تکمیل و راه اندازی فاز دوم مجتمع پتروشیمی ایلام تا پایان دولت یازدهم

رییس جمهوری درجریان افتتاح فاز اول مجتمع پتروشیمی ایلام،درجلسه ای با مهندسان، مدیران و مسئولان این مجتمع،تصریح کرد: افتتاح بخش های مختلف و جدید در صنعت پتروشیمی برای دولت حائز اهمیت است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی با بیان این مطلب که افتتاح و آغاز بکار مجتمع پتروشیمی ایلام موضوعی مهم برای دولت بشمار می آید ، ابراز امیدواری کرد:واحدهای دیگر از جمله فاز دوم این مجتمع نیز تا پایان دولت یازدهم راه اندازی شود، تا شاهد تحول در استان ایلام و کشور باشیم.
رییس جمهوری گفت:امروز حرکت خوبی همراه با امید به آینده در همه بخش های کشور آغاز شده است، و تلاش همگان در جهت توسعه و پیشرفت روز افزون کشور ضروری است.
دکتر روحانی با بیان اینکه دولت در حد توان خود در جهت توسعه استان ایلام تلاش خواهد کرد، افزود: امیدواریم واحدهای پتروشیمی دیگر دراستان ایلام از جمله پتروشیمی دهلران که می تواند برای منطقه و کشور سودمند باشد، با تلاش و همت متخصصان راه اندازی شود.
رییس جمهوری همچنین با اشاره به ضرورت ایجاد صنایع پایین دستی پتروشیمی گفت: باید همه دست به دست هم دهیم تا شاهد آبادانی کشور باشیم.
در این جلسه زنگنه وزیر نفت گزارشی از وضعیت طرح های توسعه ای و پروژه های در حال اجرای وزارت نفت در استان ایلام ارائه کرد.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 353882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =