ایسنا نوشت:

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی گفت: در پی اقدام مشترک مرزبانی ناجا، استانداری سیستان و بلوچستان و همکاری معتمدین و ریش سفیدان منطقه، چهارنفر از مرزبانان ایرانی آزاد شدند.

سردار حسین ذوالفقاری با اشاره به آزاد شدن مرزبانان ایرانی اظهارکرد: در پی اقدام مشترک مرزبانی ناجا، استانداری سیستان و بلوچستان و همکاری معتمدین و ریش سفیدان منطقه، چهارنفر از مرزبانان ایرانی آزاد شدند.

وی ادامه داد: سرباز وظیفه «سجاد ذهابی» فرزند عباسعلی، سرباز وظیفه «محمد نظامی» فرزند حسین، سرباز وظیفه «رامین حضرتی» فرزند محمدرضا و سرباز وظیفه «جمشید تیموری» فرزند غلامعی در داخل خاک پاکستان آزاد و از مرز زاهدان به کشور بازگشتند.

فرمانده مرزبانی ضمن تبریک به خانواده‌های سربازان و آحاد مردم شریف ایران از حمایت و تلاش‌های صورت گرفته توسط همه سازمان‌ها، نهادها و به ویژه مردم عزیز کشورمان تشکر و قدردانی کرد.

فرمانده مرزبانی ناجا اعلام کرد: علی رغم برخی اقدامات نیروهای مرزی پاکستان برای یافتن مرزبانان ایرانی، نهادهای اطلاعاتی، نظامی و انتظامی این کشور هیچگونه نقشی در آزادسازی گروگان‌ها نداشتند.

ذوالفقاری تاکید کرد: با توجه به اینکه گروگان ها از خاک پاکستان تحویل داده شدند ادعای اخیر برخی مقامات پاکستانی مبنی بر عدم حضور مرزبانان ایرانی در خاک پاکستان فاقد پایه و اساس است.

وی گفت: در مورد سرنوشت درجه دار جمشید دانایی فر پیگیری ها همچنان ادامه دارد.

 

503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 347721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • معصومه A1 ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    خدا کنه درجه دارمون هم زنده باشه... خدایا،میشه بازم معجزه کنی ؟!
  • بی نام IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    دانایی فر که رفت... شما لطف کن پیگیر عواملی باش که باعث اتفاق افتادن این فاجعه ملی شدن فرمانده!!!!!! استعفا نده فقط پیگیر عوامل هم باشی ما راضیم!
  • ایرانی IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    46 4
    متشکریم ! تبریک ! چشممان روشن شد اما همچنان نگران جمشید دانایی فر هستیم با امید به اینکه در سلامت کامل باشد و بتواند کودکش را ببیند و دل همه ایرانیان را با امدنش شاد کند . !
  • فرهاد IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    قبل از عید روزنامة ایران مصاحبه‌ای با خانوادة جمشید دانایی‌فر کرده بود. تازه پسرش به دنیا اومده و هنوز براش اسم نذاشتن. طفلکی‌ها منتظرن پدرش برگرده و براش اسم بذاره. اون موقع هنوز اتفاقی برای جمشید نیفتاده بود.
  • حسن دوتیره ای A1 ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    2 0
    باسپاس فراوان ازکسانی که در آزادی این عزیزان نقش داشته اند سلامتی و بهروزی را برای همه مزرداران عزیز کشور آرزومندیم
  • بی نام US ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    1 0
    ما که ندیدیم این فرماندهی غیر از این اطلاعیه اقدام مؤثری در پیشگیری از این اتفاق و آزادی آنها داشته باشد
  • رضا IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    2 0
    درود بر همه کسانی که برای ازادی این عزیزان زحمت کشیدند جانم فدای ایران
  • بی نام A1 ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    1 1
    بسیار خوب این افراد آزاد شدند، اما این مهم است که چطور دستگیر شدند! عزیزان این مهم است در هر کشوری اتفاق می افتاد قطعا فرمانده کل نیروی های مسلح آنحا استعفا می کرد یا عزل می شد. پنج سرباز که سلاح های خود را بیرون از چادر گذاشته و خود در چادر خوابیدند.اونها واقعا نیروی انتظامی را تحقیر کردند.یعنی این قدر باید این نیرو اون هم در اونجا پیاده باشند. بون شک تمام تقصیرها به عهده احمدی مقدم است و او باید عزل می شد. حتی خون اون گروهبان نیز بر عهده اوست. سه نفر پنج نفر را به شکل تحقیر آمیزی ربودند . این گونه از مرزها دفاع میکنند.معلوم شد که چرا در ایران این قدر مواد مخدر به وفور یافت می شود. بدون شک باید احمدی مقدم عزل می شد.
  • بی نام IR ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    1 0
    خدایا شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت انشالله که اون فرزند عزیز رو که شایعه شده کشتن هم به سلامتی به اغوش خانوادش برگردانند امییین