تسنیم نوشت:

کارگردان «کشتزار مرگ» گفت: نگارش این سریال به پایان رسیده و در حال حاضر مشغول بازنویسی و برطرف کردن ایرادات تاریخی این پرژه هستیم.
سیروس مقدم کارگردان سه‌گانه «پایتخت» از ساخت سریال تاریخی زندگی صدام حسین خبر داد و گفت: «کشتزار مرگ» سریال تاریخی الف ویژه است که در آن سرگذشت زندگی صدام حسین از تولد تا اعدامش را خواهیم ساخت.
او با اشاره به اینکه علیرضا نادری نگارش فیلمنامه و سیناپس اولیه این سریال را انجام داده است، گفت: در حال حاضر «کشتزار مرگ» در حال بازنویسی و برطرف شدن ایرادات تاریخی آن است تا به مرحله پیش‌تولید برسیم.
مقدم گفت: «کشتزار مرگ» پروژه‌ای فراملی است و چون باید تصویربرداری‌هایی در عراق، اردن و سوریه انجام شود، این پروژه، پروداکشن عظیم، بزرگ و وسیعی دارد.
کارگردان «دیوار» با اشاره به اینکه «کشتزار مرگ» فیلمنامه‌ بسیار حساسی دارد، گفت: از طرفی به دلیل اینکه هنوز مدافعان صدام زنده هستند و فعالیت، بمب‌گذاری و خرابکاری می‌کنند و در بین آنها هزاران نظریه وجود دارد و از طرف دیگر در بین ایران هم دیدگاه‌های مختلفی وجود دارد که اگر این فیلمنامه بخواهد به متن قابل تایید و مشترک و توافق همه برسد زمان می‌برد.
او گفت: به نظر من هر روزی که تولید این سریال دیرتر آغاز شود به ضرر ما خواهد بود، چون که غربی‌ها مشغول فیلم ساختن در مورد صدام هستند و ما که 8 سال درگیر جدی اتفاقات جنگ بودیم حرکتی جدی انجام ندادیم و وظیفه ماست.اما قبول دارم که باید با صبر و حوصله این کار انجام شود تا در نتیجه کار قابل قبولی باشد.

 

17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 352829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امین RO ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
    12 12
    قاتل جان شهدای جوانان ایرانی چه شخصیت مهمی است که فیلمش را بسازیم لعنت خدا بر رو باد
    • رضا A1 ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
      12 11
      اين همه شخصيتي بزرگ تاريخي داره كشورمون ، بايد بريم برا صدام ظالم فيلم بسازيم عايا ؟
    • بی نام IR ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
      25 4
      مجید جان به همین دلیل باید فیلمشو ساخت دیگه
  • بی نام A1 ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
    6 41
    به جای ساختن فیلم های بیخودی بیاین یکم فیلم درست و حسابی بسازید. بابا جون ما این همه داستان ها و اسطوره های تاریخی داریم. همه میدونن صدام با ما چکار کرد. بیایید فیلمایی بسازیم که فرهنگ مون یادمون نره.
  • علی.ف IR ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
    4 13
    آیا سیروس خان مقدم که تا حالا هرگز تجربه ی کار تاریخی نداشته برای کارگردانی این کار مناسبه ؟