ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی چلسی که پیش از این هدایت رئال مادرید را بر عهده داشت، بازی حساس فینال لیگ قهرمانان اروپا میان دو تیم رئال مادرید و اتلتیکومادرید را برای یاهو آنالیز خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛اولین همکاری آقای خاص با یک رسانه خبری است. سخنگوی رئال مادرید در گفتگو با خبرگزاری دی.پی.ای در مورد همکاری آقای خاص با وب سایت یاهو گفته:« حضور مورینیو در بازی فینال قطعی است او کارت مربوطه برای او صادر شده. فکر می کنم که مورینیو طرفدار ما خواهد بود(می خندد).»

اتلتیکو مادرید با غلبه برچلسی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به فینال راه یافت و همین حس انتقام، انگیزه خوبی برای مورینیو خواهد بود تاطرفدار شاگردان سابقش در بازی فینال باشد. مورینیو در طول دوران حضورش روی نیمکت مربیگری رئال در سه سال متوالی این تیم را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رساند ولی در هر سه نیمه نهایی شاهد حذف تیمش بود.

همکاری آقای خاص با وب سایت یاهو، شامل آنالیز بازی فینال و البته جام جهانی 2014 برزیل خواهد بود. این قرارداد، اولین همکاری سرمربی پرتغالی با رسانه های خبری است واین درحالی است که یکی از ویژگی های بارز شخصیتی مورینیو ، رابطه نه چندان دلنشین او با رسانه هاست و حالا او به عنوان یک کارشناس خبری به تماشای مسابقات فوتبال خواهد نشست.

بعد از حذف چلسی در لیگ قهرمانان اروپا بود که مورینیو گفت:« در اسپانیا من طرفدار رئال مادرید خواهم بود.» درمورد دیگر میهمانان ویژه بازی فینال می توان از خوسه کایخون ستاره اسپانیایی ناپولی نام برد وشنیده می شود که احتمالا ایگواین، اسین و اوزیل ستاره های سابق رئال هم به تماشای این بازی خواهند رفت.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 356608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • لیلا A1 ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    21 11
    رئال همشه قهرمان
  • علی IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    25 3
    زنده باد مورینیو