بازیگر نامزد اسکار سر صحنه فیلمبرداری آسیب دید

هریسن فورد سر صحنه فیلمبرداری «جنگ‌های ستاره‌ای: اپیزود 7» از ناحیه مچ پا آسیب دید و به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این اتفاق روز پنجشنبه هنگام فیلمبرداری یکی از صحنه‌های هفتمین فیلم «جنگ‌های ستاره‌ای» در استودیوهای پاین‌وود در انگلیس روی داد. گزارش شده در هیدرولیک یک سفینه فضایی روی پای هریسن فورد افتاده و باعث شده مچ پای او آسیب‌ ببیند.

بازیگر 71 ساله که در فیلم نقش هان سولو را تکرار می‌کند، کمی بعد به یک بیمارستان محلی منتقل و بستری شد. یک منبع نزدیک به پروژه به هالیوود ریپورتر گفت در این حادثه مچ پای فورد شکست.

شرکت دیزنی روز پنجشنبه در بیانیه‌ای با تایید خبر آسیب‌دیدگی فورد سر صحنه فیلمبرداری «جنگ‌های ستاره‌ای: اپیزود 7» و بستری شدن او در بیمارستان از ادامه فیلمبرداری این پروژه خبر داد.

هفتمین فیلم «جنگ‌های ستاره‌ای» را جی. جی. آبرامز کارگردانی می‌کند. فورد و چند نفر از دیگر بازیگران سه‌گانه اول این مجموعه سینمایی شامل کری فیشر، مارک همیل، آنتونی دانیلز، پیتر میهیو و کنی بیکر، نقش‌های خود را تکرار می‌کنند.

جان بویگا، دیزی ریدلی، آدام درایور، اسکار آیزاک، اندی سرکیس، دونال گلیسن، لوپیتا نیونگ‌اُ، گوئندولین کریستی و ماکس فون سیدو دیگر بازیگران «جنگ‌های ستاره‌ای: اپیزود 7» هستند که این روزها در بریتانیا در حال فیلمبرداری است.

در حالی که جزئیات داستان فیلم هنوز اعلام نشده، اما گفته شده داستان هفتمین «جنگ‌های ستاره‌ای» 30 سال پس از فیلم «بازگشت جدای» (1983) روی می‌دهد. «جنگ‌های ستاره‌ای: اپیزود 7» 18 دسامبر 2015 روی پرده سینماها می‌رود.

فروش شش فیلم «جنگ‌های ستاره‌ای» بیش از چهار میلیارد دلار بوده است.

فورد بیش از همه با سه‌گانه اول «جنگ‌های ستاره‌ای» و سری فیلم‌های «ایندیانا جونز» شهرت دارد. او چهار بار نامزد جایزه گلدن گلوب بوده و برای فیلم «شاهد» (1985) هم نامزد اسکار شده است.

«بلید رانر»، «ساحل ماسکیتو»، «بازی‌های میهن‌پرستانه»، «فرار»، «خطر آشکار و حاضر» و «سابرینا» از دیگر فیلم‌های اوست. فورد فیلم پرستاره «گوشت‌های دم توپ 3» را آماده نمایش دارد.

هالیوود ریپورتر / 12 ژوئن / ترجمه: علی افتخاری

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 359940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =