تخفیف ویژه برای سفر دانشجویان و بازنشستگان/ امضای تفاهم نامه سازمان میراث با بانک گردشگری

تفاهم‌نامه همکاری و اعطای تسهیلات بانکی بین سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و بانک گردشگری با حضور مسعود سلطانی‌فر، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به امضاء رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تفاهم نامه همکاری و اعطای تسهیلات بانکی بین سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و بانک گردشگری به امضای سعید شیرکوند معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری این سازمان و علی اصغر سفری مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک گردشگری رسید.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این مراسم با اشاره به هدفگذاری سازمان میراث فرهنگی برای ساخت هتل‌های 4 و 5 ستاره در کشور، گفت: با توجه به رویکرد مثبت دولت تدبیر و امید در تعامل با دنیا و و رکود گردشگری تاریخی و فرهنگی در برخی کشورهای منطقه، فرصت طلایی برای رونق گردشگری ایران به وجود آمده است.

سلطانی‌فر روند روبه رشد گردشگری در کشور را امیدوارکننده و مثبت ارزیابی کرد و گفت: براساس نیازسنجی‌های صورت گرفته ما دربخش گردشگری برای رسیدن به یک تعادل منطقی نیازمند احداث و تکمیل پروژه‌های هتل‌سازی در کشور هستیم.

معاون رئیس‌جمهور از ارائه تخفیف و امکانات ویژه برای ترغیب قشر دانشجو و بازنشسته کشور به سفر در ماههایی غیر از ایام پیک سفر خبر داد و گفت: اقدامات اولیه برای سفر دانشجویان و بازنشستگان در ایام کم‌مسافر صورت گرفته و با بسیاری از دستگاههای مرتبط با امور گردشگری در این زمینه توافق‌ شده است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی در ادامه رویکرد دولت در بحث توسعه گردشگری را جدی دانست.
46232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 354716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    16 10
    آقای سلطانی فر... یه فکری برای اشتغال فارغ التحصیلای مرمت بنا بکن .. جا امضائ تفاهم نامه