کارلوس دونگا، اسطوره برزیلی معتقد است لوئیس فلیپه اسکولاری می تواند، تیم ملی کشورش را به ششمین قهرمانی اش در جام جهانی برساند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛او که در بازی های آفریقای جنوبی هدایت سلسائو را برعهده داشت، اطمینان داده که این تیم هر چه بیشتر در جام جهانی پیش برود، بازی اش بهتر خواهد شد: «برزیل در 4 بازی ای که تا حالا انجام داده، نمایش چندان درخشانی نداشته اما این تیم در مراحل حساس تر و سرنوشت ساز تر بهتر عمل خواهند کرد. دلیل اصلی اش هم این است که اسکولاری توانایی خاصی در نتیجه گرفتن در تورنمنت های کوتاه مدت و بازی های حذفی دارد.»

این البته از نظر دونگا تنها ویژگی اسکولاری نیست: «فلیپائو بارها قهرمانی بدست آورده. بلد است چطور باید با تیمش کار کند. او مربی باتجربه ایست و می داند چه چیزی در اختیار دارد و چطور باید از خطاهای حریف بهترین بهره را ببرد.» در جام جهانی 2010، دونگا نتوانست برزیل را قهرمان کند و هلندی ها همه تلاش های او و تیمش را نقش بر آب کردند. برزیل البته تا یک چهارم نهایی پیش رفت اما در این مرحله بازی را 2-1 به حریف واگذار کرد و به خانه برگشت. دونگا آن طور که خودش می گوید هنوز تلخی آن شکست را در دهانش حس می کند و دوست ندارد این اتفاق را به یادش بیاورند: «بله. خیلی سخت است. اما ترجیح می دهم به این موضوع فکر نکنم.»

 

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 363251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =