رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در حالی امشب فینال لیگ قهرمانان اروپا را برگزار خواهند کرد که دو تیم از نظر مالی شرایط کاملا متفاوتی دارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هر چند دو فینالیست‌ امسال لیگ قهرمانان اروپا از یک شهر هستند اما رئال و اتلتیکو تفاوت های زیادی نسبت به یکدیگر دارند. محبوبیت، تاریخچه، سنت و از همه مهم تر وضعیت مالی دو تیم را در شرایط کاملا متفاوتی قرار داده است. جالب اینجاست که فهرست بازیکنان رئال از لحاظ قیمت حدود 6 برابر همشهری‌شان ارزش دارد که این مسئله بزرگی کار دیگو سیمئونه را بیش از پیش نشان می دهد. فهرست اولیه بازیکنان رئال مادرید چیزی حدود 521 میلیون یورو ارزش دارد که این رقم برای اتلتیکو تنها 79 میلیون یورو است. یعنی تفاوت قیمت بازیکنان دو تیم 442 میلیون یورو است! در این میان گرت بیل و کریستیانو رونالدو به ترتیب با 100 و 94 میلیون یورو گرانقیمت ترین بازیکنان رئال هستند، در حالی که آردا توران و رائول گارسیا با 13 میلیون یورو بیشترین ولخرجی اتلتیکو به شمار می روند.

قیمت بازیکنان دو تیم رئال مادرید و اتلتیکو مادرید

252 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 356689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    57 9
    جوری نوشتید ندار که من فکر کردم فقیرن 80 میلیون یورور معادل 320 میلیارد تومان هست
  • عادل IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    49 90
    البته ارزش مالیشون بیشتره اما از نظر فنی اتلتیکو سرور رئال
  • مهرداد IR ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    4 24
    شاید ارزش مالی شون بیشتر باشه ، اما اخلاق و مردانگی را با آن حرکات وتحریکات مذبوحانه و بازی با اعصاب بازیکنان تیم رقیب و در صدر آنها هم خریدن داور و یوفا در حرکتی مضحک 5 دقیقه وقت اضافه را باختند ، مطمئن باشید در بازی دیروز تعیین شده بود که باید رئال برنده شود . آینده همه چیز را مشخص میکنه که نتایج بازیها در مافیای فیفا ویوفا خصوصا در مورد تیمهای متمول در خارج از زمین رقم میخوره ؟؟؟؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
      0 0
      دلواپس فوتبال اروپا هم شديد؟