۱ نفر
۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۱

اولین ساعت هوشمند کمپانی کره ای ال جی "سیم کارت خور" است.

 

وب سایت آی نیوز24 گزارش داد ساعت هوشمندی که قرار است ال جی تحت عنوان LG G Watch به زودی راهی بازار کند، قابلیتی دارد که می توان با سیم کارتی که داخل آن جاسازی می شود مکالمه تلفنی برقرار کرد.

این سیم کارت البته هنوز معلوم نیست قابل تعویض باشد یا خیر (ظاهرا توسط کاربر قابل تعویض نیست) اما گونه ای تعریف شده که امکان برقراری مکالمه را دارد.

ال جی که دیروز جدیدترین گوشی هوشمند خود بنام G3 را در لندن رونمایی کرد هنوز درباره اولین ساعت هوشمند خود اظهار نظر نکرده است.

در ماه آوریل اعلام شد ساعت بعدی سامسونگ بنام Gear Solo ممکن است USIM داشته باشد و از طریق این سیم کارت مخصوص، کاربر قادر خواهد بود تا به دیتای روی گوشی هوشمند خود دسترسی پیدا کرده و امکان مکالمه پیدا کند.

از آنجایی که ال جی شریک گوگل در این زمینه است باید منتظر کنفرانس توسعه دهندگان گوگل (Google's I/0 2014) در ماه آینده باشیم تا این موضوع مشخص گردد.

منبع: اسلش گی یر

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 357254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
    9 3
    خيلي خوبه
  • sama IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    2 3
    من ساعت هوشمند سونی استفاده کردم خیلی هم راضی ام راحته و شیک. با موبایل و تبلت از طریق بلوتوث یا ان اف سی ارتباط برقرار میکند شما نیازی به چک کردن موبایل برای دیدن دوستان فعالتان در فیس بوک ندارید زیرا اسمارت واچ می تواند پیغام ها وتویت های دریافتی را بخواند.با استفاده از گوگل پلی استورشما به راحتی می توانید جی میل، پاپ3 وبه دیگر پلاگین های ایمیل دسترسی داشته باشید.با استفاده از ویبره ی ملایم smartwatch رویدادهای تقویمی را هشدار می دهدو با ضربه زدن روی صفحه می توانید ازجزییات آن باخبرشوید با هر نوع گوشی و تبلتی که اندورید 4 به بالا داشته باشه کارمیکنه. تماس و پیامک هم خیلی واضح نشون میده
  • تانیا IR ۰۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    3 0
    میشه بپرسم این کنفرانس دقیقا کی هست؟
  • ندارم A1 ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
    1 0
    چقدرباحاله