تعدادی از مردم خشمگین به اتوبوس حامل بازیکنان تیم ملی برزیل هنگام وارد شدن به کمپ تمرینی‌شان حمله ور شدند و با عصبانیت به اتوبوس مشت و لگد زدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ معترضان عده از معلمان بودند که هنگام خروج اتوبوس از ریودوژانیرو به قصد ورود به کمپ تمریناتی به اتوبوس حمله ور شدند. در این میان نیمار و دنی آلوز با تعجب به بیرون نگاه می کردند. با رد شدن از این دسته مهاجمان اتوبوس کمی بعد به جمعی دیگر از معترضان رسید که حدود سی نفر می شدند و شعارهایی علیه جام جهانی سر می دادند. روی کاستا یکی از معلمان معترض که از طراحان این تظاهرات بوده می گوید:« اولویت اول این کشور نباید جام جهانی باشد. باید به فکر بهبود اوضاع درمانی، آموزشی، اقامتی و حمل و نقل عمومی مردم باشند.» کاستا گفته هیچ کدام از خانه هایی که در سیل سال 2011 از بین رفتند و وعده بازسازی آن ها به حدود 1000 نفر داده شد هنوز تحویل داده نشده اند. روی بنر بزرگی هم که به زبان انگلیسی تهیه شده بود به همین مسئله اشاره کرده بودند. اعتراضات در آرامش به پایان رسید اما این اتفاق یک بار دیگر این نگرانی را به وجود‌آورده که هنگام برگزاری مسابقات اصلی ممکن است بار دیگر صدای مخالفان برگزاری جام بلند شود. الکس ترینتینو از نمایندگان اتحادیه معلمان محلی افزود:« ما یک واکنش سمبلیک علیه کشوری انجام دادیم که هیچ پولی صرف بهداشت و آموزش نمی کند.»

252 43

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 357364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
    45 2
    جیب خالی، پز عالی
    • بی نام A1 ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
      14 7
      جام جهانی اولا درآمد واسه کشور داره دوما شوروشوق وهیجان میاره واسه مردم
  • بی نام A1 ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
    17 2
    قبلا می گفتند برزیلیها حاضرند گرسنه بخوابند ولی تیم فوتبالشان ببره ولی حالا معلوم میشه این حرف صرفا یک حرف بی حساب برای تبلیغ فوتبال است به امید روزی که همه مردم دنیا انقدر اگاه شوند که نتوان با یک توپ سرشون کلاه گذاشت و حقشون رو خورد