آیت الله مکارم شیرازی گفت: تکفیری‌ها اسلام را که دین محبت و رحمت است دین خون‌ریزی و کشتار نشان می‌دهند و لطمه بزرگی به آبروی اسلام وارد می‌کنند.

به گزارش خبرآنلاین، آیت الله مکارم شیرازی عصر روز گذشته در دیدار اعضای حزب موتلفه اسلامی گفت: کسانی دین اسلام را مربوط به گذشته می‌دانند که پاسخ‌گوی نیاز امروز نیست. اینها حرف‌های مفت و غلطی است، چرا که اسلام پاسخ‌گوی همه نیازهای دینی و دنیوی مردم است، افرادی که از این حرف‌ها می‌زنند مرعوب شعارهای غربی شده‌اند، چرا که اسلام طبق موازین فقهی برای کلیه مسائل جاری در جامعه حتی مسائلی که قوانین امروز برای آن برنامه‌ای ندارد پاسخ‌گوست.

آیت الله مکارم درباره وضعیت فرهنگ در جامعه و کارکرد دولت عنوان کرد: امروز خطر بزرگی، مسایل اخلاقی، فرهنگی و اسلامی را تهدید می‌کند. باید دولت را حمایت کنیم؛ اما به معنای این نیست که نقاط ضعف را نگوییم و ا نتقاد سازنده نداشته باشیم؛ چرا که گاهی بعضی تصمیم‌گیری‌ها و حرف‌هایی که گفته می‌شود اشتباه است و باید اصلاح شود.

این مرجع تقلید درباره خطر تکفیری ها گفت: تکفیری‌ها خطر بزرگی برای اسلام چه شیعه و سنی و بلکه خطری بزرگ برای کل بشریتند؛ چرا که این‌ها اسلام را که دین محبت و رحمت است دین خون‌ریزی و کشتار نشان می‌دهند و لطمه بزرگی به آبروی اسلام وارد می‌کنند و در همه کشورهای اسلامی حمام خون به راه‌ می‌اندازند که باید مسلمانان جهان با حفظ وحدت و تبعیت از فرامین قرآن و اهل‌بیت‌(ع) این خطر را از بین ببرند.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 359583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جعفر A1 ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    8 1
    کاملا درسته، افراطیون چه در ایران و چه در هر نقطه دیگری از جهان آبروی اسلام را میبرند
  • بی نام IR ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    4 0
    فقط تکفیری هانیستنددرشیعه هم یافت میشود
  • بی نام A1 ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    3 0
    فقط اونها نیستن که چهرهاسلام رو خراب میکنن. هر افراطی دیگه ای هم خواسته یا نا خواسته به دین ضربه میزنه