هافبک استقلال در آستانه بازی های هفته پایانی لیگ برتر گفت: «سرنوشت قهرمانی در لیگ مشخص نیست و فقط خدا می‌داند چه اتفاقاتی خواهد افتاد.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ خسرو حیدری در گفت و گو با خبرآنلاین ابتدا در مورد شانس قهرمانی استقلال و بازی های هفته پایانی گفت: «احتمالات زیادی وجود دارد و 5 تیم شانس خود را برای قهرمانی امتحان می‌ کنند. فقط خدا می‌ داند جمعه چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. با این حال من مطمئن هستم سپاهان جلوی نفت محکم بازی خواهد چون خودش سهمیه آسیا می‌ خواهد ولی گسترش فولاد با آن نمایش مقابل نفت نشان  داد که لیگ را جدی نگرفته است. من امیدوارم آقای تارتار که زمان بازیگری اش پاک و سلامت بود به بچه هایش در آخرین بازی انگیزه بدهد و حتما هم همین طور خواهد بود.»

او در ادامه در خصوص شرایط استقلال و پرسپولیس و شانس قهرمانی این دو تیم ادامه داد: «پرسپولیس هم کار سختی دارد چون استقلال خوزستان خطر سقوط را احساس می‌ کند و  نمی‌ خواهد در زمین خودش ببازد.کار ما هم راحت نیست و بازی سختی داریم. تراکتور در هر صورت تیم خوبی است ولی فکر می‌ کنم اگر هواداران استقلال خوب به ورزشگاه بیایند می‌ توانیم در این بازی نتیجه بگیریم. با این حال یک بازی مهم دیگر در لیگ برتر داریم و دو بازی مهم در آسیا که باید هر 3 بازی را ببریم.»

حیدری در این مورد که خیلی ها معتقدند نفت و فولاد خوزستان شایسته ترین تیم ها برای قهرمانی هستند افزود: «نمی‌ توان با این دیدگاه نظر داد. نفت و فولاد تیم های خوبی هستند ولی استقلال هم به هر حال چیزهایی داشت که به اینجا رسید. البته قبول دارم گاهی اوقات خوب بودیم و گاهی اوقات هم خوب نبودیم. با این حال باید بگویم که امسال فولاد بازی های خوبی را به نمایش گذاشت و فکر می‌ کنم از لحاظ بازی زیبا بهترین تیم بود.»

این روزها بحث جدایی کارلوس کی روش از تیم‌ملی‌ مطرح است.حیدری در پاسخ به این سوال که فکر می‌ کنی جدایی او به ضرر تیم‌ ملی‌ باشد گفت: «کروش تیم‌ملی‌ را به جام‌جهانی برد و کارنامه او مشخص است. اینکه بحث تمدید قرارداد او و مسائل مالی مطرح شده است، موضوعی است که باید طرفین درباره اش تصمیم بگیرند به هر حال من معتقدم ماندن کروش برای فوتبال ایران خوب است.»

حیدری در مورد عملکرد خودش در این فصل تاکید کرد: «مصدومیت ها باعث شد تا در بعضی از بازی ها غایب باشم و فقط این مصدومیت ها اذیتم کرد. در بعضی از بازی ها نباید بازی می‌ کردم ولی به جای اینکه حرفه ای تصمیم بگیرم احساسی تصمیم گرفتم. یکسری آدم ها حرف هایی زدند که چند هفته پیش در موردش صحبت کردم و نیازی نیست الان حرف بزنم.»

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 348309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =