خبر خوش رئیس جمهور برای مردم/ تقدیر روحانی از انصراف دهندگان از یارانه در ماههای آینده/2/

رئیس جمهور گفت: از 15 اردیبهشت ماه هر کس به بیمارستان می رود باید ملزوماتش توسط بیمارستان تامین شود و هزینه ها را بیمه یا دولت متقبل خواهند شد.

به گزارش خبرآنلاین، حجت الاسلام حسن روحانی در ادامه گفت وگوی تلویزیونی خود درباره بودجه سلامت در سال 93، گفت:نظام سلامت مشکلات فراوانی دارد و مردم مستحضر هستند که 8 میلیون نفر در بیماستان بستری می شوند و این بستری شدن مخارج سنگینی برای مردم دارد و بیماری های صعب العلاج مشکلات زیادی را برای مردم به وجود می آورد.

وی ادامه داد: تلاش دولت بر این است که مردمی که نیازمند می شوند و در بیمارستان بستری می شوند سهم مردم به 10 درصد کاهش یابد و مردم با شرایط جدید مواجه خواهند شد.
وی درباره بیمه سلامت ایرانیان گفت:با صدور این دفترچه برای کسانی که فاقد دفترچه بیمه هستند،دفتر چه صادر می کنیم و 23 هزار تومان برای هر دفترچه مد نظر قرار می دهیم.این کمک است که در نظام سلامت انجام خواهد شد.
رئیس جمهور درباره این پرسش که آیا 73 میلیون نفر ثبت نام شده همان نیازمندان هستند، اظهار داشت:مجلس از ما خواست از افراد متقاضی نیازمند یارانه بدهیم.ما طبق قانون از مردم باید برای ثبت نام دعوت می کردیم و این خواست مجلس بود.
رئیس جمهور همچنین با تقدیر از انصراف دهندگان که به خاطر اهداف ملی انصراف دادند یا اینکه در ماههای آینده انصراف خواهند داد، گفت: انچه در زمینه حامل های انرژی دریافت می کنیم همه را سه ماه یک بار به مردم گزارش می کنیم .از این انصراف هم پولی که حاصل میشود، یا برای نظام سلام و یا برای تولید و حمل و نقل و یا محیط زیست خواهد بود. مردم بسیار خوب همکاری کردند و لازم می دانم از همه مردم و از همه دست اندرکاران تشکر کنم.

/27212 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 352259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 40
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مرسده IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    وقتی به حرف شما ایمان می آوریم که حیثبت مردم در بیمارستان ها مورد هتک حرمت قرار نگیرد
    • بی نام A1 ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
      شما به پرسنل توهین نکن بعد توقع داشته باش. از هر دست بدی هز همون دست میگیری
    • امیر تبریز اوغلی ضد لنگ و کیسه IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
      1 5
      بخواب ارام بخواب
    • بی نام UA ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
      8 6
      شیب ملایم و افزایش حداکثر 24 درصدی سوخت ، 75 درصد شد چرا ؟؟؟ لطفا جواب بدهید آ قای روحانی
    • محمد IR ۰۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
      11 1
      یه تصادفی داشتیم خداوند نصیب هیچ انسانی نکنه ....بردیم بیمارستان جونم واسطون بگه هی از ما پول گرفتم تقریبا هفته به هفته حالا همه داروها خودمون باید جور میکردیم از بیرون... گفتیم تصادفی که هزینه نداره میگفتن خرجش زیاده حالا ترخیص شد پس میدیم ....حالا موقع ترخیص هم کلی پول گرفتن شاکی میشدیم کسی جواب نمیداد...آغو داغونمون کردنااااااااااااسرتون درد نیارم الان تصادفی طبق قانون نباید هزینه بگیرن که خیییییییییییییییییییلی میگیرن.......حالا چه جوری میخوان مردم رایگان درمان کنن....در عجبم و آغو داغونم کردناااااااااا
    • علی IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
      3 1
      ریئس جمهوری از جنس راستگویان،فقط بخاطر متانت،وقار،و برنامه هایت از یارانه انصراف دادم،هر چند بی نقد هم نیستی،ای بزرگوار.خدانگهدارت.
  • بی نام IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    آیا از اجحاف هایی که سیستم بیماسرتانی کشور به مردم کرده اند هم عذرخواهی می شود
    • بی نام A1 ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
      21 78
      نه که از خدماتشون تشکر می شه؟ ملت دو ساعت خوابشون دیر بشه خودکشی می کنن ولی انتظار دارن پرسنل 24 ساعته در خدمتشون باشن که 2 سال بعد لطف کنن یه پول چندرغاز بهشون بدن. کارمندا صبح تا ظهر کارشون چای خوردن و جوک گفتنه، خونه هم که می رن هیچ کس کاری به کارشون نداره. واسه پولی که به کادر درمان داده می شه همین مقدار خدمت هم زیادیه.
    • رادین IR ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
      14 3
      بی نام دوم عزیر تعهد و مسئولیت می دونی یعنی چی؟ وجدانت را در کدام صندوقچه پنهان کرده ای؟ اینکه حق شما به شما داده نمیشه درست، ولی چطور به خودت اجازه میدی عوضش رو سر مظلوم تر از خودت در بیاری؟ بیماران و خانواده های مستاصلی که جونشون در خطره به شما پناه میارند. یاد بگیریم حق خود را از ظالم بگیریم نه اینکه ما نیز حق کس دیگری را پایمال کنیم. خدایا همه ما رو به راه راست هدایت کن.
    • سها ES ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
      22 3
      آقا يا خانم بي نام 01:44:52 شما كه حوصله و اعصاب كار درماني نداريد نبايد اين شغل رو انتخاب ميكرديد ،اكثريت پرسنل مراكز درماني صدقه اي با مراجعين برخورد ميكنند و براحتي حق اونها رو زير پا ميگذارند، شما حقوق ميگيريد و در ازاي اون وظيفه داريد خدمت كنبد.
  • پرستار IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    چرا به وضعیت پرسنل بیمارستانی که بعضی وقتها مورد ظلم قرار می گیرند توجه نمی کنید؟
    • فرهاد IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
      تو فقط به فکره پولتی به چشم دیدم شما پرستارا چایی میخوردین و مریض جووووووون میداااااد
    • بی نام A1 ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
      11 0
      تا حالا دیدی یک پرستار یا بهیار برای مریضی لگن بیاره؟ اگر مریضی همراه هم نداشته باشه از همراهان سایر بیماران برای کمک به او استفاده میکنند
  • بی نام IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    اگه به نظام سلامت پول دادیدپس چرا به دلیل نداشتن بودجه ۶ ماهه استخدام جه به صورت طرحی چه قراردادی تا اخر سال مالی خرداد ممنوع شده البته نورچشمی ها زیر به زیر استخدام میشن و چرا دانشگاه علوم پزشکی پول طرحی که ۶ماه پیش انجام دادیم رو تا حالا نداده؟ خبر آنلاین اگه نمیچاپی حداقل پیگیر باش
  • بی نام A1 ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    99 8
    من فقط اگه نرخ دلار نمیگم یه شبه بشه 2000 ولی امسال به همون نرخ دولتی 2650 رسید انصراف میدم. همه چیز به این وابسته س حتا قیمت دارو خدمات پزشکی هر چقدرم دولت کمک کنه باز افزایش نرخ دلار اونو از بین میبره
    • بی نام IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
      6 3
      حس مثبتی به من می‌گه که قیمت دلار زیر 2900 می‌آید.
  • علی A1 ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    این دو مجری دارن اعصاب رییس جمهور را خرد میکنند و به طور زننده وسط کلام ایشان می ایند
    • بی نام A1 ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
      5 2
      اتفاقا خبرنگار باید چالشی برخورد کنه تا رییس جمهور هم بتونه به این خوبی خودش رو پاسخگو در برابر مردم بدونه. دیگر نباید هیچکس را مقدس قلمداد کرد. آقای روحانی هم به خوبی این رو درک کرده و پاسخگوی مردمه، اگر ما خودمون کاسه ی داغتر از آش نباشیم
    • بی نام UA ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
      8 2
      ریس جمهور باید پاسخگو باشه ،،شما مجری های توانای خارجی را ندیدید که چطور مسولین را بازپرسی میکنند ...
    • بی نام IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
      3 5
      مجري مرد که يکي از طرفداران خود رييس جمهور هست .بيخود حساس نشيد.رييس جمهور هم آدم ضيفي نيست که بخواد با اين چيزا اعصابش خرد بشه.
  • بی نام A1 ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    78 19
    رئیس جمهور از آزادی در انتقاد میگه در حالیکه نظر این بنده ی کمترین در این اینجا حتا نمایش داده نمیشه
    • پویا IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
      7 2
      ببخشید نظر شما رو رییس جمهور باید تایید کنه؟
  • اسد سردار IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    7 1
    اقای روحانی ماشااله خیلی زرنگه . کاملا راست فرمودند 10 درصد از مردم میگیرند ولی ایا 10 درصد اقای روحانی 10 درصد زمان احمدی نزاد خواهد بود ؟ صورتحساب برای مریض خواهند اورد 10 میلیون تومان و خواهند گفت 10 درصدشو برادخت کن . درست مثل بنزین که 70 دصد دولت جنسشو گرون کرد حال ازمردم مخاد اجناس خود را بیشتر از 25درصد بالا نبرند .ایا کشاورز و دامدار و بساز به فروشها قبول خواهند کرد؟ بعید است .سال بدختی برای محرومین را پیش بینی میکنم .
  • بی نام IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    8 0
    امروز وقتی شنیدم یه مشت آدمو برای تشویق فوتبالیست ها می خوان مفت مفت با پول مردم ببرن برزیل از انصراف دادنم مث ... پشیمون شدم .
  • بی نام A1 ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    6 5
    بنده به عقلانیت آقای روحانی و کابینه اش ایمان دارم وبرای موفقیتشان دعا می کنم
  • بی نام AU ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    33 42
    روحانی مچکریم
  • بی نام A1 ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    8 6
    من یک دانشجوی متاهلم و بچه دارم و به هیچ جا وابستگی ندارم ولی خداییش انصاف نیست توقع داشته باشیم 8 سال خرابکاری رو تو این مدت درست کنن.حتی به نظر من تا آخر سال چهارم هم فقط وضعیت رو به 8 سال پیش برگردونن هنر کردن.
  • شریعت A1 ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
    4 5
    برنامه دیشب کمال بی ادبی مجریان را به ملت ثابت کرد اگر صدا و سیما به دنبال عقده گشایی است و یا خصومتی با این دولت و شخص روحانی دارد این چگونه برنامه ای که این مجریان اجرا کردند البته خط و مشی صدا و سیما برای مردم مشخص بوده و خواهد بود الحق دکتر رو حانی نجابت به خرج دادند و جلوی بی ادبی حضرات را نگرفته و اجازه ورود به صحبتهایشان را میدادند
  • saeed IR ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
    9 4
    من از انصراف دهندگان يارانه ام، چرا كه به كسي كه راي داده ام اعتماد دارم چرا كه با ديد باز و فهم كامل كانديداي اصلح را انتخاب كرده ام از شما هم مي خواهم اگر مي توانيد انصراف دهيد. تغيير هميشه بايد از خود ما آغاز شود، منتظر ديگران ننشينيد.
  • داود A1 ۰۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
    2 1
    یه پیشنهاد به دولت برای آنکه دولت بتواند حداقل 25 درصد دیگر از هزینه تحمیلی پرداخت یارانه را کاهش دهد بجای حذف کامل یارانه دو دهک دیگر مبلغ پرداختی به افراد صاحب خانه و کسانی که حقوق بالای یک میلیون میگیرند که بیش از 50 درصد جامعه هستند را نصف یا 75 درصد پرداختی کنونی کند با این کار توازن در عدالت حتی الامکان رعایت شده و نارضایتی کاهش می یابد از طرف دیگه حدود 25 درصد از هزینه ها به آسانی کاهش و این هزینه با توجه به اینکه طی سال اول با هزینه در بخش تولید و کاهش نقدینگی اثرات مثبت تورمی را و اقتصادی را نمایان می کند نارضایتی جامعه هدف از این تصمیم سریعا کاهش پیدا می کند.
  • بی نام A1 ۰۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
    2 5
    روحانی مچکریــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
  • بی نام IR ۰۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
    9 0
    بيش از 30 سال است فقط شعار ميدهند عمل خبري نيست مردم خسته شدند خبر خوب همين بود همش ميگفت تورم پايين آمد ومملكلت گل وبلبل است خبر نداره همه اجناس در مغازه ها چند برابر شده ،وقتي خود دولت همه چيز را گران كرده نبايد اينگونه مردم را با اين صحبت ها سركار بگذارند
  • نیما A1 ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
    2 1
    بهترین کار اینه اول تمام مصوبات هدفمندی یارانه لغو وبعد بایک بازنگری کلی قبل از اینکه با طناب احمدی نژادی خفه شویم انطوریکه صلاح ملک وملت در نقطه اپتیمم اجرا شود والا به بهانه سوخت در همسایگی ما گران است وووو قیاس کردن فقط مشکلات را زیاد وپیچیده می کنید وعدهای هم از اب گل الود ماهی می گیرند ایتم های که باید مد نظر باشد خیلی زیادن و لینک کردنشان هم سخت است 1 میزان اثر گذاری بر اقتصاد با هر بر داشتن سوبسید 2 این اثر بر هر قشر جامعه باجغرافیای ان متغیر است 3 در امد سران در هر نقطه ایران فرق دارد 4 الگوی مصرفوووووووووووووووووالی اخر ولی متاسفانه دولت ها فقط دهن قشر کم درامد را اب می اندازند تا مقاصد ماندگاری شان را دنبال کنند و همدیگر را تخطه کنند
  • مهدی A1 ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
    2 0
    پول افزایش قیمت حامل های انرژی چه میشه آیا میخواهند یارانه نقدی را اضافه کنند
  • رضا EU ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
    2 0
    توقعات مردم در بیمارستان در خصوص درمان بیمارشان خیلی بالاست و البته این قابل درکه چون ناراحت و نگران هستند و احتمالا هم از نظر مالی مشکلاتی دارن و هزینه های درمان بالاست و از طرف دیگه اغلب با بستری شدن بیمارشون چند روز از کار و زندگی معطل می مونن و عدم استراحت و محیط کسالت بار بیمارستان و ... کلی دلایل دیگه؛ اما این یک طرف قضیه هست و بی‌انصافیه اگه نواقص و مشکلات مالی و کمبود نیرو و مشکلات فضای فیزیکی و محیط پر استرس کاری در بیمارستان‌ها رو نادیده بگیریم و بدون بر طرف شدن آن‌ها توقع خدمت بی عیب و نقص داشته باشیم. حالا یه تعداد زیادی که توی بیمارستان ها به هر دلیلی اذیت شدن منفی می دن ولی این واقعیته که نمی‌شه منکرش شد ...
  • ب A1 ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
    7 1
    روحانی , احمدی نزاد , ........ هیچ فرقی بهال ملت ندارد. تا وقتی میلیاردی تو این مملکت دزدی میشه.
  • امیدوار A1 ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
    3 1
    چند برابر پول یارانه خرج میکنند تا تشکر از انصراف دهندگان را داشته باشند .تفرقه بینداز و حکومت کن.
  • محمد جواد IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
    5 0
    من به جرات می گویم اگر دلار به محدوده 2500 و شرایط خرید خانه برای قشر متوسط و محروم تسهیل شد حداقل خودم و 5 خانواده اطرافیانم انصراف می دهیم. مردم باید تغییری ببینند تا قانع شوند نه بازی باخت باخت
  • ناامید IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
    1 0
    یک خرید کوچک از بقالی می کنیم شامل چند تا بستنی و بیسکوییت و خرت و پرت های دیگر پنجاه هزار تومان می شود به جای اینکه در مرحله دوم هدفمندی یارانه های پرداختی به مردم را دو برابر کنند ناراحت هستند که چرا مردم کم انصراف دادند
  • 99 A1 ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
    4 3
    چقدر سر مردم بیچاره شیره میمالید من میدونم پولی که از انصراف یارانه دست دولت میاد جای نمیره جز جیب بعضیا