ایسنا نوشت:

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به انجام ساخت‌وساز غیرمجاز در پاساژ علاءالدین گفت: براساس صحبت‌های قائم مقام و معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران این ساخت‌وساز متوقف شده است.

احمد حکیمی‌پور، با بیان اینکه متوجه ساخت و ساز غیرمجاز بر روی پشت بام پاساژ علاءالدین شدیم در حالی که با روشی استتاری مانع از مشاهده این ساخت و ساز شده بودند اظهار کرد: بنابر اظهارات آقای امانی، قائم مقام معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران، شهرداری منطقه ۱۱ جلوی این ساخت‌وساز را گرفته است.

وی در ادامه به دیگر صحبت‌های قائم مقام معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران اشاره کرد و افزود: براساس این صحبت‌ها مالک از شهردار منطقه ۱۱ شکایت کرده و کار به دستگاه قضایی کشیده شده است.

این عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه ساخت و سازهای فشرده در مرکز شهر با توجه به مشکلاتی از جمله پارکینگ بسیار مورد توجه است، خاطرنشان کرد: ایجاد طبقه‌ای روی طبقه دیگر آن هم در مرکز شهر باید به لحاظ استحکام بنا، کشش منطقه، تطبیق با طرح جامع و تفصیلی براساس پهنه و تامین پارکینگ انجام شود.

حکیمی‌پور افزود: این پاساژ در حال حاضر نیز ازدحام قابل توجهی دارد و ما به هیچ‌وجه موافق افزایش ارتفاع و افزایش تراکم افراد در آن نیستیم.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 358699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • م خ ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۶
    8 0
    همين چند سال پيش پاركينگ همين پاسلا ژ و توش مغازه ساختن كسي صداش در نيومد! اين بار احتمالاً خيلي تابلو شده بوده
  • بی نام IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۶
    14 0
    اگه پول بدی حتی میتونی پارک و فضای سبز رو به برج تبدیل کنی.