تارتار می گوید ایران تیم شایسته ای است و می تواند به یک تیم بزرگ تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛مهدی تارتار، سرمربی تیم گسترش فولاد در تحلیل خود از بازی ایران - آرژانتین می گوید:« بازی با آرژانتین دو نیمه متفاوت داشت. ایران در نیمه نخست کاملا تحت تاثیر نام حریف بود و با استرس بازی می کرد. بازی کاملا یکطرفه بود و حتی توان اینکه از زمین خود خارج شویم و بازی ترکیبی بکنیم، نداشتیم. تنها با دو سه ضربه ایستگاهی به دروازه حریف نزدیک شدیم. اما با شروع نیمه دوم حکایت کاملا برگشت. تیم ملی - فوتبالی ارائه کرد که حتی می توانست برنده از میدان خارج شود. ما می توانستیم برنده باشیم و شکست نخوریم. به هر صورت من به عنوان یک ایرانی و یکی از مربیان حاضر در لیگ برتر به این بازی افتخار می کنم و بی تعارف این بهترین بازی ایران در تاریخ فوتبال بوده است. ما باید به این روند ادامه دهیم.»

پیام پیروزی تیم های کوچک در برابر تیم های بزرگ برای فوتبال ما چیست؟مهدی تارتار در پاسخ به این سوال گفت:« فکر می کنم اگر ما از نظر روحی و روانی خود را تقویت کنیم قادر خواهیم بود بازی های بهتری از خود به نمایش بگذاریم و نتایجی بگیریم که تحسین برانگیز باشد. ما در هر دو بازی در نیمه نخست خوب کار نکردیم اما در نیمه دوم خیلی راحت بودیم. تیم ما از نظر بدنی خوب بود و فقط نیاز به این دارد که از نظر روحی و روانی تقویت شود. ما حتی می توانیم از گروه خود صعود کنیم و در آتی حتی داعیه حضور در جمع برترین های جهان را داشته باشیم . ما در برابر آرژانتین که تیم پرمهره و باسابقه و مدعی قهرمانی است شایسته بازی کردیم. بنابراین تیم شایسته ای هستیم و استحقاق این را داریم که به یک تیم بزرگ تبدیل شویم.»

سرمربی جوان گسترش فولاد در واکنش به جدایی قریب الوقوع کروش از کادر فنی تیم ملی گفت:« اگر روزی که کروش به فوتبال ایران آمد مربیان شاخص داخلی را در کنار او بکار می گرفتیم اکنون این مربی می توانست هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد چون دو سه سال کار در کنار کروش می تواند مربی را تبدیل به یک مربی باتجربه کند اما ما این کار را انجام ندادیم. اکنون رفتن کروش سودی برای فوتبال ما ندارد و نگه داشتن او بهترین کار ممکن است.»

مهدی تارتار در پایان در مورد استراتژی گسترش فولاد برای فصل جدید بازی ها گفت:« هدف ما این است تیمی یکدست را روانه مسابقات کنیم و در پایان در جایگاه بهتری به نسبت فصل گذشته قرار بگیریم. 

 

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 361772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • صادقی IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    56 0
    خدا از دهنت بشنوه... کیروش بمون دیگه آقا جان..
  • هژير AE ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    31 2
    نفعش براي شما مربياي ايراني و بالاخص اقاي فركي هست كه تيم رو ميدن كه خراب كنيد
  • بی نام IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    1 59
    واقعا اینقدر بازی ما قشنگ بود فقط خوب دفاع کردیم فوتبال یه ورزشه و مهمتر از برد و باخت بازی قشنگه که ما فقط 11 نفره داشتیم دفاع می کردیم بودن کروش هم چیزی به فوتبال ما اضافه نمی کنه.
    • بی نام A1 ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
      25 1
      داداش برو همون بالا بلندیتو بازی کن
    • حسین IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      0 0
      آرژانتینیها بازی خوب ایرانو قبول کردند اما تو نه
  • بی نام IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    22 1
    آفرین.حداقل مثل بعضی مربی ها نیستی