مدیر سیاسی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: نباید حرکت خودسرانه در کشور صورت گیرد و بر این اساس باید کشور را به سمت آرامش سوق داد.

سید‌ محسن صالح در گفتگو با  فارس، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع عظیم مردم قم و تجدید بیعت مردم غیور قم با رهبری، گفت: باید نگاه جامعی به فرمایشات مقام معظم رهبری صورت گیرد و در این راستا نباید بخشی از صحبت‌های ایشان که در جهت اهداف ماست پر رنگ جلوه داده شود و دیگر صحبت‌های ایشان را نادیده گرفت.
وی با بیان اینکه طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب باید با اغتشاشگران و سران فتنه برخورد شود، گفت: رهبری به طور مشخص اعلام نکردند که چه کسانی از نظر ایشان سران فتنه هستند.
صالح ضمن بیان اینکه ما نباید برای دستگاه قضا تکلیف مشخص کنیم، اظهار داشت: طبق تاکید مقام معظم رهبری نباید حرکت خودسرانه در کشور صورت گیرد و بر این اساس باید کشور را به سمت آرامش سوق داد.
صالح ادامه داد: اگر افراد در حیطه مسئولیت دیگران دخالت نکنند و هر کس با آرامش به وظیفه خود عمل کند، آرامش به کشور باز خواهد گشت زیرا همان طور که رهبری اشاره کردند مملکت ما چند ماهی است مورد التهاب قرار گرفته و موضوع کوچکی تمام بخش‌ها را تحت تاثیر خود قرار داده است.
وی با بیان اینکه دست‌های پنهانی در کار است تا کشور نا آرام باشد، افزود: این افراد قصد دارند کشور و اقتصاد آن را فلج کنند تا با تاخیر انداختن در فعالیت‌های کشور، بتوانند زهر خود را بریزند که برای مقابله با این عده، نظام و کشور باید هرچه سریع‌تر به چرخه معمولی و روند عادی خود باز گردد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 36001

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =