتش به انبار رستوران که مملو از ظروف یکبار مصرف سریع الاشتعال بود جلوگیری کردند.

 

آتش در کارگاه تراشکاری
آتش سوزی کارگاه تراشکاری در خیابان شهید رجایی با تلاش آتش نشانان دو ایستگاه خاموش شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی، در پی تماس کارگران یک کارگاه تراشکاری با سامانه 125 مبنی بر مشاهده شعله های سرکش آتش در قسمتی از کارگاه ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 15:15 دیروز یکشنبه آتش نشانان ایستگاه های 9 و 47 را به شهر ری، خیابان شهید رجایی، بلوار بهشتی جنب بانک تجارت اعزام کرد.
ابوالقاسم بیطرفان، رئیس ایستگاه 9 گفت: کارگاهی به وسعت تقریبی 100 متر مربع از قسمت نیم طبقه که به عنوان استراحتگاه موقت کارگران استفاده می شد به علت نامعلوم طعمه شعله های آتش شده بود. آتش نشانان پس از قطع جریان برق و گاز کارگاه با استفاده از دستگاه های تنفسی وارد کارگاه شده و با کمک لوله های آبدهی آتش سوزی را مهار و خاموش کردند.
بیطرفان خاطرنشان کرد: استفاده کارگران از خاموش کننده های دستی پودر و گاز تا حد زیادی از گسترش آتش در لحظات اولیه کاسته بود که عملکرد سریع آتش نشانان نیز از بروز خسارت مالی بیشتر جلوگیری کرد.

 

فروشگاه رنگ و ابزار در آتش
بی احتیاطی فروشنده جوان در استفاده از تینر در مجاورت اجاق گاز روشن موجب آتش سوزی فروشگاه رنگ در خیابان پیامبر شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 102 را ساعت 13:09 امروز دوشنبه به محل حادثه در بلوار اباذر، خیابان پیامبر شرقی اعزام کرد.
به گفته محمد دیبا، رئیس ایستگاه 102؛ در محل حادثه که یک فروشگاه رنگ و ابزار ساختمان به مساحت 20 متر مربع بود، بر اثر بی احتیاطی فروشنده 24 ساله و شستشو اقلام به وسیله تینر در مجاورت اجاق گاز روشن اجناس داخل فروشگاه دچار آتش سوزی شده و هر لحظه بر امکان گسترش آن افزوده می شد.
آتش نشانان بی درنگ با استفاده از تجهیزات خاموش کننده به کمک فروشندگان که با استفاده از خاموش کننده سعی در مهار آتش بودند شتافته و قبل از سرایت آتش به قسمت های دیگر شعله های آتش را مهارو خاموش کردند.
در این حادثه فروشنده 24 ساله از ناحیه دست و صورت و پا دچار سوختگی شده بود که با حضور عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.

 

آتش سوزی کارگاه متروکه در خیابان زمزم
آتش سوزی کارگاه متروکه در خیابان زمزم با حضور به موقع آتش نشانان مهار و خاموش شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی، ساعت 12:14 دقیقه ظهر امروز دوشنبه طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران مبنی بر وقوع آتش سوزی در یک سوله متروکه واقع در خیابان زمزم، خیابان پنجم ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ اقدام به اعزام آتش نشانان ایستگاه 28 و 81 به محل آتش سوزی کرد.
مهدی فتحی، افسر آماده منطقه 4 عملیات گفت: در محل حادثه سوله ای متروکه به مساحت تقریبی 350 متر دچار آتش سوزی شده و به مقدار زیادی ضایعات چوبی نیز سرایت کرده بود.
آتش نشانان با استفاده از تجهیزات آبرسانی و دستگاه های تنفسی مهار آتش سوزی را از دو جهت آغاز کردند و پس از یک تلاش بی وقفه موفق شدند از سرایت آتش به دیگر قسمت های کارگاه جلوگیری کرده و آن را در کوتاهترین زمان ممکن مهار کنند. خوشبختانه در این حادثه به هیچ کس آسیبی وارد نشد.

 

آتش سوزی گسترده در کارگاه نجاری
آتش سوزی کارگاه ساخت مصنوعات چوبی در خیابان آزادی خسارت مالی بر جا گذاشت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی، ساعت 12:48 دقیقه ظهر امروز دوشنبه طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران مبنی بر وقوع آتش سوزی در یک کارگاه نجاری و مصنوعات چوبی در خیابان آزادی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران، اقدام به اعزام هم زمان نیروهای 3 ایستگاه 33، 70، 87 و‌ تانکر 38 به محل آتش سوزی کرد که نیروهای ایستگاه 33 در کمتر از 3 دقیقه به محل آتش سوزی رسیده و عملیات مهار آتش را آغاز کردند.
قدیر کارگری، معاون عملیات منطقه 4 در این باره گفت: در محل حادثه کارگاهی به مساحت تقریبی 700 متر مربع که محل انباشت نئوپان و ساخت مصنوعات چوبی بود دیده می شد که به علت نامعلومی طعمه شعله های آتش شده و با دود فراوان همراه بود. با توجه به سقوط سقف کارگاه و گسترش آتش، احتمال سرایت آتش سوزی به ساختمان های مجاور زیاد بود.
آتش نشانان ابتدا با قطع جریان برق و گاز کارگاه و با استفاده از تجهیزات آبرسانی و دستگاه تنفسی مهار آتش سوزی را از سه جهت آغاز کردند که پس از ساعتها تلاش از سرایت آتش به ساختمان های مسکونی همجوار جلوگیری و آتش در کوتاهترین زمان ممکن مهار و خاموش شد.

 

آتش سوزی تعمیرگاه مکانیکی در خیابان خزانه بخارایی
آتش سوزی تعمیرگاه مکانیکی با هوشیاری به موقع کسبه و حضور آتش نشانان مهار و خاموش شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی، هنگامیکه کسبه محل متوجه آتش سوزی در تعمیرگاه مکانیکی شدند بلافاصله در تماس با سامانه 125 آتش نشانی تهران درخواست کمک کردند و ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران آتش نشانان ایستگاه 13 را ساعت 12:54 ظهر امروز دوشنبه به خزانه بخارایی، خیابان تقوی، تقاطع خیابان سلامت بخش اعزام کرد.
محمود حیدری، فرمانده آتش نشانان گفت: تعمیرگاه مکانیکی به وسعت 40 متر مربع از قسمت چاله سرویس دچار آتش سوزی شده بود که با هوشیاری کسبه و اهالی محل و استفاده از خاموش کننده های دستی خوشبختانه تاحدود زیادی آتش مهار شده بود.
با وجود تلاش های همسایگان دود و شعله آتش هنوز در چاله سرویس تعمیرگاه وجود داشت که آتش نشانان با استفاده از دستگاههای تنفسی و یک رشته لوله آبدهی توانستند آتش را کاملا خاموش کنند و پس از تخلیه دود و اطمینان از عدم وجود خطر با ارائه نکات ایمنی به عملیات خود پایان دهند.
فرمانده آتش نشانان همچنین علت رخداد این حادثه را نشت بنزین از خودرو در حال تعمیر و رسیدن بخارات بنزین به شعله اجاق خوراک پزی اعلام کرد.

 

سقوط کارگر ساختمانی در خیابان نوبهار
بی احتیاطی کارگر جوان هنگام کار در ساختمان نیمه کاره، منجر به سقوط و گرفتار شدن وی بین دو دیوار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی، به دنبال تماس پیمانکاران یک ساختمان در حال احداث با سامانه 125 آتش نشانی مبنی بر سقوط کارگر جوان از ارتفاع، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 11:30 امروز دوشنبه زنگ ایستگاه 36 و گروه امداد و نجات 10 را به صدا درآورد و آتش نشانان را به خیابان ازگل، خیابان نوبهار، خیابان فرهنگیان اعزام کرد.
مسعود جلال فراهانی، افسر آماده منطقه سه عملیات در این باره گفت: با رسیدن نیروهای عملیات به محل حادثه مشاهده شد، کارگر جوانی که در حال کار در ارتفاع بود به علتی نامعلوم سقوط کرده و در داخل حفره بین دیواره و اسکلت ساختمان گرفتار شده بود.
دسترسی سخت به این کارگر20 ساله عملیات آتش نشانان را با مشکل مواجه می کرد که آنان در نهایت پس از دستیابی و فیکس وی بر روی برانکارد، مصدوم را به سطح زمین منتقل و تحویل امدادگران اورژانس دادند.

 

ماجرای انفجار خمپاره در محموله ضایعاتی در محمودآباد
با گذشت ساعتها از انفجار خمپاره موجود در محموله ضایعات آهن در شهرک صنعتی واقع در محمودآباد هنوز اطلاع رسانی دقیقی از سوی مسئولان استان مازندران درباره این حادثه و کاهش نگرانیهای مردم ضورت نگرفته است.
به گزارش مهر، انفجار مهیبی دو روز گذشته در یک شهرک صنعتی در شهرستان محمودآباد سبب کشته شدن یک نفر و زخمی شدن کارگری دیگر شده است.
داریوش هندویی، رئیس خانه صنعت و معدن مازندران که انفجار در کارگاه متعلق به وی در شهرک صنعتی محمودآباد رخ داد، در این زمینه به مهر گفت: یک تامین کننده (پیمانکار) ضایعات آهن داریم که برای کارگاه ضایعات تامین می کند و این محموله را از مازندران تامین و به کارگاه منتقل کرده است.
به گفته هندویی، این ضایعات از قائمشهر، بابل و ... از سوی شرکت پیمانکاری تامین مواد اولیه جمع آوری شده بود. این شرکت اقدام به جمع آوری ضایعات می کند و پس از باسکول کردن آن به کارگاه ما تحویل می دهد.
هندویی افزود: در حادثه انفجار یک کارگر پیمانکار کشته شد و یک کارگر کارخانه ما به دلیل آنکه مسائل ایمنی را رعایت نکرده بود،در اثر موج انفجار زخمی شد.
وی تاکید کرد: باید بررسی شود که چرا گلوله عمل نکرده در محموله ضایعات وجود دارد و باید این موضوع بررسی شود.
وی با اشاره به اینکه ما آخرین حلقه ای بودیم که خمپاره در کارگاهمان عمل کرده است، خواستار بررسی موضوع از سوی مسئولان امر شده است.
هندویی افزود: محموله ضایعاتی که به کارگاه منتقل شده را جدا کردیم و باید برگشت داده شود. این محموله ضایعات که خمپاره در آن وجود داشت، شامل ضایعات آهن، نبشی و ... بود و باید بررسی شود این محموله از کجا بارگیری شد و چه کسی آن را فروخت. آن فردی که فوت کرد نیز از کارگران مربوط به پیمانکار بود و کارگر کارگاه ما ربط مستقیم به انفجار نداشت و متاثر از آن بوده است.
هندویی در پاسخ به اینکه آیا خسارتی ناشی از انفجار به کارگاه وارد شده است، با بیان اینکه خسارت زیادی وارد نشده است، گفت: درحال برآورد خسارتها هستیم.

 

کشف بیش از دو میلیون عدد مواد محترقه در البرز
فرمانده انتظامی استان البرز از کشف بیش از دو میلیون عدد مواد محترقه و 18 تن مواد اولیه ساخت مواد محترقه در این استان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار احمد علی گودرزی گفت: در راستای پیشگیری از آسیبها و حوادث چهارشنبه آخر سال با کنترل بازار به ویژه اصناف مرتبط با تهیه مواد اولیه ساخت مواد محترقه ماموران موفق شدند تعداد دو میلیون مواد محترقه و 18 تن مواد اولیه ساخت این مواد را کشف و جمع آوری کنند که در این خصوص 116 نفر توزیع کننده مواد محترقه در استان البرز دستگیر و پنج واحد فروش این مواد پلمپ شد.
فرمانده انتظامی استان البرز اظهار داشت: پلیس استان البرز همچون سالهای گذشته با خط قرمزهایی مانند ایجاد مزاحمت برای شهروندان، ایجاد راهبندان در خیابانها، افروختن آتش در خیابانهای اصلی، معابر عمومی و ... برخورد قانونی می‌کند و اجازه نمی‌دهد که افراد فرصت‌طلب و سودجو در چهارشنبه آخرسال امنیت و نظم جامعه را برهم زنند و در صورت مشاهده هرگونه ناهنجاری با متخلفان برخورد جدی صورت می‌گیرد.
وی در پایان گفت: نیروی انتظامی در شادی مردم مشارکت دارد و موظف است امنیت مطلوب را برای شهروندان برقرار نماید و افرادی که بخواهند در این زمینه اخلال ایجاد کنند دستگیر و تحویل مراجع قضایی خواهند شد.

 

انبار متحرک مواد محترقه در سردشت توقیف شد
یک خودرو با یک میلیون و 100 هزار عدد انواع مواد محترقه با تلاش و هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان مرزی سردشت کشف شد.
فرمانده انتظامی سردشت در این باره به ایرنا گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک خودرو حامل مواد محترقه غیرمجاز در جاده های شهرستان سردشت، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.
سرهنگ حسن شیخ نژاد افزود: راننده این خودرو با مشاهده پلیس در یکی از راه های فرعی این شهرستان خودرو را رها کرد و متواری شد.
شیخ نژاد افزود: قاچاقچیان این مواد محترقه را به صورت قاچاق وارد کشور کرده و قصد داشتند آن را به دیگر استان های کشور انتقال دهند. با توجه به نزدیکی چهارشنبه آخر سال، قاچاق مواد محترقه در این شهرستان افزایش یافته است.

 

دستگیری عامل انتشار محتویات غیر اخلاقی در فضای مجازی
فرمانده انتظامی جیرفت از دستگیری عامل انتشار محتویات غیراخلاقی در فضای مجازی خبر داد و گفت: کسانی که در فضای مجازی موجبات نارضایتی دیگران را فراهم می‌کنند شناسایی و تحویل مراجع قضایی می‌شوند.
به گزارش فارس، سرهنگ عباس ابراهیمی تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا این شهرستان هنگام رصد و گشت زنی در سایت‌های مختلف به وبلاگی با محتوای غیراخلاقی برخورد کردند که شناسایی عوامل این وبلاگ در دستور کار پلیس قرار گرفت. با بررسی‌های فنی و کارشناسی صورت گرفته و استخراج اطلاعات لازم از سایت مذکور، آدرس و هویت ایجاد کننده این وبلاگ شناسایی شد.
ابراهیمی افزود: با حضور ماموران در محل و هماهنگی با مقام قضایی، در یک اقدام عملیاتی منزل متهم بازرسی و ادله‌های دیجیتالی متهم جمع‌آوری و متهم دستگیر شد. در بازجویی‌های انجام شده، متهم به بزه ارتکابی اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شد.
47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 343493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یک پزشک A1 ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
    5 0
    با سلام ما پزشک داروساز نداریم، بلکه داروساز داریم که البته مدرک دکتری داروسازی دارند،پس لطفاً تیتر و محتوی مطلب را اصلاح کنید با تشکر
  • بی نام A1 ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
    6 0
    جالبه که اکثر کسانی که خلافهای سنگین انجام میدهند چندین بار بازداشت و مجددا آزاد شده اند . واقعا من متعجبم چرا کسی که حداقل دوبار سابقه دارد دفعات بعدی هم به راحتی آزاد میشود! این نشان میدهد در قانون ما مجازات برای جرمها بسیار اندک در نظر گرفته شده
  • بی نام IR ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    2 0
    چقدر بی احتیاتی ؟