نسیم آنلاین نوشت:

نوبخت گفت: نخستین یارانه نقدی 45 هزار 500 تومانی فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها، ۲۲ اردیبهشت به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود. برای کسانی که اطلاعات ما نشان می‌دهد نیاز به حمایت بیشتری به ویژه در جهت امنیت غذایی دارند، علاوه بر یارانه نقدی، یارانه غیرنقدی در نظر گرفتیم.

محمدباقر نوبخت در حاشیه نشست با کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: این نخستین یارانه پس از اجرای مرحله دوم قانون هدفمند‌سازی یارانه‌ها است.
او با قدردانی از انصراف‌دهندگان از دریافت یارانه نقدی گفت: به همه کسانی که اعلام کردند به یارانه نیاز دارند، مبلغی را که تاکنون می‌پرداختیم، خواهیم پرداخت و برای کسانی که اطلاعات ما نشان می‌دهد نیاز به حمایت بیشتری به ویژه در جهت امنیت غذایی دارند، علاوه بر یارانه نقدی، یارانه غیرنقدی در نظر گرفتیم.

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 353748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهنام IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
    92 12
    باز همون 45500 تومن؟؟؟ مگه نباید زیادش میکردن؟؟؟
  • بی نام IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
    33 4
    چطور حاملهای انرژی گران میشوند ولی مبلغ یارانه افزایشی نداره؟
  • کاربر A1 ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
    6 24
    خدارو شکر کنین که همونو دادن.
  • بی نام A1 ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
    2 0
    باز هم دروغ گویی ، اگه قرار راستی ازمایی نشه و همه بگیرن پس اونایی که انصراف دادن کلاه سرشون رفتهو این عین بی عدالتی است
  • شعبان IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
    3 0
    با سلام لطفا جواب بدین من هشت ماه بیکارم در این مدت هشت ماه درامدم از ماهی دویست هزار تومان هم کمتر بوده الان هم که فاز دوم یارنها به اجراه درامده همه چیز گران شده چرا باید یارانه همان مقدار باشد قبل ازاینکه یارانه بگیریم به خوبی زندگی میکردیم ازروزی که یارانه پرداخت شده قیمتها چندین برابر شده ولی یارانه تغییری نکرده پولدار پولدارتر شده قشر متوسط مثل من زندگیمان به جهنم تبدیل شده حالا میگویند کمک غیر نقدی هم به بعضیها میدهیم همان بخشی بزرگی ازسبد کالا که دادن به پولدارها بود درجای که من زندگی میکنم با چشم خوددیدم چه کسانی سبدکالا گرفتن چرا تکلیف روشن نمیکنند روزبه روزفقیر تر میشویم گرانی بیداد میکند اشتغال ازهمه بدتر اگر چند سال پیش مشکل یک جوان مسکن بود الان مشکل اصلی دراوردن خرج خورراک شده
  • پیمان A1 ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
    1 0
    سلام.لطفا در مورد افرادی که پیامک ثبت نام دریافت نکردن اطلاع رسانی کنید.چه کار باید بکنن؟به کجا مراجعه کنند؟ممنون