لیگ جهانی والیبال / ایران 3-2 به برزیل باخت/آنها امشب واقعا برزیل بودند

تیم ملی والیبال ایران با نتیجه 3 بر 2 به برزیل باخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛هیاهویی دیگر.در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی.دوباره ایران مقابل برزیل.همه مشکلات حل شده بود.دیگر بهانه ای نبود که دست FIVB بدهند.به قولی باید گفت شیک و تمیز.فقط مانده بود یک پیروزی دیگر مقابل برزیل و تمام.اتفاقی که تا به حال دو بار افتاده است و می شود برای بار سوم هم رقم بخورد. 

ست اول:

ایران شروع کننده این ست بود.نخستین امتیاز را هم ایران گرفت؛با دفاع خوب روی تور شهرام محمودی.جو کاملا سنگین بود و علیه برزیلی ها.کاملا مشخص بود که بچه های ایران با روحیه هستند.آنها خیلی زود از این جوی که ایجاد شده بود استفاده کردند و اختلاف امتیاز را به عدد سه رساندند.این اتفاق در حالی افتاد که در ادامه شاگردان کواچ بازی بی دقتی را به نمایش گذاشتند.طوری که برزیلی ها از فرصت های به دست آمده نهایت استفاده را کردند و توانستند هم اختلاف امتیاز را جبران کنند و هم یک امتیاز بالاتر از ایران قرار بگیرند.

هواداران سالن را روی سرشان گذاشته بودند.توقع ها بالا رفته بود و آنها به چیزی کمتر از شکست دادن برزیل راضی نمی شدند.این کار شدنی بود.بچه ها تلاششان را کردند و در امتیاز 12 با برزیل برابر شدند.حالا نیاز به این بود تا به استفاده از خلاقیت ظریف،هوش بالای موسوی و درایت محمودی و میرزاجانپور از آنها جلو بیفتند.امتیازها وقتی 16-14 شد رزنده سرمربی برزیل تایم اوت گرفت.او می خواست حمله ایرانی ها را خنثی کند.با بازگشت به زمین سرویس برزیلی ها به تور برخورد کرد و امتیاز 15 به ایران رسید.اما سعید معروف با بی دقتی سرویسش را به بیرون زد تا برزیلی بشوند 16.امتیاز 17 و 18 را هم برزیلی ها گرفتند.حالا نوبت آنها بود تا سه اختلاف را به سه امتیاز برسانند.حتی تایم اوت کواچ هم باعث نشد تا از فشار حملات آنها کاسته شود.آبی پوشان برزیل دو امتیاز دیگر هم گرفتند و اختلاف را به عدد 5 رساندند.دقیقا همه چیز داشت مثل بازی روز جمعه تکرار می شد.وقتی ایرانی ها امتیاز 17 را گرفتند کواچ باز هم تایم اوت گرفت.شاید ایجاد وقفه در بازی می  توانست شرایط را تغییر بدهد.

پس از بازگشت به زمین این برزیلی ها بودند که امتیاز 21 را گرفتند.امتیاز 22 هم با دفاع خوب روی تور نصیب آنها شد.23،24 و 25 تمام.ست اول با نتیجه 25 بر 19 به نام برزیلی ها ثبت شد.

ست دوم:

برزیلی ها سرویس را زدند و در یک کش و قوس امتیاز نخست را گرفتند.اما برای ایرانی ها تجربه شده بود که نباید اختلاف امتیاز با برزیلی ها زیاد شود.شاگردان کواچ خیلی زود خودشان را جمع و جور کردند و در امتیاز سوم از حریف پیش افتادند.امتیاز 4 و 5 را هم ایران گرفت.بچه ها باید همین اختلاف امتیاز را حفظ می کردند اما باز هم بی دقتی دوباره شرایطی را فراهم کرد تا برزیلی ها یک امتیاز پیش بیفتند.

در امتیاز هفتم بود که یک بار دیگر دو تیم با هم برابر شدند اما سرویس عجولانه میرزاجانپور به بیرون رفت تا باز هم برزیل برتر باشد.آنها هر زمان که بالاتر از ایران قرار می گرفتند به سختی امتیاز از دست می دادند.در این شرایط رزنده ترجیح داد تا تایم اوت بگیرد.او به خوبی از تایم اوت ها استفاده می کرد.پس از بازگشت دوباره به زمین نهمین امتیاز به آبی پوشان رسید.برزیل واقعا برزیل شده بود.مثل همیشه.آنها امتیاز دهم را هم گرفتند و دوباره اختلاف امتیاز را به عدد 3 رساندند.یک جورهایی به حاشیه امنیت رسیده بودند که رساندن این اختلاف به عدد 4 کار را برای ایران سخت تر کرد.این بار کواچ ترجیح داد تا با گرفتن تایم اوت مقابل حمله برزیلی ها را بگیرد.

پس از این تایم اوت شهرام محمودی یک امتیاز خوب را برای ایران گرفت اما وقتی موسوی پشت ضربه سرویس ایستاد،توپ او به تور برخورد کرد و...

مشخص نبود چه بلایی سر شاگردان کواچ آمده.برزیل پشت سر هم امتیاز می گرفت و مدام اختلاف امتیاز را بیشتر می کرد.حالا آنها 7 امتیاز بیشتر از ایران داشتند.برزیل 16 بود و ایران 9.کواچ یک بار دیگر تایم اوت گرفت.این بهترین راهکار بود.

در ادامه بازی برزیلی ها همین فاصله را حفظ کردند.حالا بازی 19 - 12 شده بود.برزیلی ها با همین شیوه به امتیاز 23 هم رسیدند و ایران شده بود 15.کواچ باز هم تایم اوت گرفت.پس از تایم اوت امتیاز 16 به ایران رسید اما برزیلی ها واقعا قدرتی بازی می کردند و همچنان روی حفط اختلاف امتیاز اصرار داشتند.آنها ست دوم را هم با نتیجه 25 بر 16 به نفع خودشان به پایان بردند.

ست سوم:

می توانست بازگشت ایران به بازی باشد.بچه ها امتیازهای نخست را خوب می گیرند و حتی فاصله را به یکی دو امتیاز هم می رسانند اما در ادامه نمی توانند این روند را حفظ کنند.آنها تا امتیاز ششم از برزیل پیش بودند اما مثل دو ست دیگر از حریف خود در امتیاز هفتم عقب افتادند.با این حال مردم،خود والیبالیست ها و هیچ ایرانی دوست نداشت آنها این بازی را ببازند.هیاهوی خاصی در سالن برپا بود.فشار تماشاگران زیاد بود.آنها یک لحظه هم آرام و قرار نداشتند.تماشاگران شرایط را طوری رقم زدند که بچه ها ناکامی را جبران و در امتیاز هشتم یک امتیاز از حریف پیش افتادند.آنها باید همین فاصله را حفظ می کردند.بچه ها واقعا به بازی برگشته بودند.امتیازهای 9 و 10 و 11 هم به ایران رسید.حالا اختلاف امتیاز به عدد سه رسیده بود.این یعنی حاشیه امنیت.بچه ها فقط باید کمی دقت می کردند.در امتیاز چهاردهم ایران یک امتیاز دیگر بر اختلاف امتیازها اضافه کرد.ممکن نبود که در سالن حتی برای یک لحظه سکوت برقرار شود.تماشاگران به آزادی نیامده بودند تا شاهد شکست تیمشان باشند.آنها یک صدا ایران را فریاد می زدند.امتیاز 16 را که ایران گرفت کواچ درخواست تایم اوت داد.پس از بازگشت به بازی برزیلی ها امتیاز 13 را گرفتند.چهاردهمین امتیاز را همین طور.اما این بار ایرانی ها بودند که اختلاف امتیاز خودشان با حریف را حفظ کرده بودند.بازی 21 بر 19 به نفع ایران بود.راه زیادی تا بردن این ست نمانده بود.این بار هم می شد برزیل را شکست داد.کواچ باز هم تایم اوت گرفت.او می خواست آخرین نکات را به شاگردانش گوشزد کند.پس از بازگشت به زمین ایران امتیاز 22 را هم گرفت.با این تفاوت که برزیلی ها اختلاف امتیاز را به عدد یک رسانده بودند.در امتیاز 23 که داور آن را به برزیلی ها داد و با ایران برابر شدند کواچ درخواست ویدئو چک کرد.درخواستی که با موافقت داوران امتیاز از برزیل گرفته شد و به ایران رسید.رزنده سرمربی برزیل قابل کنترل نبود.حتی بازیکنان این تیم.وقتی کواچ درخواست تایم اوت کرد بازیکنان برزیل روی سر داور ریختند تا اعتراض کنند.اعتراضی که هرگز مورد قبول واقع نشد.ایران فقط یک امتیاز دیگر می خواست تا این ست را ببرد اما موسوی سرویسش را به بیرون زد.این بار نوبت برزیلی ها بود تا زننده سرویس باشند.سرویسی که با ضربه خوب شاگردان کواچ نخستین ست را برای ایران به ارمغان آورد.

ست چهارم:

روحیه بالای بچه های ایران به خاطر پیروزی در ست سوم.همه چیز به نفع ایران بود.وقتی امتیاز اول و دوم را بچه های ایران گرفتند تماشاگران دیگر قابل کنترل نبودند.آنها در زمان سرویس زدن شاگردان کواچ سکوت می کردند و وقتی که برزیلی ها می خواستند سرویس بزنند سالن را جهنم.در همان ابتدای بازی قرمز پوشان ایران اختلاف را به یک امتیاز رساندند اما یک امتیاز حاشیه امن به حساب نمی آید.

ایران با همین اختلاف امتیاز به عدد 5 رسید.ششمین امتیاز هم همین طور.هفتمین و هشتمین امتیاز هم نصیب شاگردان کواچ شد.موتور بچه های ایران تازه روشن شده بود.همچنین موتور هواداران.ایران می توانست این ست را هم ببرد.بازی پایاپای بود و با همین یک اختلاف امتیاز پیش می رفت.در چند لحظه کوتاه بچه ها با استفاده از غفلت برزیلی ها دو امتیاز دیگر گرفتند و اختلاف را به عدد 3 رساندند.در همین لحظه کواچ تایم اوت گرفت.پس از بازگشت به بازی یک امتیاز نصیب برزیل شد.آنها یک امتیاز دیگر هم با سرویس خوبی که زدند گرفتند تا دوباره اختلاف امتیاز به عدد یک برسد.امتیازهای 14،15 و 16 به ترتیب برای ایران بود و باز هم سه امتیاز اختلاف.کواچ یک بار دیگر تایم اوت گرفت.او می خواست همین فاصله را حفظ کند تا شاگردانش در پایان ست برنده باشند.

پس از تایم اوت برزیلی ها دو امتیاز دیگر گرفتند.رقابت تنگاتنگ بود.هم برزیلی ها اشتباه می کردند هم بازیکنان ایران.برزیلی ها اختلاف امتیاز را در عدد 18 جبران کردند و بازی را به تساوی کشاندند.این بار نوبت رزنده بود تا با گرفتن تایم اوت در بازی وقفه ایجاد کند.وقفه ای که باعث شد تا پس از بازگشت به زمین برزیل را از ایران پیش بیاندازد.چند لحظه بعد اشتباه بازیکن برزیل در زدن سرویس امتیازها را برابر کرد.19،19.امتیاز 20 برای برزیل بود.آنها باز هم پیش افتادند.امتیاز 21 و 22 هم به برزیل رسید.در شرایطی که ایران بیست بود.کواچ تایم اوتی دیگر گرفت.این آخرین فرصت برای گفتن نکات ریز به شاگردانش بود.پس از تایم اوت در حالی که برزیلی ها گمان می کردند امتیاز 23 را گرفته اند اعتراض های ایران و بازبینی فیلم بازی امتیاز 22 را به ایران داد تا همه چیز برابر شود.امتیاز 23 را هم ایران با زیرکی شهرام محمودی گرفت.امتیاز 24 هم به ایران رسید.فقط یک امتیاز دیگر کافی بود تا ایران ست دوم را هم ببرد.اتفاقی که افتاد تا بازی به ست پنجم کشیده شود.

ست پنجم و شروع کننده تیم ایران.در این ست امتیاز اول به برزیل رسید.اما شاگردان کواچ پشت سر هم دو امتیاز گرفتند تا ورق برگردد.با این حال وقتی شهرام محمودی پشت توپ ایستاد سرویس او به تور برخورد کرد تا باز هم همه چیز مساوی شود.این اتفاق یک پیامد بد داشت.چون برزیلی ها با سرویسی ایده آل یک امتیاز پیش افتادند. رفته رفته برزیل خودش را پیدا كرد و توانست ناكامی‌های دو ست گذشته را جبران كند. آن‌ها با نتیجه 8-5 از ایران جلو افتادند و زمین عوض شد. سرویس را برزیلی‌ها زدند كه بازیكنان ایران توپ را برگرداندند. برزیل امتیاز نهم را هم گرفت. كواچ وقت استراحت گرفت تا بازیكنان را راهنمایی كند. پس از آن دوباره سرویس را برزیلی‌ها زدند. دریافت از بازیكنان ایران با آبشار خوبی از فرهاد قائمی همراه بود و ایران به امتیاز 6 رسید. 

سرویس بعدی را خود قائمی زد و توپ به بیرون رفت. برزیلی‌ها سرویس زدند و امیر غفور توپ برگشتی را تبدیل به امتیاز هفتم كرد. سرویس ایران اما به خوبی توسط برزیلی‌ها جمع شد و آن‌ها به امتیاز 11 رسیدند. برزیل سرویس بعدی را زد كه دریافت در زمین ایران انجام شد و ممیرزاجانپور آبشار را به بیرون زد ولی اعتقاد داشت كه خطای تور انجام شده است. داور در بررسی صحنه توسط صحنه آهسته به این نتیجه رسید كه خطایی صورت نگرفته و امتیاز برزیل ثبت شد. سرویس بعدی برزیلی‌ها به بیرون رفت و نتیجه 12 - 8 شد. سرویس ایران را امیر غفور زد كه برزیلی‌ها به سختتی دریافت كردند و توپ به زمین ایران آمد. طی چند مرحله رفت و برگشت توپ ایران امتیاز 9 را گرفت. مربی برزیل بعد از این اتفاق تقاضای وقت استراحت كرد.

امیر غفور زننده سرویس بعدی بود كه توپ را به بیرون فرستاد و برزیل 13 امتیازی شد. مربی برزیل دو تعویض انجام داد. برزیلی‌ها توپ را به بیرون زدند تا ایران 10 شود. سرویس بعدی را میرزاجانپور زد كه برزیلی‌ها در برگشت توپ را در زمین ایران نشاندند و به امتیاز 14 رسیدند. كواچ آخرین تقاضای وقت استراحت را انجام داد. پس از پایان وقت استراحت بازیكن برزیل سرویس را زد توپ لوكارلی در زمین نخوابید اما آبشار فرهاد قائمی با دفاع برزیل مواجه شد و برزیلی‌ها آخرین امتیاز بازی را گرفتند تا با نتیجه سه بر دو این بازی را ببرند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 360428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 95
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ندا A1 ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    62 5
    اشکال نداره
  • بی نام IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    130 8
    بازی‌های قبل افتضاح بودیم این بازی بهتر شدیم ...من چون آبادانی‌ام دیگر تیممون برزیل رو گفتم وگرنه ایران که بیسته ...
  • بی نام A1 ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    63 5
    اين مربي برزيل بدجور رو مخه
  • یک رفیق قدیمی IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    9 14
    دومین ست راهم گرفت
  • یزدان A1 ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    اینکه گزارشگر وسط بازی اسمه حمایت کننده ی مالی رو میاره واقعا غیر قابل تحمله
    • بی نام IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
      در دنیا هیچ چیزی رایگان نیست
    • بی نام KR ۰۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
      56 7
      آره واقعا، خوبه صداوسیما اون همه هم بودجه داره
    • بی نام GB ۰۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
      64 6
      وقتی میلیاردی دوربین می خرن بالاخره باید طوری پولشو دربیارن دیگه
    • بی نام IR ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
      60 14
      گزارشگر انگار با مربی تیم مشکل داره خیلی رو اعصاب بود
  • عسل IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    82 11
    مثل همیشه ایران بی نظیر بازی کرد
  • بی نام A1 ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    122 6
    باختن ولی ما بهشون افتخار میکنیم. بچه ها همگی خسته نباشید. فوق العاده بودید.
  • حسام IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    64 16
    بازیکنان تیم ملی متانت گذشته را نداشتند و خیلی بی تمرکز بودند
  • بی نام A1 ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    سعید معروف واقعا یکی از بهترین پاسورهای دنیاست.
  • بی نام EU ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    176 8
    فدای سرتون که باختید ...
  • بی نام FI ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    30 2
    باز جای شکرش باقی که یک امتیاز گرفت
  • ali IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    37 4
    ممنون بچه ها عالی بودین خداقوت
  • یک شهروند RO ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    117 6
    دست مریزاد به همشون.چیزی از ارزش کارشون کم نشد.فوتبالی ها یاد بگیرند...
    • بی نام IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
      13 2
      اره, دقیقا
  • رضا A1 ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    اینبار اصلا برد حق ایران نبود. خوب بازی نکردیم و باختیم. ایشالا ایتالیا.
    • بی نام IR ۰۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
      30 5
      ایتالیایی که برزیلو 30 برد میخوای ما ببریمش ؟ البته ایشالله که ببریم , فقط کافیه موتور بچه ها راه بیفته دیگه کسی جلودارشون نیست
  • سید مسعود حسینی A1 ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    دفاع متزلزل تیم باعث این شکست شد اصلا امروز دفاعی انجام نشد و خیلی کم امتیاز گرفتیم تو دفاع خیلی کم.
  • اسماعیل IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    206 6
    واقعا خسته نباشن، فدای سرشون، همین که باغیرت بازی می کنن کافیه
  • والیبالی FI ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    146 6
    واقع فقط باید تشکر کرد از بچه ها عالی بودن عالی یی ی ی ی باید ارشون تقدیر و تشکر بشه , چون بی هیچ چیری جانانه بازی کرئن
  • بی نام IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    29 5
    برزیل شایسته این پیروزی بود. تیم ما نوسان زیادی داره
  • ویدیو چک A1 ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    36 4
    دستشون درد نکنه.خوب بازی کردن.بالاخره بازی برد و باخت داره
  • بی نام US ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    125 7
    روی آبشارها خیلی خوب کار نکردیم و فرصت امتیاز گیری رو راحت بهشون دادیم
    • بی نام A1 ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
      15 4
      چجوری روی آبشارها خوب کار نکردیم؟؟ در حالی که شهرام محمودی 25 امتیاز آوزد و امتیاز آورترین بازیکن زمین شد...
  • nima A1 ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    کاش می بردیم این بازی رو . ایشالا بازی های بعدی رو می بریم. زنده باد مردان پارس
    • بی نام IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
      لطفا ملی نگر باشید. زنده باد ایران. فقط ایران. تمام ایران.
    • بی نام IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
      بی نام خوب سرزمین پارس با ایران چه فرقی داره؟ ملی پوشا مگه کجایی هستند؟ همه از سراسر ایرانن دیگه . دید منفی داری شما
    • اورملی. محمد حسین شباهنگ A1 ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
      دوست عزیز ایران یا پرشین این یه اسمه هممون ایرانی هستیم . نگاه ناسیونالیستی و افراطی نداشته باشیم.
    • nima A1 ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
      60 17
      منظور از مردان پارس ، سرتاسر کشور عزیزمان ایران است. تمامی قوم ها شامل این سرزمین عزیز می گردد. فارس، ترک، گیل، لر، کرد، بلوچ، ترکمن و .... زنده باد کشورم ایران و درود بر آریایی های غیور
    • بی نام IR ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
      42 17
      درود بر شیران پاااااااااااااااااااااااااارسی
  • بی نام IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    36 95
    باید قبول کنیم اکثر بازیکنان ما از نظر تکنیکی از برزیلیها عقب تر هستند، بنابراین تنها راه بردن اونها داشتن انگیزه بیشتر و اعتماد بنفس بالاتر هست. چیزی که امروز بر خلاف سه بازی قبل در تیم ایران کمتر دیده شد مخصوصا ستهای اول و دوم.
  • ایرانی باغیرت A1 ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    51 6
    بچه ها مچکریممممممممممممممممممممممممممممممم ایرانیه باغیرت همینه همینههههههههههههههههه
  • ظریف IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    کواچ جون مادرت ظریف رو برگردون علیزاده بیچارمون کرد
    • سیدمحمدرضا RO ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
      59 14
      کواچ میخواد برش گردونه. اما هنوز مصدومیتش خوب نشده
    • بی نام A1 ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
      69 17
      آره واقعا دریات ها افتتضاح بود یه روز خوبه یه روز بد این علیزاده البته برزیل چقدر خوب دفاع کرد امروز عالی بودن تو دفاع عالی :
    • بی نام A1 ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
      13 0
      بابا این ظریف بیچاره تازه کمرش رو عمل کرده مصدومه
  • بی نام A1 ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    ولاسکو کجایی؟ :
    • صابر A1 ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
      کواچ باید فوراً اخراج بشه این برزیل خیلی ضعیف بود حتی باریج اسانس هم میتونست شکستش بده
    • کوشا A1 ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
      83 6
      ست چهارم رو کواچ برای ایران گرفت. خیلی به موقع تقاضای ویدئو چک میداد با این که معلوم بود امتیاز مال برزیله. بین سرویس های خوب برزیلی ها فاصله مینداخت و امتیاز میگرفت. من که راضیم ازش. ما با ولاسکو از برزیل 30 باخته بودیم. یادتون که هست؟
    • توی دروازه لنگی IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
      14 7
      ادم هایی مثل شما ورزش مارو عقب میندازند کواچ بااین تجربه ی کم عالی کارکرده ایتالیا هم کاش تیم اولشو بیاره که اساسی حالشو بگیریم
  • هادي A1 ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    264 7
    بچه ها متشكريم
  • بی نام A1 ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    498 7
    بجه ها متشکریم 2 ست اول طوری باختیم که گفتیم 3 هیچ می بازیم
  • امید A1 ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    دمشون گرم...تیم یک رنکینگ جهان رو در مجموع 4بازی، هفت پنج بردیم
    • سام A1 ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
      384 7
      خیلی حیف شد ولی فدای سر تک تک بازیکنا ... واقعا فوق العاده ان بچه هامون..من بهشون افتخار می کنم
    • بی نام A1 ۰۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
      غرور زیادی همینه. بهتر که باختن. منتظر باخت تیم ملی فوتبال هم باشید
    • نسیم IR ۰۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
      135 8
      بچه ها متشکریم. فقط خواهشا" روی سرویس ها بیشتر کار کنید . شاید اگر سرویس هامون بهتر بود الان برنده بودیم. بخاطرشون کم امتیاز از دست ندادیم. این یکی از نقاط ضعفه تیم خوبمونه . ممنون
    • ابیش IR ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
      15 31
      تیم ملی عالی بود.مشکل لباس قرمز بود که همیشه باید بازنده باشه
    • مهرداد IR ۰۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
      38 9
      چرا ایران در خارج از ایران بهتر بازی میکند؟ علت ، تشویق بد و نا منظم تماشاچیان است 1 ، 2 ، 3 گفتن آنها گاهی باعث بهم ریخت ریتم بازی میشود و هم عصبی شدن بازیکن. صدای بوق کشدار واقعا آزار دهنده است روسای فدراسیون والیبال بهتر است فکر برای هماهنگ شدن و بهتر بودن تماشاچیان کند همه چیز کیفیت تصویر و سالن نیست که.
    • m A1 ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
      20 15
      خداوکیلی بچه ها ست اخر خیلی کم گذاشتن
    • بی نام IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
      30 4
      عالی بود مهرداد حرفی که من میخواستم بگم رو تو گفتی.خواهش میکنم از این تماشاچیا بوق رو بذارن کنار که خیلی رو اعصابه ...یک دو سه رو هم همینطور فقط استرس میاره،مگه بچه دوساله داره بازی میکنه که هی میگین یک دو سه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تنها کشوری هستیم تو دنیا که لیدر داریم تو سالن و از همه هم نامنظم تر تشویق میکنیم.فدراسیون باید لیدرهارو هم بریزه بیرون
  • مریم A1 ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    39 4
    اگه یکم بیشتر تلاش میکردن برنده بازی بودن. اما بازهم. ازشون ممنونیم. انشااله فردا یه بازی خوب از تیم فوتبال ببینیم.
  • بی نام KR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    67 5
    موسوي چش خورده يه كم ايشالا برميگرده به اوج
    • بی نام A1 ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
      13 0
      بنده خدا کم مونده بود موهاشو بکنه خودش بیش تر از همه از دست خودش عصبانی بود
  • بی نام IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    37 20
    قایمی سرویساش خوبه ولی انصافا اسپکاش بی جون و بی اثره اکثرش یا دفاع میشه یا جمع میشه راحت یا اینقدر بالا میگیره که میره بیرون، امروز کلی امتیاز بخاطر اون از دست رفت.
    • حامد IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
      14 14
      خیلی موافقم
  • قادری US ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    این تیم ملی بود یا تیم ارومیه؟؟؟؟ یکی باید بررسی کنه بخدا
  • سعید A1 ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    53 4
    بچه ها واقعا ممنون که این قدر با غیرت و با تمام وجودتون بازی می کنید. فداری سرتون. ان شاالله بازی های بعدی
  • بی نام GB ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    87 7
    باخت امشب چيزي از ارزش دلاورمرداي واليباليستمون كم نميكنه روبروي يكي از قويترين تيمهاي دنيا بودن.
  • بی نام IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    30 17
    ما هم یه خصوص در ستهای اول و دوم در حد هند هم نبودیم.....اشباع میشیم از برد و فکر می کنیم ماموریت همینه که 2 بار برزیل رو ببریم حالا 2 بارم ببازیم
  • حساس A1 ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    93 2
    عجب چیز باحالیه این ویدیو چک.من میخوام یه دونه برای محل کار تهیه کنم
  • بی نام IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    41 77
    رنگ قرمز برای ما بد شگون است 95درصد در کلیه بازیهای تیمهای ملی با این رنگ با باخت همراه بوده نمیدانم چرا این رنگ را میبنم یاد کره شمالی و سوریه و عمان و ... میافتم
    • مهرداد IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
      15 3
      بهتره یاد با دیدن این رنگ یاد منچسترولیورپولو و.... بیوفتی.
    • بی نام IR ۰۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
      45 8
      ای خداااااا , اینجا هم قرمز و آبی میکنی . یه دونه از این بازیکنها می ارزه به کل بازیکنهای استقلال و پرسپولیس
  • . IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    63 5
    چرا باید یه بازیکن بی کیفیت فوتبال حداقل 300 ملیون بگیره ولی یه ستاره والیبال کمتر از 100 ملیون؟
  • بی نام US ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    31 5
    امشب فقط معروف بی مقص بازی کرد... بقیه پر اشتباه بودن... در کل دمشون گرم خوب بودن :
    • بی نام IR ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
      24 5
      سرویسهارو که همش خراب میکرد . مثل بازی قبل نبود
  • بی نام IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    24 7
    همه خوب بازی کردن.کواچ هم باید فرصت داشته باشه.من فط نگران آقای میرزاجانپور هستم.از اینجا میخوام به ایشون بگم آقای میرزاجانپور میدونی چقدر منو حرص دادی؟
  • مهدی IR ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
    9 0
    فوتبالیستا یکم باد بگیرن.
  • جواد از مشهد امام رضاع A1 ۰۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
    24 2
    بچه ها متشکریم. همین که دو ست رو برگردوندین تو این شرایط گل کاشتین. واقعاً ازتون ممنونیم البته امیدواریم به بازی آینده و امیدواریم جلوی ایتالیا هم محکم و با تمرکز بازی کنین. از تماشاگرای تو سالن هم انتظار میره حتی وقتی تیم عقبه خوب تشویق کنن و بعد این چنین بازی سنگینی از بچه ها قدردانی کنن و سکوت نکنن.
  • بی نام A1 ۰۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
    16 3
    به تمام واليباليستهاي ايران تبريك و اگر هزينه كه براي فوتبال ميكردند براي واليبال و بستكت و كشتي و.....ميكردند حتما بيش از اين مدال و جام بدست مي آورديم
  • رضا A1 ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
    5 0
    به نظر استفاده کردن ایتالیا از بازیکنان ذخیره خودش در مقابله با لهستان یه خورده مشکوک می یاد اگر این تیم در بازی مقابل ایران و در تهران نیز از بازیکنان اصلی خودش استفاده نکنه مشخص می شه که واقعا براش فرقی نداره که کدوم تیم بعد از خودش به مرحله بعد صعود کنه متاسفانه تیم ایتالیا در دو بازی خودش در مقابل لهستان و در کشور لهستان مغلوب تیم والیبال لهستان شد که این به نفع تیم ایران نیست
  • بی نام IR ۰۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
    1 45
    اگه يه مربي با تجربه تر بود شانس برد ايران خيلي زياد ميشد ولي دمشون گرم تو بازيهاي بعدي جبران ميكنن
  • برای بچه های تیم ملی دعا کنیم A1 ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
    21 2
    از تلاش همه ی بچه ها ممنونیم. امیدواریم به بازی آینده و امیدواریم جلوی ایتالیا که شایعه شده با لهستان تبانی کرده، محکم و با تمرکز و با تعصب بازی کنین. از هوادارای تو سالن خواهش میکنم حتی وقتی تیم عقبه خوب تشویق کنن. منم تو حرم امام رضاع برای همه تون دعا می کنم.
  • بی نام IR ۰۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
    15 3
    نمیدونم دیشب شام خوردم یا حرص دیشب مثل همیشه نبودن , ولی بازم دمشون گرم
  • بی نام IR ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
    15 3
    فقط آرزو می کنم هرگز از این اوج و اقتدار پایین تر نیایید. از همه بچه ها تشکر می کنم.
  • amir A1 ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
    22 5
    ﻋﻴﺒﻲ ﻳﻮﺥ
  • بی نام A1 ۰۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
    19 6
    چرا در سايت خبرآنلاين خبري از برد لهستان مقابل ايتاليا نيست.
    • بی نام A1 ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
      13 0
      برد لهستان مقابل ايتاليا باعث شده است كه ايران در گروه خودش چهارم شود كه اين موضوع خيلي مهم است. لطفا سري به سايت فدراسيون جهاني واليبال بزنيد تا بيشتر دستگيرتان شود.
  • علیرضا IR ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
    7 0
    باید تک تک امتیازات را گرفت چرا ایتالیا با تیم دومش با لهستان بازی می کنه و می بازهه ولی جلوی ایران و برزیل ستارگان جهان والیبال را می چیند؟ باید بسیار هوشیار بود بازی خوبی بود برای ایران هفت امتیاز گرفتن از برزیل قبلاً رویا بود.
  • بی نام IR ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
    5 1
    این پخش اچ دی هم خوب چیزیه ها تصویر شبکه 3 در برابرش تار به نظر میاد، کاش فوتبالهای جام جهانی رو هم این کانال پخش می کرد...
  • من A1 ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
    6 7
    اقا بیست و پنج امتیاز از سرویس تقدیمشون کردیم یعنی یک ست کامل.این چه وضعشه؟ نمی دونم چرا نمی تونیم عقلانیت رو بر احساسات ترجیح بدیم.یکی به کواچ بگه وضع این سرویسا رو درست کنه. ولاسکو کجایی؟
  • مهرداد IR ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
    10 2
    چند نکته از نظر همه دور مونده که من بهشون اشاره میکنم. تیممون ترسو شده و میترسن سرویس پرشی بزنن که اگه این روند ادامه داشته باشه نمیتونیم به موفقیت تیم والیبال امیدوار باشیم چون تمام تیمهای قوی دنیا سرویس پرشی میزنن تا دریافت حریف رو دچار مشکل کنن نکته بعدی تنوع پاس نداریم یعنی سعید معروف همش یا به منطقه 2 یا 4 پاس میده که باید تنوع پاسشو بیشتر کنه مشکل بعدیمون عدم بازی خوانی دستیاران کواچ هستش که اینو آقای ولاسکو به کمک سیچلو انجام میداد به نظر من وجود آقای معدنی برای تیم والیبال مفید نیست نظر شخصی منه چون دو پادشاه در یک اقلیم نمیشه. آقای مساجدی رو به جای معدنی بیارن که صرفا کار ترجمه رو انجام بده عملکردنمون بهتر میشه
  • ایلیا A1 ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
    6 37
    پروژه برکناری کواچ کلید خورد دیگه آره؟
  • بی نام IR ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
    6 1
    وای دیشب ی ضدحال بزرگ بود خیلی بد بود انقدر گریه کردم که دیگه نگو ......اگه یکم بیشتر تلاش میکردید حتما برده بودیم آخه این سرویسا چی بود میزدین همشون تور بود و دفاعم که اصلا نمیکردین اشکال نداره انشا الله بازی بعدی را میبرید .
  • کادوس A1 ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
    11 1
    این موسوی چیش شده بود؟ تمام سرویس پرشی هاش اوت شد. یه دفاع هم نداشت انگار تو زمین نبود اگه رو فرم بود نتیجه بازی ممکن بود فرق کنه. بازی قبلم همین جوری بود. بابا شاید مشکل روحی روانی داره یکی به دادش برسه واویلا. بقیه خوب بودن اگه یکم رو اشتباهاشون کار کنن جز 3 تیم اول دنیا میشم به مولا
  • بی نام A1 ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
    6 5
    آفرين به بازيكناي تيم ملي واليبال. فقط يك مشكلي بدجور به چشم مي خوره و اون احساسات عجيب و غريبي كه بعد از بدست آوردن امتياز بعضي بازيكنها نشان مي دهند . اميدوارم يادشون باشه كه تيم بزرگي هستند. ولاسكو تو اين زمينه خيلي خوب كار كرده بود.
  • حمید IR ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
    3 2
    خیلی خوب بودن و ان شاء الله مطمئن باشید به دور بعد صعود میکنیم .
  • بی نام A1 ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
    3 8
    اگه با غرور بازی نمیکردن حتما می بردن
  • پرستو A1 ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
    8 0
    به نظرم که بچه ها عالی بودن فقط باید یه ذره رو سرویس هامون تمرکز بیشتری داشته باشیم .فقط ایران
  • ایرانی A1 ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
    6 8
    ایران داره به روزها و سالهای قبل از ولاسکو برمیگرده . یعنی فقط متکی به یک بازیکن مثل محمودی بودیم .ولاسکو تیم میساخت 12 یا20 نفرش با اعتماد به نفس بودن و همه بازی میکردن .این بازی پاسور ایران همه را به کار نمیگرفت. واشکال داشت .تعویضی ها را سریع خارج میکرد و این تیم 12نفره را تو دراز مدت نابود میکنه باید گیم دوم که فاصله امتیازی زیاد شده بود تیم دوممون را جایگزین میکرد هم تیم استراحت میکرد هم روحییه تیمی بالا میرفت .من سالها مربی تیمهای پایه بودم اگه نخوردیم نون گندم دیدیم دست مردم .عملکرد کواچ تو این بازی ضعیف بود.
  • محمد IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
    8 1
    آقای معدنی خوب هست ولی نه در حد تیم ملی من فکر میکنم یک مترجم خالی باشه بهتره ...
  • sharas A1 ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
    3 2
    قائمی تیمو به باد داد