ایرنا نوشت:

از روز 25 اسفند سال گذشته تا پایان نخستین روز از فروردین امسال در مجموع 77 هزار و 743 مسافر و مهمان نوروزی وارد جزیره کیش شده است.

براساس اعلام روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش، از این تعداد، 64هزار و 86 گردشگر داخلی از مسیر هوایی و 13 هزار و 657 گردشگر نیز از مسیرهای دریایی به این جزیره سفر کرده اند.

مهمانان و مسافران نوروزی مسیرهای دریایی در این مدت بوسیله شناورهای مسافربری در قالب 60 سفر دریایی از بنادر لنگه، چارک و آفتاب به کیش منتقل شده اند.

در این مدت همچنین دو هزار و 297 دستگاه خودروی سواری متعلق به مسافران و گردشگران نوروزی نیز از بنادر مذکور بوسیله شناورها و لندینگ کرافت ها به کیش وارد شدند.

علاوه بر هتل های جزیره، یک اقامتگاه اسکان موقت نیز با ظرفیت چهار هزار و 500 چادر در مصلای کیش ایجاد شده که دو هزار و 500 چادر از سوی ستاد تسهیلات نوروزی در آنجا نصب شده و ظرفیت نصب دو هزار چادر شخصی مسافران را نیز دارد.

براساس این گزارش، استقبال گردشگران از این اقامتگاه موقت خوب بوده است ضمن اینکه مهمانان نوروزی برای هر شب اقامت در چادرهای متعلق به ستاد تسهیلات نوروزی 300 هزار ریال و برای نصب چادرهای شخصی نیز هر شب 200 هزار ریال کرایه باید پرداخت کنند.

به گفته مدیرکل فرودگاه کیش، روزانه حدود 100 پرواز داخلی از 13 شهر کشور در این فرودگاه بین المللی انجام می شود تا گردشگران نوروزی را به جزیره کیش منتقل کرده و سپس به شهرهای خود باز می گردانند.

قاسم زاده می گوید: تدابیر لازم برای استقبال از گردشگران نوروزی در ترمینال مسافری فرودگاه اتخاذ شده است و پرسنل همه تلاش خود را بکار گرفته اند تا مسارفان و گردشگران نوروزی با کمترین معطلی فرودگاه را ترک کنند.

آماده سازی مناسب فضاهای گردشگری، زیبا سازی شهر، میادین و پارک های ساحلی، توسعه فضاهای تفریحی و بهره برداری از تنها پارک شهر کیش از جمله اقداماتی است که در این منطقه انجام گرفته است.

ارتقای ارایه خدمات و امکانات مناسب رفاهی و تعداد زیاد جاذبه های گردشگری و تفریحی در کنار طبیعت زیبا و هوای مطبوع و دلنشین سبب شده امسال گردشگران بیشتری برای سفر به این منطقه مهم گردشگری کشور، برنامه ریزی کنند.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 345862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RS ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    ازهرخانواده ای 67 هزار میگیرند این پولا خرج کجا میشه فوقش یک سومش خرج شهرداری وآبادی میشه بقیش چی
    • بی نام A1 ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
      1 22
      دوست نداری نیا
  • بی نام A1 ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    اسم همه شونو یادداشت کنید و یارانه شونو همین الان قطع کنید!!!!!
    • احمد A1 ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
      2 0
      نه - بیشترشون ازموسسات اعتباری وام های 26 درصد گرفتند یکی ازدوستام همین کارغیر عقلانی را انجام داد من بیچاره ضامنش هستم
  • بی نام A1 ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    23 0
    جزیره قشم هم محروم از سازندگی وتوسعه از یاد رفته
  • نیما IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    19 0
    ما پارسال اونجا بودیم.سوئیت کرایه کردیم شبی 370 هزار تومن:|با کمترین امکانات.نمیدونم واقعا کسی اونجا نظارت نداره؟؟پارسال جای سوزن انداختن نبود.امسال چه شود.
  • بی نام IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    24 2
    خوش به حالشون. ما که از خونه بیرون نمیتونیم بریم. رستوران هم نمی تونیم بریم. چه برسه به خارج شهر و کیش.
  • بی نام IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    19 1
    ای مرفه های بی درد یارانه بگیر !!! کلاغه خبر آورده هر کی رفته سفر امسال کیش و ترکیه و اروپا قراره اسمشونا بدن به ستاد هدفمندی تا یارانه هاشون قطع بشه :)