۰ نفر
۹ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲

ایسنا نوشت:

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در نوروز 93 شاهد افزایش 11 درصدی سفرهای داخلی براساس آمار درج شده در تردد شمارها و کاهش 13 درصدی تلفات حوادث ترافیکی بوده‌ایم.

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در حاشیه سفر به استان فارس و در جمع خبرنگاران در شیراز گفت: به‌دلیل بهبود وضعیت جاده‌های کشور میزان حوادث رانندگی براثر برخورد خودروها کم شده است.

او گفت: بیشترین آمار حوادث رانندگی مربوط به واژگونی خودروها بوده است.

او با بیان اینکه در برخی استان‌ها نظیر استان خوزستان به واسطه حادثه واژگونی اتوبوس راهیان نور شاهد افزایش آمار کشته‌شدگان و مصدومان حوادث رانندگی بوده‌ایم، گفت: در کل کاهش حوادث را در کشور شاهد هستیم.

احمدی‌مقدم در خصوص اقدامات انجام شده برای آزادسازی مرزبانان ایرانی نیز گفت: پاکستانی‌ها همچنان اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند اما دستگاه‌های مرتبط و نیروی انتظامی پیگیر موضوع بوده و هست، البته راه‌هایی وجود دارد که می‌توانیم از آن به نتیجه برسیم که بعد از نهایی شدن اعلام خواهیم کرد.

فرمانده ناجا گفت: ما از تمام ابزارهای در اختیارمان برای بازگرداندن عزیزان به آغوش وطن و خانواده استفاده کرده و خواهیم کرد.

او در خصوص اقدامات جدید در ارتقا امنیت مرزبانی در کشور از حضور سپاه پاسداران در بخشی از مرزها خبرداد و گفت: قبل از نوروز هم اعلام کردم که سپاه همکاری‌های خود را در حدود 250 کیلومتر از مرزهای شرقی در منطقه سراوان و نقاطی که نیاز به احداث سازه‌هایی وجود داشته، آغاز کرده است.

احمدی‌مقدم از آغاز همزمان ساخت 120 برجک مراقب در مرزهای شرقی کشور خبرداد و گفت: پس از ساخت مستحدثات لازم، با همکاری سپاه و نیروی انتظامی، 150 کیلومتر راه نیز در مسیرهای مورد نیاز احداث خواهد شد.

او ابراز امیدواری کرد که با اجرای تمامی برنامه‌های تدوینی و آغاز شده، شاهد ارتقا سطح امنیت در مرزهای شرقی جمهوری اسلامی ایران طی 6 ماه ابتدای سال 93 باشیم.

فرمانده ناجا در پاسخ به سئوالی در خصوص اعمال اصلاحات در خودروی اسکانیا، گفت: مشکل تنها مربوط به یک مدل از این نوع خودرو بوده که اصلاحاتی هم اعمال شده و ما نیز پیگیر رفع کامل اشکالات خواهیم بود.


17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 346673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی A1 ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
    8 18
    قبل از هر چیز از زحمات تمامی مرزبانهای عزیز تشکر می کنم و امیدوارم مرزبانهای ربوده شده در سلامت کامل به میهن باز گردند اما اگر کمی دقت و هوشیاری بیشتری خرج می دادن اتفاقی رخ نمی داد
  • بی نام IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
    32 0
    آخه چرا همیشه باید یه اتفاقی بیفته تا ما یه راه چاره براش پیدا کنیم؟!! نمیشد قبل از این جریانها این کارو کرد؟!