بنزین هم به دلیل شاکی خصوصی فیلترینگ شد!

از آنجایی که در ایران به آزادی‌های فردی و شکایت‌های خصوصی بسیار احترام گذاشته می‌شود چند روزی‌ست که اینترنت هم شاکی خصوصی پیدا کرده و هی این نرم‌افزار فیلترینگ می‌شود هی آن نرم‌افزار فیلترینگ می‌شود که خیلی هم خوب است اصلاً به نظر من کم است و باید این فیلترینگ، شامل موارد دیگری هم بشود که پیشنهادش از من، شاکی خصوصی‌اش از شما!

یک.این بنزین پتروشیمی که دهن ملتی را غرقِ گلاب کرده، خوشبختانه بعد از کلی شاکی عمومی، توسط شاکی خصوصی که وزارت نفت بوده فیلترینگ شده؛ الان هم فقط قیمت‌اش مختصر مشکل فیلترینگی دارد که اگر قیمت لیتری 700 تومانش را فیلترینگ کنند و لیتری 4000 تومانش را آزاد، مشکلات فرهنگی کشور هم حل می‌شود چون به دلیل ارزان بودن بنزین، ملتِ بیکار، هی از میدان فاطمی رد می‌شوند و مزاحمت ایجاد می‌کنند برای تجمع دلواپس‌های عزیز که شاکی خصوصی افرادی هستند که اصلاً دلواپس نیستند یعنی در واقع، برعکس دلواپس‌های عزیز، دلواپس کمبود نان شب‌شان هستند اما دلواپسِ کمبود فیلترینگ نیستند سوسول‌ها!
دو.به نظرم یک نفر، این همراه اول را فیلترینگ کند بد نیست که به صراحت راه افتاده و شماره تلفن مشترکان را به مزایده گذاشته برای ارسال آگهی. شاکی عمومی زیاد دارد اما فقط شاکی خصوصی می‌تواند باعث فیلترینگش شود که شاکی‌های خصوصی حرفه‌ای، طبق ضوابط صنف‌شان، از حضور در محکمه عذرخواهی کرده‌اند و گفته‌اند باید مورد، مورد فرهنگی باشد، وگرنه حق‌الزحمه بدون کسر مالیات پرداخت نمی‌شود.
سه.پارازیت در مناطق غرب تهران خیلی شاکی عمومی دارد مخصوصاً آنهایی که روزهای تعطیل‌شان را در بیمارستان‌های منطقه، با خانواده خوش می‌گذرانند لطفاً نسبت به فیلترینگ پارازیت،که یک امر فرهنگی‌ست اقدام شود الهی که گناهان فرهنگی شما تا به بالا برسد،فیلترینگ شود عینِ هلو!
چهار.این چک‌پول‌های عابربانک‌ها که خودِ بانک‌ها هم اگر همان دقیقه بروی توی شعبه، از شما قبول نمی‌کنند لطفاً فیلترینگ شود چون باعث می‌شود بعضی از افراد که توی حساب‌شان بیشتر از 100 هزار تومان ندارند و آن را هم بلااستفاده می‌بینند دچار انحراف اخلاقی شده، به شکل زبانی، خواهر و مادر نظام بانکی را مورد انتقادات جدی قرار دهند و چون این نوع انتقاد،به هیچ وجه سازنده نیست یعنی به ازدواج منجر نمی‌شود، پس از همان اول، این چک‌پول‌های غیرِ قابلِ استفاده را فیلترینگ فرمایید؛من آدم بی‌تربیتی نیستم اما از ما گفتن بود.
پنج.ما چند نماینده محترم مجلس داریم که توی حرف زدن، فیلترینگ‌شان بی چاک و دهن است. این‌ها را فیلترینگ نکنید سفارش چاک و دهن بدهید البته سایزشان باشد.
شش.لطفاً یک فکری برای فیلترینگ وام‌های ضروری بکنید؛ این قدر از فیلترشکن‌هایی که نقشِ چرب‌کننده سبیل و باقی مناطق حساس را دارند، استفاده کردند ملت، خسته شدند. بابا! مردم هم زندگی دارند.
هفت.یک سری به گلستان خدابیامرز سعدی بزنید و فیلترینگ را از سنگ بردارید و روی سگ بگذارید! خدا بهتان عوض بدهد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 357231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام NL ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
    20 0
    شجاعانه بود خسته نباشی
  • امیر از کاشمر A1 ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
    10 0
    آقا خدا خیرت بده ... به جایی که نمی رسه، فقط دل آدمو یه کم خنک می کنه ...
  • بی نام IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
    9 0
    باحال بود . ولی انگار دوست داری بری کنار آسایشگاه کهریزک
  • بی نام A1 ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
    19 0
    اینهمه شاکی خصوصی در مورد خودروها تولیدی داخلم هست کدوم قاضی حکم میده؟
  • بی نام A1 ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
    9 0
    این شاکی خصوصی هم بهانه جدیدی هست برا فیلتر. حالا که نمیتونن از کارگروه فیلترینگ به نتیجه برسند با تفاسیر عجیب و غریب از قانون میخواهند به هدف خود برسند
  • amirty A1 ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
    15 0
    نگیرنت شمارو صلوات...
  • رامین IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
    11 1
    وایییییی.عالیییییی بود مرسی.یاد پستای "ژانر" تو یکی از شبکه های اجتماعی افتادم...
  • بی نام A1 ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
    7 0
    عااااالی بود هم مطلب هم عکس همدیگه رو تکمیل کردند بسیار نشاط رفت :
  • بی نام IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
    72 1
    من از ترافیک شهر ناراضیم. .. لطفا فیلترینگو علیه وسایل نقلیه هم اعمال کنید.
  • بی نام A1 ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
    11 0
    منم مزاحم تلفنی دارم لطفا کل تلفن هارو قطع کنین ممنون میشم/
  • ننه جون IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
    4 0
    با حال بود. مرسي
  • مهران IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
    10 0
    آقا بیزحمت این همه فراوانی نعمت رو هم فیلترینگ کنید...والا مردیم از خوشی
  • آراز IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
    6 0
    فیلتر فیلتر ما خودمونم فیلتر شدیم