ایسنا نوشت:

سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت همگانی ضمن اعلام این خبر که تا بعدازظهر روز چهارشنبه، ۵۸۰ هزار دفترچه بیمه سلامت برای متقاضیان دریافت دفترچه بیمه سلامت همگانی صادر شده است، اظهار کرد:‌ این رقم در استان تهران به ۱۲۱ هزار دفترچه رسیده است و تاکنون مشکلی برای توزیع دفترچه‌ها نداشته‌ایم.

سید مهدی میرشاه ولد در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم با دفاتر پیشخوان دولت صورت پذیرفته است گفت: روز جمعه و همچنین روزهای چهاردهم و پانزدهم خرداد که تعطیل رسمی است، دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد با سازمان بیمه سلامت فعال هستند و دفترچه‌های بیمه را چاپ و در اختیار متقاضیان قرار خواهند داد.

وی در پاسخ به اینکه شنیده شده است دفترچه‌های بیمه از طریق پست تحویل شهروندان تهرانی خواهند شد، اظهار کرد: تا به این لحظه این موضوع در تهران قطعی نشده است.

سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت همگانی افزود: قبلا اعلام کرده‌ بودیم که اگر مشکلی پیش بیاید و یا سرعت صدور دفترچه‌ها پایین باشد از طریق پست اقدام خواهیم کرد، اما این مساله تمهیدی است که هنوز نیازی برای به کار گرفتن آن نیست و فعلا دفترچه‌ها با روال سابق و از طریق دفاتر پیشخوان دولت توزیع می‌شود.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 357567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۹
    5 1
    لطفا پخش کن خبر انلاین : در شهر اسفراین که براحتی هر کس میتونه بره دفتر پیشخوان و دفترچشو بگیره ...اداره پست به منازل زنگ میزنه و میگه پنج هزار تومان و عکساتونو اماده کنید تا بیاریم دفترچه رو درخونتون ...دو هزار تومان هم پول هر دفترچه ...این کجاش رایگانه؟این سواستفاده اداره پست برا پول جمع کردن از مردم...هیچ نظارتی نیست
    • بی نام A1 ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۹
      1 1
      سلام. شما می تونید با شناسنامه و کارت های ملی و یک قطعه عکس برای هر نفر به دفترپیشخوانی که ثبت نام کردید به صورت مستقیم مراجعه با پرداخت 1000 تونان بابت هر دفترچه اونو دریافت کنید.در ضمن انتظار نظارت از هیچ ارگانی رو نداشته باشد. خودتون باید زرنگ باشد
  • بی نام DE ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۹
    6 2
    مسئولین یه فکری هم به فکر شهرهای با جمعیت زیر 25000 نفر بکنن . به ما میگویند به این شهر ها تعلق نمیگیرد . مگر بروید اجاره نامه ای از شهر های بزرگتر بیاورید و سندی بشود که در آنجا ساکن هستید . خون شهرهای کم جمعیت کمرنگ تر از شهر های دیگر است ؟