اعضای قرارگاه ملی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در بیانیه‌ای ضمن قدردانی از زحمات تیم ملی و مدیران ورزشی کشور انتظارات خود را بیان کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دفتر مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان متن این بیانیه به شرح زیراست:
زحمات بی دریغ بازیکنان، مربیان، سرپرستان و مدیران ورزشی کشور در موفقیت تیم ملی فوتبال کشورمان برای اعزام بازیکنان و مسئولان این تیم در خور تقدیر و سپاس ملت بزرگ ایران اسلامی است. جهان اسلام بر خود می‌بالد که از ایران اسلامی فرزندانی غیور به دفاع از کیان پهلوانی و جوانمردی و فتوت در عرصه‌های بین المللی برخاسته‌اند و در صدد آنند تا پرچم ایران اسلامی را با افتخار در میدانگاه و سبزینه فوتبال به چرخش درآورند.
برادران و عزیزان زحمتکش ورزش جمعی و جذاب فوتبال
مردم ایران اسلامی همواره از تلاش‌های دلاورانه شما در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌‍المللی حمایت کرده‌اند و با شادمانی شما به شادی برخاستند و با نگرانی هایتان همراه و همدل شدند تا فرزندانی بالنده و افتخارآفرین به جامعه جهانی عرضه دارند پس به آنان حق بدهید که از شما دو انتظار بزرگ داشته باشند. نخست آنکه شما در این صحنه بین‌المللی مدافع آرمانهای بلند امام راحلمان خمینی کبیر هستید و به راستی پیام آور دیدگاه‌های اسلام ناب محمدی هستید که اکنون در سنت جاریه مقام معظم رهبری به عنوان جانشین خلف آن عزیز امت اسلام جریان دارد پس بکوشید اخلاق محمدی و علوی و فاطمی را در عرصه بازیهای جهانی فوتبال به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارید. شما بی تردید سفیر فرهنگی- اجتماعی ملتی هستید که با خون مقدس هزاران شهید آغشته است پس این امانت الهی را قدر بدانید و هرآنچه که در طبق اخلاص دارید به میدان آورید. دومین انتظار بزرگ آن است که همه تلاش خود را دراین میدان بزرگ بکار گیرید تا قدرتمند و سرافراز جلوه کنید. مهم نیست که در این میدان برنده یا بازنده باشید بلکه آن چیز قدر دارد که همه جهانیان به شایستگی‎های جوان ورزشکار ایرانی اعتراف کنند.
بدانید برادران و خواهران کوچک دانش‌آموزتان به ویژه اعضای انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در سراسر کشور دل نگران شمایند و برای سرافرازیتان دعا می کنند آنان انتظار دارند در هر دوبعد اخلاق پهلوانی و میدان تکنیک و تاکتیکی ورزش فوتبال بهترین باشید. راه سختی است اما بدانید در همه حال شما را با همه وجود حمایت می‌کنیم و انشاءالله سفیران خوب و شایسته ای برای پاسداشت انقلاب اسلامی ایران زمین، شهدای گرانقدر و ملت بزرگ ایران باشید.
توفیق و پیروزی شمارا از خداوند متعال و حضرت صاحب الامر امام زمان میطلبیم و در این راه دعای همه دانش‌آموزان و خانواده های معزز شهدای دانش‌آموز بدرقه راهتان خواهد بود.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 358216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =