۰ نفر
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۳

فارس نوشت:

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام گفت: 2 فرد تبعه کشور اسپانیا در حین خزنده‌گیری در ایلام شناسایی و تحویل دستگاه قضایی شدند.

غلامحسین کاظمی گفت: 2 تبعه خارجی از کشور اسپانیا به همراه 2 همدست ایرانی که در مناطق حفاظت شده ایلام در حال زنده‌گیری خزندگان نادر بودند، شناسایی و با تشکیل پرونده تحویل دستگاه قضایی شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام گفت: این 2 تبعه اسپانیایی به همراه دو هم دست ایرانی که که اهل استان مرکزی بودند در حین زنده‌گیری خزندگان در ایلام شناسایی شدند.

او ادامه داد: با تلاش ماموران محیط بانی استان ایلام و طی سه شبانه‌روز تعقیب و مراقبت در نهایت افراد خاطی را شناسایی و تحویل دستگاه قضایی داند.

این مسئول گفت: از این 4 خاطی ادوات مورد نیاز به همراه چند نوع خزنده از نوع وزغ و مار دم عنکبوتی که از خزندگان نادر محسوب می‌شوند و تنها زیستگاه آنان در کشور در استان ایلام است نیز کشف و ضبط شد.

کاظمی گفت: در برخورد اولیه با افراد خاطی یکی از افراد خارجی به محیط بانان گفته بود که هیچ‌گونه تصور نمی‌کردم محیط بانان استان ایلام اینقدر هوشیار باشند. این 2 خارجی خزنده‌گیر خارجی تلاش محیط بانان را در شناسایی خود را قابل تحسین اعلام کردند.


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 353131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =