پرسپولیس در اهواز با یک گل استقلال خوزستان را شکست داد تا نایب قهرمان لیگ برتر شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس که با تساوی هفته قبل شانس خود برای قهرمانی را کم کرد، این هفته در اهواز به مصاف استقلال خوزستان رفت. این مسابقه تا دقیقه سی‌ام بدون گل پیش می‌رفت تا اینکه بازیکن استقلال خوزستان در محوطه جریمه روی بازیکن پرسپولیس خطا کرد و داور برای سرخپوشان پنالتی گرفت. محمد عباس زاده پشت این ضربه ایستاد و توپ را به تور دروازه استقلال خوزستان چسباند تا تیمش را جلو بیندازد.

مسابقه استقلال خوزستان و پرسپولیس با استقبال زیادی از سوی هواداران خوزستانی مواجه نشده و اکثر سکوهای ورزشگاه اهواز خالی هستند. این موضوع به سود پرسپولیس است چراکه شاگردان دایی در این شرایط راحت‌تر می‌توانند با حریف خود بازی کنند. پرسپولیسی‌ها حتی در صورتی که برنده شوند باید چشم به نتایج سایر مسابقات داشته باشند. با این حال شاگردان دایی در این مسابقه تمام تلاش خود را می‌کنند تا برنده شوند. پرسپولیسی‌ها که فقط به برد احتیاج دارند، دفاعی بازی نمی‌کنند و سعی می‌کنند با حملات گسترده، گل بعدی را هم به حریف بزنند. با این حال استقلال خوزستان هم تیمی نیست که به راحتی نبض بازی را به سرخپوشان تهرانی بدهد.

نیمه اول مسابقه پرسپولیس و استقلال خوزستان با همان تک گل عباس‌زاده به پایان رسید. در پایان نیمه اول هواداران استقلال خوزستان که معتقد بودند داور به سود پرسپولیس سوت می‌زند شعار می‌دادند: «دایی، داوری، پیوندتان مبارک.» البته برخلاف این شعارها، دایی اعتراضاتی به داوری مسابقه داشت و در طول مسابقه هم چند بار به داور اعتراض کرد.

در نیمه دوم اولین موقعیت را بازیکنان استقلال اهواز می‌توانستند خلق کنند اما داور آفساید گرفت. در همین لحظات بود که استقلال گل دوم را به استقلال زد و هواداران پرسپولیس در اهواز، تراکتورسازی را تشویق کردند. در دقیقه 66 خطای بازیکن پرسپولیس روی بازیکن حریف در نزدیکی نقطه کرنر، موقعیتی را برای استقلال خوزستان ایجاد کرد. عادل کلاه کج پشت این توپ ایستاد و آن را روی دروازه ارسال کرد اما محسن بنگر توپ را برگرداند تا خطری دروازه تیمش را تهدید نکند.

تلاش پرسپولیس و استقلال خوزستان تا پایان مسابقه بی نتیجه بود و این دیدار با همان یک گل نیمه اول به سود پرسپولیس به پایان رسید. با توجه به نتایج سایر مسابقات، پرسپولیس با 55 امتیاز نایب قهرمان لیگ برتر شد و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را گرفت.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 348730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =