ایسنا نوشت:

رئیس پلیس راهور ناجا با اعلام خطوط قرمز پلیس در نوروز 93، گفت: خط قرمز پلیس، تخلفات حادثه‌ساز از جمله سرعت و سبقت غیرمجاز است.

سردار اسکندر مومنی صبح امروز در رزمایش بزرگ ترافیکی نوروز 93 با بیان اینکه امروز نیم میلیون نفر از امدادگران، تکنیسین‌های اورژانس و مسؤلان همه دستگاه‌ها از جمله اورژانس، هلال‌احمر، راهداری، بازرسان نامحسوس و ... فعالیت خود را آغاز خواهند کرد، گفت: همچنین 30 فروند بالگرد نیز در این طرح نوروزی به کار گرفته خواهند شد.

او با بیان اینکه در نوروز امسال همه هموطنان بیش از یک بار سفر می‌کنند، گفت: 37 درصد از تصادفات از نوع واژگونی است و به همین دلیل به افراد توصیه می‌شود که حتما پس از دو ساعت رانندگی، 15 دقیقه استراحت کنند تا سفری ایمن داشته باشند.

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه امروز همه هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است، گفت: خط قرمز پلیس، برخورد با تخلفات حادثه‌ساز از جمله سرعت و سبقت غیرمجاز است.

مومنی با بیان اینکه به رانندگان توصیه می‌شود که پیش از سفر، سیستم فنی و معاینه فنی خود را چک و اخذ کنند، گفت: امروز علاوه بر انجام رزمایش، آخرین تمرینات نیز انجام می‌شود تا نوروزی ایمن داشته باشیم.


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 344627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =