۰ نفر
۳ تیر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰

با حکم معاون رئیس رسانه ملی در امور سیما، سید جواد رمضان نژاد به عنوان مدیر شبکه افق معرفی شد.

به گزارش روابط عمومي رسانه ملي، علی دارابی معاون سیما در جلسه مدیران شبکه‌های سیما این جکم را ابلاغ کرد و گفت که رمضان نژاد از نسل مديران متدين جوان خوش فكر و با سواد رسانه ملي و از رويش هاي حاصل از بركات اين نظام است.

دارابي شبكه افق را شبكه اي فرهنگي دانست كه در راستاي تنوع و تكثر رسانه اي و توجه بايسته به تخصصي شدن شبكه ها در حوزه تخصصي «انقلاب اسلامي، دفاع مقدس، بيداري اسلامي و سبك زندگي ايراني ـ اسلامي» اقدام به تأمين، توليد و پخش برنامه در ساختارهاي مختلف خواهد كرد.

او با اشاره به اينكه معاونت سيما گفتمان انقلاب اسلامي را در صدر اولويت هاي خود جاي داده است گفت: با شكل گيري نسل دوم شبكه ها (شبكه هاي تخصصي) كه عمدتاً موضوع محور است. اين شبكه ها اهتمام اصلي خود را اشاعه، ترويج، تبيين، نهادينه كردن و تثبيت گفتمان انقلاب اسلامي مبذول خواهد كرد.

معاون سيما از رمضان نژاد خواست شبكه افق را مركزي براي همكاري و مشاركت نيروهاي حزب اللهي جوان، با انگيزه و مستعد در توليد برنامه ها قرار دهد و بر اين اساس شناسايي ظرفيت ها، استعدادها و رويش هاي انقلاب اسلامي و جذب و به كارگيري آنها در اوليت كاري خود قرار دهيد. وي افزود شبكه افق بايد توانايي كادرسازي حرفه اي براي توليد برنامه هايي در تراز انقلاب اسلامي را در سپهر راهبردهاي خود قرار دهد

دارابي ادامه داد: شبكه افق بايد عالمانه، حرفه اي مستند، باورپذير و هنرمندانه به روايت انقلاب اسلامي و دفاع مقدس بپردازد، در برابر تحريفات انقلاب روشنگري كند و دشمن شناسي و دوست شناسي را در اولويت هاي خود قرار دهد. در توليد فيلم و سريال، پويا نمايي (انيميشن)، مستند، گفتگو محور، تركيبي و به خصوص در مناسبت ها بايد حرف هاي نو با طرح و فرم جذاب براي مخاطبان ارائه كند. مركز صبا و سيما فيلم براي تحقق اين مهم مأموريت مضاعف براي همكاري دارند.

وي افزود: ارائه برنامه هايي نو، بديع و مبتكرانه در حوزه سبك زندگي اسلامي ـ ايراني از ديگر اولويت هاي افق است.

معاون سيما با اشاره به اينكه برنامه هاي اين شبكه هم توليدي و هم تأميني خواهد بود گفت: در حال حاضر برنامه هاي اين شبكه يك ساعته و در طول ماه مبارك رمضان به دو ساعت در روز افزايش خواهد يافت.

دكتر دارابي از مديران شبكه هاي سيما خواست همكاري جدي و مناسبي با شبكه افق داشته باشد. وي به طور خاص و ويژه از مركز صبا و سيما فيلم خواست همكاري مستمري براي توليد فيلم و سريال و نيز انيميشن هاي انقلاب و ديني داشته باشند.

رمضان نژاد كارشناس ارشد علوم ارتباطات است و پيش از اين مديرگروه مستد شبكه چهار سيما، مدير مركز آموزشي و پژوهشي شهيد آويني صدا و سيما و رئيس كانون برنامه سازان جوان بوده است.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 362011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    12 17
    پایدار باشید
  • بی نام IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    27 13
    با اینترنت 1 مگابیت شبکه های ترکیه آنلاین می بینم .افق رو خودتون نگاه کنید
  • بی نام A1 ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    14 34
    خسته نباشید.امیدوارم موفق باشید با این همه هجمه علیه شما. و بر چسبها .و انبوه شبکه ضد نظام و انقلاب
    • بی نام A1 ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
      5 4
      مثبت اشتباهی
  • بی نام IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    35 10
    به جای شبکه افق باید اسمش رامیذاشتندشبکه جبهه پایداری
  • محمد IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    12 7
    تا این تاریخ این آقا نه عکسی دارد و نه وبلاگی . توانایی او برای چند تا از دورو بریاش مشخص است . کسی که شناسنامه فرهنگی درستی ندارد فقط با پستش می تواند جولان بدهد نه چیزی دیگر . ای کاش کمی عاقلانه می اندیشیدیم و افراد توانمند دیگری را که شایستگی علمی بیشتری دارند ، انتخاب می کردیم .
  • بی نام A1 ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    32 10
    تا اینجا که برنامه هایش چیزی برای گفتن نداره۰۰۰۰ احتمالا کم بیننده ترین شبکه خواهد شد
  • مهران IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
    3 2
    شبکه آقای احمدی نژاد؟؟؟؟جبهه ی پایداری؟؟؟جالبه اینکه چطور این شبکه شده شبکه فرهنگی خودش جالب تر
  • بی نام IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
    2 2
    به جای اضافه کردن شبکه ها ای کاش به فکر تولید سریالهای جدید م افتادید تا مجبور نشید سریالهای صد بار پخش شده رو دوباره با افتخار زیرنویس کنید. فقط به فکر قدرت طلبی خودتون هستید. خسته شدیم از دست این کارهای نخ نما شدتون
  • بی نام A1 ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
    4 5
    حالا چرا ترسیدین ؟یه شبکه که بیشتر نیست
  • بی نام A1 ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
    5 4
    كارهاى بزرگ برادر دوش مردان گمنام است