ایرنا نوشت:

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: امنیت لازم در تمام خطوط مرزی ایران برقرار است و با تمهیدات صورت گرفته، این روند نیز روز به روز بهتر خواهد شد.

سردار حسین اشتری روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در یزد افزود: هیچ مشکل امنیتی در مرزها نداریم و بر حسب نیاز به ارتقای سطح امنیتی مرزهای خود نیز مباردت می‌کنیم.

وی اظهار داشت: حفظ و حراست از مرزهای کشور از وظایف ذاتی نیروهای نظامی و انتظامی است که با قدرت، وظایف و ماموریت های محوله را انجام می‌دهند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در باره امنیت اخلاقی و اجتماعی کشور تصریح کرد: وظیفه داریم طبق مقررات با جرائم مشهود برخورد کنیم و این کار هم صورت می‌گیرد.

اشتری گفت: مردم و خانواده‌ها نقش مهمی در تحقق کامل امنیت اخلاقی و اجتماعی دارند و همراهی و مشارکت آن‌ها بر ارتقای آن می‌افزاید.

وی اظهار داشت: توصیه ما به عامه مردم این است که بر اساس مقررات و شرع مقدس، وظایف خود را در حوزه اخلاق و مسائل اجتماعی انجام دهند که این کار بطور قطع به نفع مردم است.

اشتری اظهار داشت: هرگونه فعالیت نیروی انتظامی در حوزه اخلاقی و اجتماعی طبق مقررات و مصوبات شورایعالی انقلاب فرهنگی صورت می‌گیرد.

وی بر ضرورت تعامل هرچه بیشتر خبرنگاران با نیروی انتظامی برای ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی جامعه تاکید کرد.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 361069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =