فارس نوشت:

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از روز دوشنبه ۵ خرداد ماه تا پایان روزجمعه ۹ خردادماه خبر داد.

سرهنگ جعفر محمدنژاد، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران اظهار داشت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه از دوشنبه ۵ خرداد ماه تا پایان روز جمعه ۹ خردادماه محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان مازندران اعمال خواهد شد.

وی تصریح کرد: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۹ خرداد ماه در کلیه محورهای «کندوان، هراز و سوادکوه و بالعکس» ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: تردد انواع تریلی و کامیون از محور کندوان کماکان ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵:۳۰ روز سه‌شنبه ۶ خرداد ماه تا بامداد روز چهارشنبه از کرج به سمت مرزن آباد نیز ممنوع است و تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه روز جمعه تا بامداد روز شنبه از ۱۵ کیلومتر بالای مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ محمدنژاد همچنین با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محور هراز افزود: تردد تریلر در این محور کماکان ممنوع است و تردد کامیون‌ها به استثناء کامیون‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز دوشنبه ۵ خرداد ماه و همچنین از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران، خاطرنشان کرد: در محور فیروزکوه هم تردد انواع تریلی به استثناء تریلی‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای سه‌شنبه و جمعه خردادماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

لازم به ذکر است تلفن ۲۱۸۲۹۳۴ با پیش شماره ۰۱۵۱ مرکز کنترل ترافیک پلیس‌راه استان مازندران بصورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان عزیز در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 357057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =