اگر مایلید به جای خرید محصولات گرانقیمت برای ترمیم موهای آسیب دیده خود، از روشی کارآمد و مقرون به صرفه‌تر استفاده کنید، به روش درمان آشپزخانه‌ای اطمینان کنید.

ایسنا نوشت:

 روزنامه تایمز آو ایندیا در مقاله جدیدی می‌نویسد: تخم مرغ، موز و سس مایونز 3 ماده غذایی نسبتا ارزان قیمت هستند که شما را به هدفتان می‌رسانند؛

- تخم مرغ: برای کمک به تقویت و ترمیم آسیب‌های وارد شده به پیازهای مو و درخشان شدن موهایتان، ‌دو عدد تخم مرغ را در یک کاسه مخلوط کنید و بهم بزنید. سپس بعد از شستن موها با شامپو از این ترکیب بعنوان حالت دهنده استفاده کنید و اجازه دهید که مدت یک تا دو دقیقه قبل از آب کشی این ترکیب جذب موها می‌شود.

- موز: پتاسیم موجود در این میوه به بهبود موهای خشک و آسیب دیده کمک می‌کند. مقداری موز را کوبیده و مثل پوره‌ای نرم آن را آماده کنید و موهای خود را با این ترکیب ماساژ دهید و اجازه دهید 15 دقیقه روی سرتان بماند سپس آبکشی کنید.

- مایونز: این چاشنی ساندویچی به نرم شدن رشته‌های خشک و زبر مو کمک می‌کند. یک فنجان مایونز را وقتی موها خشک است روی آنها بمالید و تا پوست سرتان ماساژ دهید. پس از حدود 15 دقیقه می‌توانید موهایتان را آبکشی کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 34633

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =