خواننده تیتراژ سریال ماه رمضانی سیروس مقدم مشخص شد

علیرضا قربانی خواننده تیتراژ سریال «مدینه» خواهد بود. این سریال قرار است با کارگردانی سیروس مقدم شب‌های ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما پخش شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا قربانی برای خوانندگی تیتراژ این سریال انتخاب شده و آهنگسازی آن را هم کارن همایونفر بر عهده دارد.

سیروس مقدم این روزها در محله راه‌آهن تهران در حال تصویربرداری‌ از سکانس‌های مربوط به بازی بهزاد فراهانی‌ست. گلاره عباسی، آرام جعفری و حمیدرضا هدایتی،‌ دیگر بازیگرانی هستند که به این مجموعه تلویزیونی اضافه شده‌اند و بیش از هفتاد درصد کار فیلمبرداری به پایان رسیده است.

شهرک چشمه، خیابان ۱۷ شهریور، جاده ورامین،و همچنین شهر تنکابن از جمله لوکیشن‌های این سریال بودند.

پریوش نظریه، شبنم مقدمی، مهرداد صدیقیان، آناهیتا افشار و مجید صالحی و (با حضور) بهزاد فراهانی، آتیلا پسیانی، مهدی سلطانی، رضا رویگری، مریم بوبانی، لیندا کیانی، شیوا ابراهیمی و با بازی سید مهرداد ضیایی، اسماعیل سلطانیان، بهنوش صادقی، داریوش سلیمی، علی صالحی، نوید خداشناس، امیر حمیدزاده، علیرضا مهران، کریم قربانی و آرش آصفی به عنوان بازیگر در این مجموعه مناسبتی حضور دارند.
سریال«مدینه» قصه زنی به نام مدینه با بازی پریوش نظریه است که بعد از درگذشت همسرش جهان، تصمیم دارد به همراه پسر خوانده اش، کارخانه جهان را به بهترین شکل ممکن اداره کند، اما همسر اول جهان مانعی جدی در راه اوست. مدیر تولید آرش زینال خیری،مدیر تصویربرداری پروژه امیر معقولی، طراح گریم مجید اسکندری، مدیر صدابرداری هادی افشار، طراح صحنه و لباس آرزو غفوری،عکاس بهرنگ دزفولی زاده و صداگذار مهرداد جلوخانی است.نویسندگی این سریال را هم سعید نعمت‌الله است.

57۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 361969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مرضیه IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    53 7
    علیرضا قربانی و کارن همایون فر مشتاق شنیدار...
  • بی نام A1 ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    20 33
    لابد باز هم شیطان و اجنه موضوع اصلی فیلم هستند