عامل علاقه نداشتن زوج‌ها به بچه دار شدن، توسعه اقتصادی است نه تبلیغات پیشگیری از باروری

دکتر غلامعلی فرجادی، اقتصاددان و استاد دانشگاه تهران دربرنامه نبض این هفته که به بررسی مسائل جمعیتی اختصاص داشت گفت که دلیل عمده کاهش نرخ باروری در ایران توسعه و رشد اقتصادی و البته متناسب نبودن امکانات در این زمینه است.

 

 

 

 

۴۷/26

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 360342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام KR ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
    42 0
    توسعه اقتصادی، نگرانی از آینده، فشار مالی و روانی. در یک کلام وقتی آدم از شرایط زندگی خودش راضی نباسه چه طوری یه نفر دیگه رو هم به این وضعیت دچار کنه
  • بی نام IR ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
    24 0
    همين الان هزينه دبيرستان غير انتفاعي بين 6/5 تا 12 ميليون ناچيزه و حداقل مزد 608 هزار تومان. اگر دولت اين هزينه را تقبل مي كنه اعلام كنه تا بعد در مورد ازدياد جمعيت صحبت كنيم.
  • بی نام IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
    1 11
    اگه توسعه اقتصادی اینقدر اثر داشت دوستان فریب خورده و دشمنان آگاه بیکار نبودند 20 سال تبلیغات بچه کمتر را در سراسر ایران پخش کنند. چیزی که از یاد خیلیها با این تبلیغات رفت توکل بر خدا و سبک زندگی صحیح بود.