۰ نفر
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷

در پایان معاملات تالار های بورس اوراق بهادار، تعداد 604 میلیون برگ سهم و حق تقدم به ارزش بیش از یک هزار و 609 میلیارد ریال در 56 هزار و 703 دفعه مورد معامله قرار گرفت.

شاخص کل714 واحد کاهش یافت و به رقم 76 هزار و 895 واحد رسید. که در این میان مخابرات ایران (بیش از100 واحد)، مپنا (بیش از 61 واحد)، گسترش نفت و گاز پارسیان (بیش از 60 واحد)، نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (بیش از52 واحد)، بانک صادرات ایران (بیش از45 واحد)، و بانک ملت (بیش از 41 واحد)بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص گذاشتند.

بر اساس این گزارش در جریان معاملات امروز پالایش نفت بندرعباس (بیش از31 واحد)واحد در روند مثبت شاخص کل اثر گذاشت.

شاخص بازار اول 654 واحد کاهش یافت و در رقم 57 هزار و360 واحد ثابت ماند. این گزارش می افزاید: شاخص بازار دوم 724 واحد کاسته شد و به رقم 146 هزار و661 واحد رسید. در جریان معاملات امروز، نماد معاملاتی حق تقدم شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان بانکها با توجه به اعلام مهلت پذیره نویسی، بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج تک قیمتی آماده انجام معامله بود . در ضمن نماد معاملاتی شرکت های لعابیران و سیمان غرب پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه مبنی بر تقسیم سود نقدی، بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج تک قیمتی آماده بازگشایی شد.

همچنین نماد معاملاتی شرکتهای سیمان شاهرود، سیمان صوفیان، البرز دارو، کاشی سعدی با توجه به عدم کشف قیمت در روز معاملاتی قبل آماده انجام معامله بود. در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی شرکت های داروسازی امین، ملی سرب و روی ایران، سیمان بهبهان و سیمان فارس جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه به منظور تصویب صورتهای مالی و نماد معاملاتی شرکت های پلاسکوکار سایپا با توجه به تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم و گروه صنعتی بوتان با توجه به اعلام پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 29/ 12/ 1393، متوقف شدند.

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 355524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد حسن چهره ئی A1 ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    1 0
    قیمت تسهیلات خرید مسکن واقعاً سرسام اور شده یک فکری مسئولان بکنند لطفاً
  • بی نام RO ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    2 0
    نتیجه به بن بست رسیدن مذاکرات. سرمایم داره آتیش میگیره. کسی هست دلواپس باشه؟