البته بهتر بود کاریکاتوریست پراید را همچون یک تابوت در جاده میکشید چون هر کس رفت داخل اون باید فاتحه خودش را بخواند چون در تصادف پراید له میشود اما این کاریکاتور مثل این است که پراید اینقدر محکم است که به هر چیزی بزند اون طرف از بین میرود و خود پراید سالم میماند.
دوست عزیز اگر ماشین در ستی بود و استحکام بدنه داشت حتی با وجود تعداد بیشتر، تلفات کمتری بجا می گذاشت. پراید بعلت ضعف شدید بدنه و شاسی در کوچکترین تصادفات هم کشته داره.
به فرض مثال از هر 100 تصادف پراید 50 کشته باشد از هر صد تصادف خودروهای دیگه زیر 5 کشته است. پس زیاد ارتباطی به تعداد زیاد پراید ندارد. و همینطور تعداد زیاد پراید در کشور ما جای تاسف دارد البته هر چند سایر خودروهای داخلی هم کیفیت مناسبی ندارند.
حالا هی به این بیچاره گیر بدید تا ببینیم میتونید این چهار چرخه را هم از دست ما بکشید بیرونبابا به خدا ما خوب رانندگی کنیم با فرقون هم بریم کسی چیزیش نمیشه...
میترسم از روزی که حسرت همین پراید رو بخوریم
الان چنان از پیکان تعریف میکنند که انگار ایران خودرو بنز رو از رده خارج کرده. دلیلشم کیفیت جانشینان پیکان هست.
قابل توجه اون كسى كه دنبال كوبيدن اتوبوسهاى اسكانيا است، شد يكبار راجع به پرايد بياى بگى و از توليدش جلوگيرى كنى؟ كوبيدن سازندگان اسكانيا بنفع سازنده هاى عقب مونده دولتى شد،
اگر نیروی انتظامی اجازه ندهد پراید در جاده ها و بزرگراه ها وارد شود، تلفات جاده ای کمتر می شود و بعد از اینکه مردم این خودرو را نخریدند خودروسازان مجبور می شوند خودروهای با کیفیت بسازند...
واقعا سایپا خجالت نمیکشه؟ ماشینی که ارزش واقعی اش 3میلیونه به ملت میندازه 18میلیون تازه اونهم مثل قاتل زنجیره ای عمل میکنه. هیچچچچچچچچچچکس هم رسیدگی نمیکنه ...
وزی که به همین بهانه ها پیکان را از چرخه تولید خارج کردند گفتند جایگزینهای ارزان خواهد آمد خداییش به نسبت تعداد و کیلومتر و ساعت کارکرد آیا تلفات پراید از بقیه ماشینهای هم قیمتش بیشتر است؟ من هم نمیدانم ولی خوشحال میشم بدونم
پراید برای سفرهای درون شهری و نهایت سرعت 80 و حدود 20 سال پیش طراحی شده نه برای سرعت 180 و اتوبان. اینایی که میگن ایمنی نداره شما با سرعت مجاز طراح رانندگی کنید این آمار کشته ها به شکل بسیار قابل توجهی میاد پایین
اگر از هر مثلا 1000 سرنشین سمند بطور میانگین 1 نفر قربانی وجود داشته باشد این آمار در پراید 4 برابر است .یعنی به ازای هر 1000نفر 4 قربانی . بنا بر این تعداد بیشتر نمی تواند توجیه کننده اوضاع وحشتناک ناشی از تصادفات رانندگی با پراید باشد.
واقعا گناه ما چیه باید این لگن ها رو سوار بشیم. طراحان ایرانی در بهترین برند های خودرو سازی جهان مشغول به کارند ولی در اینجا با تعویض جای چراغ با راهنما ادعای طراحی خودرو و همچنین قطب خودرو سازی خاور میانه را دارند. ای لگن سازان وطنی چشمانتان باز کنید در ترکیه خودروهای فورد برای صادرات به امریکا و تاکسی شدن در نیویورک در حال تولید هستند و شما افتخار صادرات لگن هایتان به عراق و افغانستان را دارید.
من 10 ساله که پراید دارم.3 بار ماشین عوض کردم1 بار هم تصادف نکردم.چرا اینجوری صحبت میکنین؟شما میخواین با سرعت بالا و با بی تجربگی رانندگی کنید خب معلومه که چه بلایی سر خودتون و ماشین میاد.
آرزو میکنم ویران خودرو و سايپا ورشکست بشن شاید فرجی بشه یه شرکت مادر بیاد خودرو مناسب تولید کنه حمایت کورکورانه از این دو شرکت به اصطلاح خودرو ساز خیانت به مردم وصنعت خودرو سازی ست
نظر شما